Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sier bare Nick Morte jeg da, han er rå på de tingene du ønsker:) jeg bruker han fast nå.

Du bommer ikke med han.

 

Ja nick Morte er en av de jeg har tenkt meg ut, men synes charlie på leading light i Drammen ser veldig dyktig ut også! Noen som har erfaringer med Charlie? Bildene av hans arbeid synes jeg passer stilen min bra og har hørt mye bra om han!

Lenke til kommentar

Nå etter 2 år med grubling tror jeg at jeg nå har funnet ut hvordan min første tatovering skal se ut. Jeg er glad tegningene til Kittelsen og da spesielt det slørete og mørke skogen.

 

SÅ jeg har funnet ut at å "smelte" sammen disse bildene under her er noe for meg:

 

post-174560-0-61465600-1340666107_thumb.jpg

 

post-174560-0-37587500-1340666129_thumb.jpg

 

post-174560-0-82219400-1340666140_thumb.jpg

 

Trollet kunne jeg da tenkt meg at ble lagt til i den skogen som allerede er i et av de to andre bildene. Tatoveringa skal være helt rundt underarmen, fra albuen og ned til midten av armen, sånn omtrent.

 

Noen som kan anbefale noen tatovører som kan passe til dette?

Hva synes folket om dette?

Lenke til kommentar

Noen tips til nettbutikker som har 9,2mm plugs?

Tror du må få dem customlaget om du skal ha 9.2, altså.

Hmm, de på Pinpoint sier det mest sannsynlig vil være for mye å strekke fra 8mm til 10mm, med tanke på at det er relativt stramt nå på 8mm. Tenkte å bestille noen smykker før jeg tar turen til dem for å strekke ettersom dem ikke heelt har det jeg liker.

Lenke til kommentar

etter 10år tror jeg de bildene over i tattoo form vil bare se ut som en svart flekk, men kan jo bli bra men tror man da må bruke litt mer lyse grå toner osv når man skal gå ifra bildet til tattoo..

Ja, det er det jeg er redd for og. Derfor håper jeg det kan være mulig forenkle det eller bruke noe lysere gråfarger som du sier.

Vet ikke helt hva jeg mente med "smelte", men mener at bildene skål gå i hverandre da, med skog rundt hele armen.

Lenke til kommentar

etter 10år tror jeg de bildene over i tattoo form vil bare se ut som en svart flekk, men kan jo bli bra men tror man da må bruke litt mer lyse grå toner osv når man skal gå ifra bildet til tattoo..

Ja, det er det jeg er redd for og. Derfor håper jeg det kan være mulig forenkle det eller bruke noe lysere gråfarger som du sier.

Vet ikke helt hva jeg mente med "smelte", men mener at bildene skål gå i hverandre da, med skog rundt hele armen.

 

Med smelte mener jeg at alt vil bare bli en stor svart flekk, all tattoo følger huden så derfor passer ikke alt som tattoo, men en artist kan jo komme fram til noe som funker både for deg, motivet samt artisten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...