Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Meld deg inn i facebook-gruppene til forskjellige tatoveringssjapper. De legger stadig ut bilder av tatoveringer, mye inspirasjon å hente. I Bergen har vi Lets Buzz og Leading Light ihvertfall. Trål litt gjennom google images, DeviantArt og se en sesong eller to av Miami ink! Jeg så nettopp ferdig sesong 1, og du skulle bare visst hvor mye inspitasjon jeg har hentet fra den serien. Begynner selv å bli klar til å starte på sleeven om et par uker :)

 

Mange som vil si til deg at drager og koi er mainstream og oppbrukt, men drit i det. Syns du at det er kult, så ser jeg ingen behov til å ikke gjøre det.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Værsåsnill ikke gå for koi. Det første folk kommer opp med av ideer til sin første tatovering eller andre etter den tribalen de tok i syden er nemlig, en koi. Dette blir det nye "kanji skrift" - "tribal" - plagen. Utrolig fantasiløst.

 

Et bilde sier mer enn tusen ord -

 

 

314x407.jpg

Endret av BertNaked
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det bildet der er veldig mørkt. Og skal du ha den på overarmen f.eks. kan noen av detaljene bli små. Men som utgangspunkt er det ikke feil heller. Tatovøren din kan hjelpe deg med hvordan bildet burde være slik at du får et bilde som både blir lignende dette, men også gir deg en viss balanse og tilpasning slik at "budskapet" blir klart. Er personlig mest glad i farger, så den svart/hvit biten får noen andre kommentere.

Lenke til kommentar

Værsåsnill ikke gå for koi. Det første folk kommer opp med av ideer til sin første tatovering eller andre etter den tribalen de tok i syden er nemlig, en koi. Dette blir det nye "kanji skrift" - "tribal" - plagen. Utrolig fantasiløst.

 

Et bilde sier mer enn tusen ord -

 

*bilde slettet*

 

Jeg har virkelig ikke peiling på hva som er hipt eller ikke innenfor tatoveringsverden. Men en tatovering er jo veldig personlig, jeg tar i hvertfall ikke fordi det er "kult" å ha en. Men jeg får se litt rundtom videre :)

Lenke til kommentar

Åh, at jeg ikke så dette innlegget før jeg tok min første tatovering i Tyrkia for et par år siden. Han hadde sannsynligvis kommet for grunt under huden med nåla, så tatoveringen så blass og stygg ut da den var grodd. Har heldigvis fått en flink tattovør i Mosjøen til å covre den med en lekker lotusblomst i nydelige farger! Er så fornøyd nå :)

 

Men nå er det på høy tid med en ny tattovering, og jeg vil ha en tekst denne gangen. Har ganske klart for meg hva den skal "handle om", men vet ikke akkurat hva jeg vil skrive enda. Tenker en setning på lengde med en underarm. Jeg har tenkt en del på å plassere den på leggen. Retter sagt "ved siden" av leggen, og plassere teksten nedover. Finner ikke noe bra bildet på dette, og er veldig usikker på hva jeg selv synes om det. Haha. Men synes det er sykt fint med legg-tatoveringer på jenter, og da vil jeg ha min der.

 

Hva mener dere? Er det best med en "tegning" på et sted som leggen, eller funker tekst også? Og er det mulig å IKKE passe til en legg-tatovering? For eksempel synes ikke jeg såkalte "tramp stamps" er så veldig fint på større jenter!

Lenke til kommentar

Skrift på legg.... Personlig, så synes jeg det er en av de særeste tingene du kan gjøre. Kanskje en grunn til at du ikke finner bilder av det. Med tegning, så mener duuu et skikkelig motiv?

 

En tatovering (se. motiv, ikke skrift / tribal / stjerne) på leggen er ikke dumt i det hele tatt, men alt kommer ned til hvem som gjør arbeidet og hva det skal være du skal ha på leggen. Synes selv baksiden av leggen er det perfekte plassen for blekk.

Lenke til kommentar

Hehe, godt mulig det! ;) Jeg går tom for ideer å plassere denne teksten jeg vil ha. Også veldig vanskelig når jeg ikke vet helt hvordan jeg skal formulere den enda. Du fikk med deg at jeg er en jente? Ser for meg at baksiden av leggen er et "guttested" å ta tatovering, men det kan jo være bare meg som tenker! Er det harry å ha en tatovering som går litt rundt leggen, for en jente?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...