Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
her er min tattoo, like etterpå at den er ferdig =)

 

6549005[/snapback]

 

Syntes den ble noe kraftig i bunnen, spissen om du vil, men ellers ikke dum.

6549042[/snapback]

 

er enig i det=) er ikkje så mykje meir å gjere med det no desverre:(

6549049[/snapback]

 

Doh!

 

Nei, er nå så det, er vel vanskelig å evt forandre noe på det med påbygging også, men det vet evt andre her mer om enn meg.

Lenke til kommentar
Lurer også på hva den betyr, og hvordan du fant ut først etterpå at "den muligens er litt tjukk nede". Enten gikk du til en udugelig tattovør, eller var dette lite gjennomtenkt og dumt.

6551207[/snapback]

 

eg syns den kanskje var bittelitt ofr tjukk nede, men eg liker den sånn som den er.

og tattovøren var meget dyktig, og det var tenkt på veldig lenge.

Lenke til kommentar

Wheee, TattooHarald har oppdatert med nye bilder. :D

 

Som den selvoppnevnte Harald-fan jeg tross alt er sendte jeg han en mail for moro skyld der jeg spurte om han kunne påta seg oppdraget å utføre en kvalitetsmessig portrett-tattovering av mine døtre. 20 minutter senere fikk jeg positivt respons, der han påtar seg oppdraget og tilføyer at han har ledig tid påfølgende dag. Alt jeg må gjøre er å medbringe et foto av barna samme dag som tattoveringen utføres, og prisen "blir vi sikkert enige om" sier Harald med en munter tone. Snakker om service, ikke rart den mannen drar kunder. Og som den seriøse tattovør han er, kjenner han helt sikkert sine begrensninger :cool:

 

Jeg vurderte faktisk seriøst overnevnte tattovering på venstre bryst etter å ha snakket med Sancast, http://www.tatuajesartisticos.com.ar/studi...too/sancast.htm , som gjestetattoverte på http://www.kunstmedpuls.no/ etter Oslo tattoconvention. Jeg slo det imidlertid fra meg etter å ha sett en mer eller mindre mislykket tattovering av Hank Williams han hadde utført.....den var veldig bra, men ikke perfekt....

Jaggu bra Tattoo-Harald tar ansvar i sådan stund.... :p

Endret av dr Gonzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...