christinaz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Okei, det ble kanskje litt forvirrende å si "diamant".. men jeg vil ikke ha et pusslete smykke, hvis du skjønner.. en slik kjedelig tingetang Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da skjønner jeg! Vet ikke om du får en slik fake-plugg hos pierceren. Da må du nok shoppe på litt mer "jallabutikker" for å finne dette. Har du tenkt til å strekke hullene noe særlig? Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Så det er altså mulig å få en slik som "førstepiercing"? Går til hun samme som tok Industrialen min, så slår vel av en prat med henne i morgen. Planlegger å ha tunnel til slutt, så skal strekke etterhvert ja! Endret 5. juni 2012 av christinaz Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg tør ikke svare sikkert på om det er mulig, men jeg tviler. Du bør i allefall ikke bytte smykke før det er grodd! Om du skal strekke etterhvert går det ann å stikke hull på 4mm med en gang. Så får du i allefall noe litt større i øret med en gang. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen som vil hjelpe meg litt når jeg skal til Oslo? Kunne trenge en sofa å sove på når jeg skal inn i juli og tatoveres. Trenger sofa type 4-6 juli. Bor langt unna, og hadde håpet å slippe hotell. Kan heller betale en kronasje eller tre. Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Går det ikke an å bruke den samme størrelsen på kanyle som man bruker til Industrial? den eer jo på 1,6 mm, og det er også noen fake-plugger. Jaja, får vel bare ringe å høre med den profesjonelle før jeg tar meg turen nedover Lenke til kommentar
spelley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Okei, det ble kanskje litt forvirrende å si "diamant".. men jeg vil ikke ha et pusslete smykke, hvis du skjønner.. en slik kjedelig tingetang Normalt sett får du enten barbell eller ring når du tar piercing hos et seriøst piercing studio. Dette skal du ha inntil piercingen er healet (ca 2 mnd for en vanlig flipp, og lengre tid for brusk). For all del ikke ta piercing hos frisør. Dersom du skal ta industrial, kan du ikke ta to "individuelle" piercinger, da vinkelen på hullene blir feil. LEs mer her under piercing. Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vet du hvor stor tykkelsen på barbellen kan være isåfall? Skal ta det til en piercer ja. Ikke noe frisør-pistol-tull her i gården. Har Industrial fra før, så den skal jeg ikke ta : ) Lenke til kommentar
spelley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Vet du hvor stor tykkelsen på barbellen kan være isåfall? Skal ta det til en piercer ja. Ikke noe frisør-pistol-tull her i gården. Har Industrial fra før, så den skal jeg ikke ta : ) Godt å høre at du ikke skal til frisør ER litt usikker. Det jeg er vant med å ta er 1,6mm. Endret 5. juni 2012 av spelley Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fant et par fake plugs som har en tykkelse på 1,6 mm. Så da skal vel dette gå helt fint å ha som førstepiercing, istedet for for eksempel en ring? Her snakker jeg om i øreflippen altså Lenke til kommentar
spelley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Fant et par fake plugs som har en tykkelse på 1,6 mm. Så da skal vel dette gå helt fint å ha som førstepiercing, istedet for for eksempel en ring? Her snakker jeg om i øreflippen altså Nei dette går ikke. Dette er langt fra gunstig mtp leging av såret.Som sagt: enten ring eller barbell. Endret 5. juni 2012 av spelley Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Ja, var vel egentlig det jeg fryktet.. Tenke vel egentlig i og med at man kan ta punch på et mye større hull på samme plassen.. Funker ikke dette heller?: http://www.amazon.com/dp/B007SWSM2Q/ref=asc_df_B007SWSM2Q2041974/?tag=uncategorized-20&creative=394997&creativeASIN=B007SWSM2Q&linkCode=asn Endret 5. juni 2012 av christinaz Lenke til kommentar
spelley Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Ja, var vel egentlig det jeg fryktet.. Tenke vel egentlig i og med at man kan ta punch på et mye større hull på samme plassen.. Funker ikke dette heller?: http://www.amazon.co...2Q&linkCode=asn De kan funke hvis de er lang nok, burde være god klaring på hver side av flippen. Endret 5. juni 2012 av spelley Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ok, får se om hun jeg vil ta det til har noe slikt tilgjengelig. Takk for svar! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Men altså, leste du ikke det jeg skreiv om at du kan stikke hull med en gang som er 4mm. Og dermed få en glassplugg som første smykke? Du sier jo du skal strekke, og du vil ha fakeplugs mens det healer, så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kan gjøre slik jeg forklarte. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvis du velger å stikke et større hull med en gang så vil du nok også få mulighet til en glassplugg eller liknende slik Mumsen sier. Jeg ville ikke satset på fakeplug da det blir vanskelig å holde rent, og selv med lenger stang så vil du dytte piercingen frem og tilbake mye (spesielt i søvne) og det er uheldig for groingen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Noen som vil hjelpe meg litt når jeg skal til Oslo? Kunne trenge en sofa å sove på når jeg skal inn i juli og tatoveres. Trenger sofa type 4-6 juli. Bor langt unna, og hadde håpet å slippe hotell. Kan heller betale en kronasje eller tre. Har plass til deg Knewt:) en sofa, men ganske god sofa...flere fra forumet her som har krasjet på den;) Kan også være med når du skal blekkes hvis du vil:) Endret 6. juni 2012 av Cortinarius rubellus Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Noen som vil hjelpe meg litt når jeg skal til Oslo? Kunne trenge en sofa å sove på når jeg skal inn i juli og tatoveres. Trenger sofa type 4-6 juli. Bor langt unna, og hadde håpet å slippe hotell. Kan heller betale en kronasje eller tre. Har plass til deg Knewt:) en sofa, men ganske god sofa...flere fra forumet her som har krasjet på den;) Kan også være med når du skal blekkes hvis du vil:) Woho! Da har jeg den som en nødløsning! :-) Kjenner flere folk i Oslo, men vet ikke om de har plass/er hjemme når jeg kommer. Du er mer enn gjerne velkommen til å være med. Morten satt av en hel dag, så om du ikke gidder være der hele tida, kan du i alle fall komme innom.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvis du vil ha noen der hele dagen så er jeg der:) Vet hvordan første gang er pluss at det å ha noen som kan løpe ut og kjøpe mat\drikke er greit å ha:) 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Yes yes. :-) Høres bra ut. Sånn er det å bo langt fra Oslo med bare udugelige tatovører i nærområdet. Får ikke med meg kamerater til å sitte å glo i veggen en hel dag da. (som de sikkert tror de hadde gjort). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå