Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som kjenner til/har noe art fra Kostek på seg?

Syntes han har fantastisk fascinerende stil. Er jo moderne kunst.

 

Fyfaen :sick:

Så pass :) er ikke akuratt uorginalt. Tror det er noe man enten syntes er dritfett eller hater. Jeg syntes det er utrolig fasinerende, kult og orginalt.

 

fant ikke det jeg mener er de kuleste av verkene hannes. Han hadde med seg en bok på bergen tattoo convention, som var fullstappet av noe jeg mener var skikkelige godbiter. - fant det ikke på nettet.

Lenke til kommentar

Du sier at du ikke får plass til et smykke med str 8mm, hullet du har no er 6mm. Hvorfor ikke bruke et smykke som er 7mm?

Jeg hadde samme problem selv når jeg kom til 7mm. De fleste smykker blir laget etter amerikanske målestokker, og der finnes det ikke størrelser som er helt nøyaktige i millimeter. 7mm er egentlig ikke en størrelse som eksisterer, men kan spesialbestilles diverse steder.

 

Dette fikk jeg beskjed om i fra Christiane på Pinpoint i Oslo, dersom noen skulle kverulere.

 

Jeg løste det på samme måte som hun som stilte spørsmålet, altså med bondageteip. Funket veldig fint!

 

Da får jeg bare prøve meg frem, takker! :)

 

Noen som vet om man kan bruke elektrikkertape når man skal utvide ørene?

Er på 6 mm nå, men klarer ikke å få på plass 8 mm'eren. Har lest at man i hvertfall kan bruke bondagetape å rulle på mer etterhvert, men lurer på om man også kan bruke "isolasjons"tapen elektrikkerne bruker?

 

Sånn teeeeip som dette jeg tenker på:

http://bilder.hest.n...nitt/314621.jpg

Har hørt at noen bruker slik teip, men er det ikke bedre å enten gå ned 1 mm? Eventuelt bruke en slik spiral: https://encrypted-tb...pZBwF2Y4f_Mx15Q og dytte den gradvis inn?

 

Gå ned 1 mm? Har lett i rundt etter spiraler i str. 7 mm, men finner det ikke på de "kjente" sidene, så vil ikke ta sjansen på å paye for noe jeg muligens ikke får..

Får teste ut teipen og se hvordan det går! :)

Du sier at du ikke får plass til et smykke med str 8mm, hullet du har no er 6mm. Hvorfor ikke bruke et smykke som er 7mm? husk forøvrig at det burde gå min 2 mnd mellom hver gang du forstørrer.

Ellers selger de spiral på denne siden, har kun hørt godt om dem. Eventuelt har nok ditt lokale piercing studio spiral som er ca 8mm på det tykkeste punktet.

 

Jeg finner ingen i str. 7mm på crazy-factory sine sider, har lett flere ganger. Har lett på andre sider også, men finner ikke noe der heller. Så da må jeg jo bare gå for en lettere løsning, som da vil si teiping.. Ser jo at det er andre som har svart her at det funket fint, så da får jeg jo bare teste det ut.

Endret av -TK
Lenke til kommentar

Fikk mail av Marius Meyer over natten. Vi skal snakkes til uken på tlf, blir spennende :)

 

Anbefaler Marius altså. Har en skute på underarmen han tok på meg for et par år siden som jeg fortsatt får komplimenter om, hehe. Sjekk også ut Jimmy Duvall og Morten Transeth. Veldig flinke på old-school med sine egne vrier på det.

Marius og Jimmy er godt kjent i miljøet og har tattovert i lang tid, og har tattovert band som Kvelertak og Purified in Blood. Morten begynner også å bli lagt merke til, og har blandt annet tegnet coveret til den nye plata til El Caco, om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...