Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Okei. Er også usikker på hvor spesifikk jeg bør være med ideen min. Ser for meg at jo mindre spesifikk jeg er, jo bedre blir det egentlig. I alle fall om artisten er kreativ (Morten Øverlie forøvrig). Har egentlig bare gitt han ett element jeg vil ha med + stilart..

Om du stoler på artisten og hans arbeid (så bra ut det jeg så på facebook) så er det jo ganske tøft å gi han ganske frie tøyler da! :) Kan komme mye gøy ut av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei. Er også usikker på hvor spesifikk jeg bør være med ideen min. Ser for meg at jo mindre spesifikk jeg er, jo bedre blir det egentlig. I alle fall om artisten er kreativ (Morten Øverlie forøvrig). Har egentlig bare gitt han ett element jeg vil ha med + stilart..

Store sjanser for å få en fet og unik tattoo ved å gjøre det på denne måten :)

Lenke til kommentar

Det er veien å gå ja :) Slik gjør jeg det, og kommer alltid til å gjøre det slik. For øvrig så betales det kontant på Lucky 7.

Baah, Victor var ikke ledig. Men han ville VELDIG at jeg skulle komme på Gothenburg Tattoo Convention og bli tatovert der da :p

Lurer litt på om ikke jeg også skal ta turen dit. Dersom Nick har noe ledig da. Jeg har egentlig time hos han en uke eller to før convention der, så jeg kan like greit vente litt ekstra.

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Hei.

Har tenkt å ta en tatovering, som skal være av en kriger. Men jeg skal også ha en tekst, som jeg ønsker å ha på latin eller et annet kult språk. Hvordan kan jeg få oversatt noe til latin, og vite at det er riktig? Det må være 100 % riktig.

Lenke til kommentar

Da tok jeg en tur innom Lucky Seven og lot Morten fortsette litt på sleeven. Det var ikke akkurat direkte godt i dag (var rimelig sliten i kroppen før jeg begynte og det var varmt), men jeg overlevde i hvert fall. :) Resultatet ble bra som alltid.

post-124490-0-27617900-1340126674_thumb.jpg

post-124490-0-15016700-1340126684_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

21 dager til jeg skal til Jimmy Duvall.. Gleder meg!

Hva skal du ta? Tar han betalt per sess, eller time?

Når det gjelder conventions. Hvor ille er det egentlig å bli tatovert på conventions? Er vel flere her som har erfaring med det tror jeg. Tar artistene spesialpris siden det er convention?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...