Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, i drømmen min så hadde man blitt ferdig i dag:(

 

 

Jobbet litt mer på brystet i dag men fremdeles litt igjen. Tar tid slike store prosjekt har jeg funnet ut:) Bildet under er fra økta jeg hadde for en uke siden( langt ifra ferdig)

 

http://www.facebook....&type=1

 

 

Sylkvass: nick liker ikke å legge ut uferdige arbeid, han gjør det hvis han er veldig fornøyd men som oftest vil han helst vente til den er ferdig:)

For fra han begynner til han er ferdig er som dag og natt.

Endret av Cortinarius rubellus
Lenke til kommentar

Moro å se at det lønner seg å strekke sakte i hullene i ørene. Har vært på 5 mm, i 3-4 uker nå, og når jeg i dag tok i bruk 6 mm spiralene gikk de rett inn på første forsøk. Gøy :D Da er det bare om å gjort å klare å holde seg like lenge omtrent før jeg går videre på neste størrelse.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke jeg klarer å glemme det akkurat nå. Har kjøpt meg noen lekre plugger på 8 mm for ei stund sida og gleder meg til å ta dem i bruk. Men jeg begynner å skjønne hvorfor mange fortsetter å strekke etter "målet" de opprinnelig har satt seg er nådd. Utrolig tilfredsstillende hver gang jeg når en ny størrelse. Forsøker å ta det sakte for å ikke risikere arrvev og sånt da. Startet vel å strekke fra frisørstørrelse i februar, så grei hastighet foreløpig ihvertfall =)

Lenke til kommentar

Jeg pleier ofte å glemme å strekke jeg, så kan fort gå 5-6 måneder på samme størrelsen, hehe.

 

godt jeg ikke er alene om den der:P

Det skjer titt og ofte! Begynte å strekke for 4 år siden, er på 12mm nå :p Ikke veldig effektiv akkurat hehe, men nådd målet mitt for nå!

Lenke til kommentar

Noen som har blitt bitt av klegg e.l. på tattoveringa si?

 

Har blitt bitt av noe, ikke klegg, men annen fluelignende sak som beit meg godt! På kanten av tattoveringa, den er mørkt der, men det røde går igjennom gitt, men, ser ut som selve tattoveringa har begynt å veske igjen, det er bare der stikket er, så er kanskje bare stikket. Smører uansett på med spenol så det ikke blir noen skorpe der, men er småpanisk deluxe akkurat nå gitt :p

 

På min nyeste fikk jeg FIRE myggstikk to/tre dager etter at den ble tatt. Det er blitt bra, IKKE pell, bare smør!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

.... Startet vel å strekke fra frisørstørrelse i februar, så grei hastighet foreløpig ihvertfall =)

 

18ga til 2ga på 5mnd ? det vil jeg faktisk kalle veldig fort. Men det er bra å se at du har roet deg ned.

 

Det kan lønne seg for deg å prøve å få tak i et par 7mm plugger (1ga "mellomstørrelse"). 2mm hoppet fra 2ga til 0ga er i drøyeste laget for de fleste samme hvor lenge man venter.

Lenke til kommentar

.... Startet vel å strekke fra frisørstørrelse i februar, så grei hastighet foreløpig ihvertfall =)

 

18ga til 2ga på 5mnd ? det vil jeg faktisk kalle veldig fort. Men det er bra å se at du har roet deg ned.

 

Det kan lønne seg for deg å prøve å få tak i et par 7mm plugger (1ga "mellomstørrelse"). 2mm hoppet fra 2ga til 0ga er i drøyeste laget for de fleste samme hvor lenge man venter.

 

7 mm er planlagt å bestille ;) Men jeg klarer ikke se at jeg har strekt så veldig fort? Har vel ligget på ca. 1 måned mellom hver gang jeg har gått opp en størrelse. Var vel kun opp til 2 mm det gikk ganske kjapt. (Altså feb:2 mm, mars: 3 mm, april: 4 mm, mai: 5 mm, og først nå 6 mm)

Lenke til kommentar

jeg ville ikke kalt det å ta det med ro i alle fall. Men, ja, sprinterstarten din påvirker tidslinja ganske.

 

En viktig ting å få med seg er at selvom du føler at 1mnd er kjempe lenge i forhold til ventingen i starten så må du også huske at jo lenger opp i størrelse jo lenger tid bør du vente mellom strekkene. Du er nå oppe i størrelser der jeg personlig ville ventet mist 2 mnd helst 3.

 

Det kan føles unødvendig å bruke dobbelt så lang tid enn det som føles helt greit. Men det er mange som får problemer på størres størrelser og som ikke skjønner hvorfor "jeg har jo aldri hatt noen problemer!!".

 

 

Jeg grøsser når jeg daglig ser unge mennesker på tog og buss med plugg med supertynn flipp på det ene øret og to larver hengende fra det andre øret.

 

Ta det med ro, gi øret hvile (noen uker etter strek så kan du gjerne prøve å finne ut om det er greit å feks sove uten plugger) for å øke blodsirkulasjonen og sist men ikke mist; det er bedre å bruke dobbelt så lang tid enn strengt talt nødvendig og ha fine flipper resten av livet, enn å skulle skynde seg til et mål og ha stygge flipper til man har råd til å fikse de med kosmetisk kirurgi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...