DementedAlbino Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg hadde i tunga, navelen, øyenbrynet og ene brystet, men har tatt ut de to siste, så har igjen bare tunga og navelen, og det er så standard (ja, har jo fire hull i ørene, men det er ikke så spesielt).Har lyst til å ta noe nytt, men aner ikke hva 6527808[/snapback] Hvorfor fjernet fra brystvorten da? Er jo utrolig kult med piercing der, mye bedre enn alle de andre tradisjonelle stedene;) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Til min store forferdelse fant eg ut at kusina mi har tatovert seg i syden. <3 Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Unnskyld at jeg sier det, men det så ut som en dårlig jobb. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 rundt 50 spenn eller no? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Unnskyld at jeg sier det, men det så ut som en dårlig jobb. 6545118[/snapback] You must be shittin' me? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Unnskyld at jeg sier det, men det så ut som en dårlig jobb. 6545118[/snapback] You must be shittin' me? 6545212[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Til min store forferdelse fant eg ut at kusina mi har tatovert seg i syden. <3 6545095[/snapback] så ut som en misslykka fyllekule.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hva er det med folk og syden tatoveringer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Til min store forferdelse fant eg ut at kusina mi har tatovert seg i syden. <3 6545095[/snapback] kunne lagd bedre selv ^^ stakkars jente som må gå med det resten av livet. Ligna litt på den en kamerat av meg tok i polen, linjene passer ikke og det er ikke fyllt bra nok Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Til min store forferdelse fant eg ut at kusina mi har tatovert seg i syden. <3 6545095[/snapback] kunne lagd bedre selv ^^ stakkars jente som må gå med det resten av livet. Ligna litt på den en kamerat av meg tok i polen, linjene passer ikke og det er ikke fyllt bra nok 6545488[/snapback] Er vel ikke stort annet å gjøre enn å prøve å reparere da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hva er det med folk og syden tatoveringer? 6545402[/snapback] Phone, Erik og jeg skal ta matchende i Bulgaria om en uke. Det blir enten en tribal eller en sommerfugl på ryggen, eller en delfin på ankelen. Vi kommer til å skilles oss ut noe helt sinnsykt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Hva er det med folk og syden tatoveringer? 6545402[/snapback] Billigere enn i Norge, og de tatoverer småttiser. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hva er det med folk og syden tatoveringer? 6545402[/snapback] Phone, Erik og jeg skal ta matchende i Bulgaria om en uke. Det blir enten en tribal eller en sommerfugl på ryggen, eller en delfin på ankelen. Vi kommer til å skilles oss ut noe helt sinnsykt 6545890[/snapback] Haha. Kan jo tatovere hverandres navn på leggen da, det er schönt Hva er det med folk og syden tatoveringer? 6545402[/snapback] Billigere enn i Norge, og de tatoverer småttiser. 6545900[/snapback] Jeg føler egentlig lite sympati med de. En kompis har tatt sydentatovering, skjønner ikke han tør. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Wheee, TattooHarald har oppdatert med nye bilder. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Folk bryr seg tydeligvis ikke så veldig så mye om kroppen sin Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Fant noen barndomsbilder av psilocybe i arkivskapet til HW.no/forum.. Før og etter. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Wheee, TattooHarald har oppdatert med nye bilder. *snip masse bilder* Er det heia brann det står på brystet til han karen på det andre bildet Når vi snakker om dårlige tattiser så jeg en dama i sentrum i dag(bergen) med hode til en hund, vanskelig og se hvilken rase for den var så stygg. Nesten like ille som han jeg så med en blå tiger på armen Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Haha, fin en Jarmo. Folk som tattoverer seg hos TattoHarald må jo være lobotomert? Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Syntes ikke første var så gal, selv om jeg ikke kunne tenkt meg å hatt den selv. Håper bare de som får sånne tattoo'er er fornøyde selv, strengt tatt det som er viktigst. Hvordan er muligheten for å pynte på tattoo's som de der, er det noe håp om å fikse de så de blir bedre uten alt for mye styr, eller er de dømt til å gå med 3. grads tattoo ut livet? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Syntes ikke første var så gal, selv om jeg ikke kunne tenkt meg å hatt den selv. Håper bare de som får sånne tattoo'er er fornøyde selv, strengt tatt det som er viktigst. Hvordan er muligheten for å pynte på tattoo's som de der, er det noe håp om å fikse de så de blir bedre uten alt for mye styr, eller er de dømt til å gå med 3. grads tattoo ut livet? 6547992[/snapback] Jeg synes den første var horribel og jeg ville nok pekt og ledd av en person med noe slikt på gaten. De forskjellige "tribalene" (i mangel på bedre ord) flyter ikke sammen og linjekvaliteten på enkelte steder er fryktelig. Falmmene på den ene var greie, hvis det kun hadde vært omrisset av flammene og i sort-hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå