Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har gjort det en gang og gjør det fremdeles hvis det er mye hår på området:)

Men om du gjør det eller venter er egentlig du som bestemmer, MEN ikke "gnikk-barber"( være hardhendt), hvis man får fort utslett, huden blir mer følsom og slikt så hadde jeg ikke gjort det.

 

 

Gjorde det på brystkassa, og da tok jeg i...og huden likte dårlig den økta;:p

Endret av Cortinarius rubellus
Lenke til kommentar

Hehe, godt mulig det! ;) Jeg går tom for ideer å plassere denne teksten jeg vil ha. Også veldig vanskelig når jeg ikke vet helt hvordan jeg skal formulere den enda. Du fikk med deg at jeg er en jente? Ser for meg at baksiden av leggen er et "guttested" å ta tatovering, men det kan jo være bare meg som tenker! Er det harry å ha en tatovering som går litt rundt leggen, for en jente?

 

Vet du sånn ca. hvor lang teksten vil bli? Om det er skillet mellom hva som er feminint og ikke i tattooverdenen, så er det i mine øyne veldig feminint å ha skrift på håndleddet.

 

Jimmy Duvall gjorde en slik i dag, så ta en titt!

Hehe, godt mulig det! ;) Jeg går tom for ideer å plassere denne teksten jeg vil ha. Også veldig vanskelig når jeg ikke vet helt hvordan jeg skal formulere den enda. Du fikk med deg at jeg er en jente? Ser for meg at baksiden av leggen er et "guttested" å ta tatovering, men det kan jo være bare meg som tenker! Er det harry å ha en tatovering som går litt rundt leggen, for en jente?

 

Vet du sånn ca. hvor lang teksten vil bli? Om det er skillet mellom hva som er feminint og ikke i tattooverdenen, så er det i mine øyne veldig feminint å ha skrift på håndleddet.

 

Jimmy Duvall gjorde en slik i dag, så ta en titt!

 

Enig der! Men håndledd er også veldig standard for jenter føler jeg, i tillegg er teksten litt for lang å ha der syns jeg. Jeg er ganske lita og har funnet ut at teksten ville blitt langs hele underarmen om jeg skulle hatt den der. Fra håndledd til albuen altså :)

Lenke til kommentar

Jeg har en lotusblomst med farger på venstre side. Den er plassert slik at når jeg legger venstre hånd over venstre skulder, så når hånda mi over hele tatoveringa. Haha, vanskelig å forklare. Jeg lurer på om det ville sett uryddig/rart/upassende ut å ha et par-tre rader med tekst på høyre side? Ville plassert den litt lengre ned, over skulderbladet tenker jeg. Bare helt enkel tekst uten noe krims krams rundt, og heller ikke noe pynt på skrifta.. Er litt usikker så vil gjerne høre hva dere tror.

Lenke til kommentar

21 dager til jeg skal til Jimmy Duvall.. Gleder meg!

 

Hva skal du ta? Tar han betalt per sess, eller time?

 

Når det gjelder conventions. Hvor ille er det egentlig å bli tatovert på conventions? Er vel flere her som har erfaring med det tror jeg. Tar artistene spesialpris siden det er convention?

 

Fikk svar fra han på dette for noen dager tilbake. Han regner ut pris ut i fra størrelse på prosjektet og hvor mye tid som er lagt inn i det. Så er ingen fasit på dette.

Han har ikke timespris.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Noen som har blitt bitt av klegg e.l. på tattoveringa si?

 

Har blitt bitt av noe, ikke klegg, men annen fluelignende sak som beit meg godt! På kanten av tattoveringa, den er mørkt der, men det røde går igjennom gitt, men, ser ut som selve tattoveringa har begynt å veske igjen, det er bare der stikket er, så er kanskje bare stikket. Smører uansett på med spenol så det ikke blir noen skorpe der, men er småpanisk deluxe akkurat nå gitt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...