Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikke så lang venteliste der? Mener hun åpner for booking noen måneder av gangen. Hun er dyktig, men for meg så virker det som om hun har en overvekt av arroganse i forhold til ydmykhet. Nok til at jeg ikke kommer til å bruke henne.

 

Nick morte, hos lucky 7 classic, og Jimmy på hellspawn er også timelig stødige på realisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis jeg skal ha en god portrett tattiss, hvem bør jeg kjøpe av da? Planen er en music arm of fame. Så skal være plass til 5-7 musikere på armen. Og det må være gode tattiser.

 

Electric Linda, men er som du sier at hun har to års venteliste - kortere om man allerede er i gang med prosjekter hos henne eller skal farge opp.

 

Du har Leila på Black Cat Ink i Krokstadelva (rett utafor Drammen) - tre måneders ventetid.

Hun skal få gjøre låret mitt :D

http://www.facebook.com/groups/36890790180/

http://www.blackcatink.no/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heisann folkens.

 

 

Lurte på om noen her vet om noen gode tattovører i østfold(Fredrikstad, sarp, moss, Sverige nærme grensen) eller Oslo. I tillegg til å være gode til å tatovere, må de også være flinke til plasseringer, gi tips og råd å jeg vil gjerne at det skal være sånn at jeg gir de noen hint om hva jeg vil ha så får de sette sammen noe ut av det. planene nå er en sleeve på venstre armen, Har to tatoveringer fra før på armen og ønsker som sagt en sleeve å at vi får det jeg har tenkt meg ut til å flyte sammen med de jeg har!

 

Stilen jeg vil ha er black n grey, noe realistisk! Den jeg har på armen nå er blanding av old school/black n grey. Ett engel fjes med hette og rose under med blader som går oppover langs tattoen på innsiden av underarmen. Det som er tingen er at jeg vil ha black n grey stilen på resten av armen, er dette noe som kan la seg gjøre? Vil også tattovere over noe av de bladene som er langs den tattoen jeg har om det lar seg gjøre, for synes de strekker seg litt langt ut på baksiden av underarmen!

 

Takker for alle svar

 

Lenke til kommentar

Noen tips til nettbutikker som har 9,2mm plugs?

 

Omerica Organic har i hvert fall plugs i 9,2 mm (00g), men litt stive priser og bare tre .. usikker på hva du er ute etter. Men mye jævlige kule plugs de har da. Har også en 20% kode du kan bruke om du ønsker det.

 

Link

Lenke til kommentar

sier bare en ting til dere som vil ha portretter osv, ofte er det en dags jobbing så er du ferdig evnt kan en artist dele det opp slik at du får det gjort på 2dager, REIS VEKK IFRA NORGE :)

Da får du artister som er like dyktige som Electric Linda til halvpris og ikke noe av arrogansen, samt en helg tur til et fremmed land..

Lenke til kommentar

nå har man artister som er like dyktige på realisme som Linda og billigere samt null arroganse ( har aldri møtt noen som EL før eller etter ), men absolutt ikke dumt hvis man bare skal ha et bilde. Sleeve som det er snakk om over så hadde jeg aldri gjort det.

Forøvrig så ville jeg uansett tatt i norge, sverige og danmark rett og slett pga. realisme er fin arbeid og skal ikke mye til før det trengs en liten finpuss etter groinga:)

Endret av Cortinarius rubellus
Lenke til kommentar

nå har man artister som er like dyktige på realisme som Linda og billigere samt null arroganse ( har aldri møtt noen som EL før eller etter ), men absolutt ikke dumt hvis man bare skal ha et bilde. Sleeve som det er snakk om over så hadde jeg aldri gjort det.

Forøvrig så ville jeg uansett tatt i norge, sverige og danmark rett og slett pga. realisme er fin arbeid og skal ikke mye til før det trengs en liten finpuss etter groinga:)

 

Noe som skal sitte på deg resten av livet burde du greie ta risikoen på en ekstra tur ;)

Jeg brukte 7år på tenke ut min første, når jeg leser denne tråden skjønner hvorfor så mange ender opp under laser :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...