Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Når det gjelder conventions. Hvor ille er det egentlig å bli tatovert på conventions? Er vel flere her som har erfaring med det tror jeg. Tar artistene spesialpris siden det er convention?

Vet ikke om det er spesialpris på conventions, men man pleier vel å avtale en fast pris. Har vært på OTC 2 ganger og begge gangene avtalte vi på forhånd hva prisen var. Synes begge prisene var rimelige. En 3/4 sleeve (8 timer, 10.000kr) og hele fronten på låret mitt (6-7 timer, 10.000 kr) er i mine øyne bra deals! :)

 

Erfaringsmessing så er det for meg en mye større psykisk påkjenning å bli tatovert på en convention enn et studio. Det er mange folk rundt deg hele tiden, mye bråk og man får ikke "slappet av" helt. Nå skal det kanskje nevnes at jeg sliter med sosial angst og agorafobi m/panikk, så jeg reagerer kanskje litt mer enn andre uten disse diagnosene ville gjort.

Endret av Marte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en tøff tattoo Maaby. Hadde selv gått fo rlitt mer fyll og skygger på hodet, men det var pent :)

 

Jeg har vært så utrolig redd for at jeg må ha ferdigsnekkra idé før jeg skal tattovere meg, men etter å ha lest her og sett en del på Miami ink, så virker det som artistene liker å bruke fantasien sin.. Stort pluss for meg :p

Lenke til kommentar

Det var en tøff tattoo Maaby. Hadde selv gått fo rlitt mer fyll og skygger på hodet, men det var pent :)

 

Jeg har vært så utrolig redd for at jeg må ha ferdigsnekkra idé før jeg skal tattovere meg, men etter å ha lest her og sett en del på Miami ink, så virker det som artistene liker å bruke fantasien sin.. Stort pluss for meg :p

 

Satser på at hodet ser litt tomt ut nå fordi det er veldig lite skygger der. Blir nok bedre når fargene kommer neste session.

Dette er altså original artworket. Artig med en tattovering som har tattovering. Digger sånt haha.

Mikau.png

Lenke til kommentar

Marte: Han går utifra den prisen, men en som er 1.60 og 2 meter er ikke like store.

Jeg skulle egentlig bare betale 10k for katta:P ( jeg er laaaangt forbi 10 tallet)

En dag på convention med Victor tar han 10k-

 

Forøvrig så er jeg enig med Marte når det gjelder større psykisk påkjenning på conventions.'

 

Men for og svare prismessig på conventions så er de litt billigere enn vanlig:)

Endret av Cortinarius rubellus
Lenke til kommentar

21 dager til jeg skal til Jimmy Duvall.. Gleder meg!

 

Hva skal du ta? Tar han betalt per sess, eller time?

 

Når det gjelder conventions. Hvor ille er det egentlig å bli tatovert på conventions? Er vel flere her som har erfaring med det tror jeg. Tar artistene spesialpris siden det er convention?

 

Skal ta en større sak på overarmen i farge. Han sa at han skulle prøve å bli ferdig på en dag,

så vi kommer til å bli sittende i sikkert 7 timer.

Når det gjelder pris, så vet vi ikke noe mer før han har tegnet den opp. Førut så sa jeg at jeg hadde 8000 å gå på, men kunne strekke meg noe lengre.

 

Den greieste måten å kunne regnet dette ut på er å vite om han enten tar 1500 eller 1800 timen. Dette bruker uansett å være utgangspunktet for all avregning. :)

 

3 uker igjen!

Lenke til kommentar

Marte: Han går utifra den prisen, men en som er 1.60 og 2 meter er ikke like store.

Jeg skulle egentlig bare betale 10k for katta:P ( jeg er laaaangt forbi 10 tallet)

En dag på convention med Victor tar han 10k-

 

Forøvrig så er jeg enig med Marte når det gjelder større psykisk påkjenning på conventions.'

 

Men for og svare prismessig på conventions så er de litt billigere enn vanlig:)

Hihi sant, er ikke alle som er like kortvokste som meg! ;D

 

Edit: Øy, jeg er 165! ;D

Endret av Marte
Lenke til kommentar

z9udh.jpg

Vi skal flytte arabicablomsten litt og prøve å inkludere logoen til arbeidsplassen min, og legge til noen blomster, men ellers er den nesten klar. Artisten er Cezar på Leading Light i Bergen. :D

Decae? Sikker på at det ikke er decay du er ute etter?
Lenke til kommentar

Jeg tipper det er decaf ;) Men hvorfor vil du tatovere logoen til arbeidsstedet ditt, Eplefe?

Fordi den har vært med å definere min kjærlighet for kaffe. Den får ikke noe stor mainspace, bare en liten cameo. Er ikke noe mer dramatisk enn det, egentlig.

 

Skal være Decaf, ja, og jeg er helt sikker på at jeg ikke skal ha decay.Siden så mange leser den feil tror jeg kanskje jeg skal fjerne den nederste serifen på den siste f-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...