RaW_DeNiM Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 noen plass på nettet man får kjøpt skikkelige Flash Tunnel`s? ikke sånn drit med farger som går av osv.. skal være skikkelige saker for dem jeg har nå har fargen begynnt og gå av pluss det klør littegrann(ja har nikkel allergi) så need some real stuff. noe jeg trodde jeg kjøpte Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 noen plass på nettet man får kjøpt skikkelige Flash Tunnel`s? ikke sånn drit med farger som går av osv.. skal være skikkelige saker for dem jeg har nå har fargen begynnt og gå av pluss det klør littegrann(ja har nikkel allergi) så need some real stuff. noe jeg trodde jeg kjøpte 6558304[/snapback] ebay er en del hongkong-kvalitet der da men det er skikkelig saker også Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 helst en norsk side da.. og som jeg vet jeg får skikkelig saker Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Min tattoo, rævva svart/hvitt bilde, men det ser hva det er. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 noen plass på nettet man får kjøpt skikkelige Flash Tunnel`s? ikke sånn drit med farger som går av osv.. skal være skikkelige saker for dem jeg har nå har fargen begynnt og gå av pluss det klør littegrann(ja har nikkel allergi) så need some real stuff. noe jeg trodde jeg kjøpte 6558304[/snapback] Hva er en Flash Tunnel? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 noen plass på nettet man får kjøpt skikkelige Flash Tunnel`s? ikke sånn drit med farger som går av osv.. skal være skikkelige saker for dem jeg har nå har fargen begynnt og gå av pluss det klør littegrann(ja har nikkel allergi) så need some real stuff. noe jeg trodde jeg kjøpte 6558304[/snapback] Hva er en Flash Tunnel? 6562844[/snapback] Er vel noe sånnt som dette... http://www.illusion.no/product?product_id=3256 men aner ikke hvor det er trygt og bestille fra osv og vite at jeg får skikkelig saker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Flesh tunnel kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Det var nettopp en her som tattoverte følgende på adamseplet: Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Flesh tunnel kanskje? 6564906[/snapback] kansje det.. jeg copy pasta bare det som sto på siden jeg fant jeg så. men uansett var ikke skrivefeil jeg spurte etter^^ Endret 27. juli 2006 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Det var nettopp en her som tattoverte følgende på adamseplet: http://www.ridepark.com/goodies/logos/logo-volcom-01.gif 6564952[/snapback] Veit om ein som har den der midt på skallen. Liek.. I helvete? Endret 27. juli 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 jeg har tenkt og tattovere en TO4R turbo (bil del) på skulderbladet, men kommer sikkert til og angre, noen som har andre forslag? kunne også tenkt meg tribal Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 jeg har tenkt og tattovere en TO4R turbo (bil del) på skulderbladet, men kommer sikkert til og angre, noen som har andre forslag? kunne også tenkt meg tribal 6565130[/snapback] Det hørtes skikkelig kult ut. Jeg synes du bør gå for det motivet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Noen som har noe å si om Clandestino ( trur det er det de heter) i Oslo? Positivt, negativt? Noen spesielle i Oslo, eller i nærheten som har god peiling på skyggelegging? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Noen som har erfaringer med tattoveringssteder i tønsberg, eller lønner det seg å ta turen ut til Oslo og tattovere hos steder tidligere anbefalt i tråden? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 ta deg en tur til bergen du:P på lets buzz =) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 ta deg en tur til bergen du:P på lets buzz =) 6565774[/snapback] Så han kan tatovere en tribalpenis på ryggen? K9z! ;D Er det forresten normalt at piercinger verker (ikke konstant, men nå og da)? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Er det forresten normalt at piercinger verker (ikke konstant, men nå og da)? 6565805[/snapback] Hvis nålen man brukte var blitt brukt før, f eks av Tommy Lee, så er det normalt. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 ta deg en tur til bergen du:P på lets buzz =) 6565774[/snapback] Så han kan tatovere en tribalpenis på ryggen? K9z! ;D Er det forresten normalt at piercinger verker (ikke konstant, men nå og da)? 6565805[/snapback] kan hende det ikkje verker vist du bytter ut penis piercing med en vanlig en:P Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 noen plass på nettet man får kjøpt skikkelige Flash Tunnel`s? ikke sånn drit med farger som går av osv.. skal være skikkelige saker for dem jeg har nå har fargen begynnt og gå av pluss det klør littegrann(ja har nikkel allergi) så need some real stuff. noe jeg trodde jeg kjøpte 6558304[/snapback] http://www.barbarella.se/ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) noen plass på nettet man får kjøpt skikkelige Flash Tunnel`s? ikke sånn drit med farger som går av osv.. skal være skikkelige saker for dem jeg har nå har fargen begynnt og gå av pluss det klør littegrann(ja har nikkel allergi) så need some real stuff. noe jeg trodde jeg kjøpte 6558304[/snapback] http://www.barbarella.se/ 6566963[/snapback] Takker:D men en norsk side? som tar oppkrav? Endret 27. juli 2006 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå