Cortinarius rubellus Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Dani: Mente ikke at det ikke er verdt risikoen:) Vet ikke helt hvor hjernen min var når jeg svarte deg i går, for jeg har sett et par artister som kommer fra andre plasser i Europa som jeg kunne tenkt meg og få arbeid av. Har du noen forslag forøvrig på artister utenfor de trygge grensene? Endret 25. juni 2012 av Cortinarius rubellus Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 sier bare Nick Morte jeg da, han er rå på de tingene du ønsker:) jeg bruker han fast nå. Du bommer ikke med han. Ja nick Morte er en av de jeg har tenkt meg ut, men synes charlie på leading light i Drammen ser veldig dyktig ut også! Noen som har erfaringer med Charlie? Bildene av hans arbeid synes jeg passer stilen min bra og har hørt mye bra om han! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ikke alle godtar det dessverre. Er en tråd på politikkdelen om hvor forferdelig dette er. kunne du linket meg denne? finner den ikke.. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 https://www.facebook.com/collectorsworldwide Sjekk ut denne gruppa på Facebook, endel bra som blir postet der Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Klasker til med denne linken, mye bra som popper opp: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/TrueArtists 1 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Nå etter 2 år med grubling tror jeg at jeg nå har funnet ut hvordan min første tatovering skal se ut. Jeg er glad tegningene til Kittelsen og da spesielt det slørete og mørke skogen. SÅ jeg har funnet ut at å "smelte" sammen disse bildene under her er noe for meg: Trollet kunne jeg da tenkt meg at ble lagt til i den skogen som allerede er i et av de to andre bildene. Tatoveringa skal være helt rundt underarmen, fra albuen og ned til midten av armen, sånn omtrent. Noen som kan anbefale noen tatovører som kan passe til dette? Hva synes folket om dette? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 etter 10år tror jeg de bildene over i tattoo form vil bare se ut som en svart flekk, men kan jo bli bra men tror man da må bruke litt mer lyse grå toner osv når man skal gå ifra bildet til tattoo.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jo større du tar den jo mer detaljer kan du få med, men er redd for at Dani har rett. Men man kan jo forenkle det også da såklart hvis man ikke vil ha det så stort. Det beste du gjør er å prate med artisten du skal bruke:) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 hvorfor vil du "smelte" de sammen? da får du vel ikkeno fokus? eller er ikke det så viktig i en tattovering? (spør fordi jeg aner ikke) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Noen tips til nettbutikker som har 9,2mm plugs? Tror du må få dem customlaget om du skal ha 9.2, altså. Hmm, de på Pinpoint sier det mest sannsynlig vil være for mye å strekke fra 8mm til 10mm, med tanke på at det er relativt stramt nå på 8mm. Tenkte å bestille noen smykker før jeg tar turen til dem for å strekke ettersom dem ikke heelt har det jeg liker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ah, hvis det er trangt på åtte er det jo en helt annen sak. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 etter 10år tror jeg de bildene over i tattoo form vil bare se ut som en svart flekk, men kan jo bli bra men tror man da må bruke litt mer lyse grå toner osv når man skal gå ifra bildet til tattoo.. Ja, det er det jeg er redd for og. Derfor håper jeg det kan være mulig forenkle det eller bruke noe lysere gråfarger som du sier. Vet ikke helt hva jeg mente med "smelte", men mener at bildene skål gå i hverandre da, med skog rundt hele armen. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Tror det hele kan bli pent, jeg Er selv glad i animalske motiver og en ravn i måneskinn synest jeg kan bli råtøft. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 etter 10år tror jeg de bildene over i tattoo form vil bare se ut som en svart flekk, men kan jo bli bra men tror man da må bruke litt mer lyse grå toner osv når man skal gå ifra bildet til tattoo.. Ja, det er det jeg er redd for og. Derfor håper jeg det kan være mulig forenkle det eller bruke noe lysere gråfarger som du sier. Vet ikke helt hva jeg mente med "smelte", men mener at bildene skål gå i hverandre da, med skog rundt hele armen. Med smelte mener jeg at alt vil bare bli en stor svart flekk, all tattoo følger huden så derfor passer ikke alt som tattoo, men en artist kan jo komme fram til noe som funker både for deg, motivet samt artisten Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 mener jeg har sett flere fine Kittelsen sleeves tidligere! med andre ord , kjør på , finn deg en dyktig svart- og gråfarge tattovør og kos deg Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Litt random, men hvem var det som hadde chestpiecen med mottoet til Hogwarts her inne? Draco dormiens nunquam titillandus. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg tror det var Harry Potter. ^^, Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg tror det var Harry Potter. ^^, Nei, hehe. Gidder ikke sitte leite 100vis av sider bakover, tror det ble lagt ut i begynnelsen av året. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg tror det var Harry Potter. ^^, Nei, hehe. Gidder ikke sitte leite 100vis av sider bakover, tror det ble lagt ut i begynnelsen av året. Mener det var brukeren "Stueloff" som hadde den chestpiecen Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg tror det var Harry Potter. ^^, Nei, hehe. Gidder ikke sitte leite 100vis av sider bakover, tror det ble lagt ut i begynnelsen av året. Mener det var brukeren "Stueloff" som hadde den chestpiecen Takk, det var det, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå