Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg hadde i tunga, navelen, øyenbrynet og ene brystet, men har tatt ut de to siste, så har igjen bare tunga og navelen, og det er så standard (ja, har jo fire hull i ørene, men det er ikke så spesielt).

Har lyst til å ta noe nytt, men aner ikke hva :p

6527808[/snapback]

 

Hvorfor fjernet fra brystvorten da? Er jo utrolig kult med piercing der, mye bedre enn alle de andre tradisjonelle stedene;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til min store forferdelse fant eg ut at kusina mi har tatovert seg i syden.

 

<3

6545095[/snapback]

kunne lagd bedre selv ^^ stakkars jente som må gå med det resten av livet. Ligna litt på den en kamerat av meg tok i polen, linjene passer ikke og det er ikke fyllt bra nok

6545488[/snapback]

Er vel ikke stort annet å gjøre enn å prøve å reparere da?

Lenke til kommentar
Hva er det med folk og syden tatoveringer?

6545402[/snapback]

Phone, Erik og jeg skal ta matchende i Bulgaria om en uke. Det blir enten en tribal eller en sommerfugl på ryggen, eller en delfin på ankelen. Vi kommer til å skilles oss ut noe helt sinnsykt :love:

6545890[/snapback]

Haha. Kan jo tatovere hverandres navn på leggen da, det er schönt :love:

 

Hva er det med folk og syden tatoveringer?

6545402[/snapback]

 

Billigere enn i Norge, og de tatoverer småttiser.

6545900[/snapback]

Jeg føler egentlig lite sympati med de. En kompis har tatt sydentatovering, skjønner ikke han tør.

Lenke til kommentar

Wheee, TattooHarald har oppdatert med nye bilder. :D

 

*snip masse bilder*

 

Er det heia brann det står på brystet til han karen på det andre bildet :dontgetit:

 

Når vi snakker om dårlige tattiser så jeg en dama i sentrum i dag(bergen) med hode til en hund, vanskelig og se hvilken rase for den var så stygg. Nesten like ille som han jeg så med en blå tiger på armen :roll:

Lenke til kommentar

Syntes ikke første var så gal, selv om jeg ikke kunne tenkt meg å hatt den selv. Håper bare de som får sånne tattoo'er er fornøyde selv, strengt tatt det som er viktigst.

 

Hvordan er muligheten for å pynte på tattoo's som de der, er det noe håp om å fikse de så de blir bedre uten alt for mye styr, eller er de dømt til å gå med 3. grads tattoo ut livet?

Lenke til kommentar
Syntes ikke første var så gal, selv om jeg ikke kunne tenkt meg å hatt den selv. Håper bare de som får sånne tattoo'er er fornøyde selv, strengt tatt det som er viktigst.

 

Hvordan er muligheten for å pynte på tattoo's som de der, er det noe håp om å fikse de så de blir bedre uten alt for mye styr, eller er de dømt til å gå med 3. grads tattoo ut livet?

6547992[/snapback]

Jeg synes den første var horribel og jeg ville nok pekt og ledd av en person med noe slikt på gaten.

 

De forskjellige "tribalene" (i mangel på bedre ord) flyter ikke sammen og linjekvaliteten på enkelte steder er fryktelig.

 

 

Falmmene på den ene var greie, hvis det kun hadde vært omrisset av flammene og i sort-hvit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...