Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne poste min nyeste tattovering. En technics sl-1200 platespiller. Tok den for nesten et år siden av Midgardsormen i Sogndal.

Bilde er fra den var ny, ca. en dag.

Den var orginal! Noen spesiell grunn til at du tok den?

Endret av spelley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig Spelley:) jeg har nok av knall-artister som jeg kan anbefale i Oslo.

Hvor lang tid tar det med tog\buss fra Arendal tro.

Får jeg VET det er mulig og legge opp slik at man drar frem og tilbake samme dag, går jo med Gøteborg så :)

Toth: Syns det var kult jeg, orginal dermal må jeg si:)

Selv har jeg reist til Helsingborg med buss fra Oslo de siste gangene. Det går greit, må ta en eller to dager fri fra jobben da bussene har litt tragiske avgangstider.. Må ta bussen kl 22:45 fra oslo dagen før, så da er jeg i Helsingborg ca 0530 på morgenen, så da må jeg bare sitte på terminalen sammen med de narkomane og hjemløse frem til timen klokka 10:00. Så rekker jeg ikke ettermiddagsbussen hjem, så da må jeg ta siste bussen 23:45 på kvelden, da rekker jeg jobb akkurat, ellers så må jeg ta to dager fri:)

Slitsomme dager, men verdt det :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sylkvass: Ja, skal ta tog til Sverige( sverige), blekkes i 6 times og tog tilbake:P på samme dag. Ikke før August..heldigvis:) Siste session på ene armen:)

Men jeg har stor respekt for de som gjør det oftere, foreks. man har en fast artist i utlandet og drar 1 til 2 ganger i måneden:)

Men i dag skal jeg til nick og fortsette på fronten, brystdelen skal bli ferdig i dag + litt oppstreking av mage tror jeg..så kommer med bilder når plasten er av eller jeg får tatt noen bilder der som jeg legger ut:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Meget dyktig på det området og forøvrig en artist med stor respekt for det han gjør, han vant 1.plassen Saturdays Best med portrett-motiv på en convention helga som var.

Må desverre beklage hvis noen har ventet på bilde, ting ble forandret i dag pga. ting som man ikke styrer.

Sylkvass: Ja, Victor Policheri jobber der nå :)Skal fullføre Cheshire cat-sleeven min.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Marte: Det skal jeg gjøre:) er fremdeles en stund til.

Klør etter og få stikket meg et hull eller 2 på kroppen en plass :hmm:

Åh, da er vi to du. Har så lyst på en fin liten ring i nesevingen. Men kroppen min kunne ikke grodd piercinger dårligere enn det den gjør tror jeg.

Hva hadde du i tankene da?

Lenke til kommentar

Andre session ferdig hos Noi nå. Nå har jeg ingen andre referansepunkter, men makan til dyktig og hyggelig person! Føler meg virkelig trygg hos han.

Må innrømme at dette ble en smule vondt. I alle fall den siste timen. Glad han ikke jobber mer enn tre timer om gangen :)

Klarte også å blacke ut på bussen hjem LOL Kjente at jeg begynte å bli dårlig og måtte virkelig konsentrere meg om pustingen og ikke falle om i setet. Så forsvant hørselen og alt ble svart. Når jeg våknet igjen var det ingen som hadde merket noe, men jeg kaldsvettet som pokker! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vært i Moss og hos Linda i dag, men klarte bare en time- flaut :blush:

Varmen gjør sitt. Nå er det pause frem til september, hvert fall.

Orker ikke en sånn session til, grusomt jo :p

Fikk gjort litt da ettersom hun jobber på en ganske grei flate, men fy søren.

Svei i dag - smerten ligna på brennende kniver. *grøss*

Nei, sommeren er tatoveringsfri heretter gitt.

Lenke til kommentar

Ser litt diskusjon ved bruk av plastikk., SOm noen sier 4-6 timer osv osv. Har plastikk på i 4 dager der jeg skifter plastikk 2 ganger daglig. Og det funker fjell...

Spelley: Du linker til 3 tattoo studioer i Trondheim.. Purple pain den er jo grei. Flaming Heart er grei.. Men halloo... Sende folk til Diablos ? Er jo den mest talentløse plassen i Trondheim om du ikke regner med Lucky Diamond da.. Og så kan du legge til Lowlife og Freaks tattoo parlour og Onkel Henrys Tattoo:D

Er som folk sier om Diablos... At man greier å klemme ut blåmerker som ser bedre ut enn tatoveringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...