Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Noen som tok noe i år på OTC her da?

var ikke der i år, føltes rart og ikke dra. Har vært der vært år nå de siste årene.

Gjorde ferdig havfrua mi :)

Rart at det ikke var der det pleier, men dugde bra dette og.

Ble litt mye mas for min egen del, så satser på et litt bedre år neste år sånn sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble du fornøyd? :)

Ja, neste år er sikkert :w00t:

Veldig fornøyd, trenger dog litt "oppussing", men det tas når den er grodd skikkelig.

Nå fokuserer jeg på leggen, så tar jeg alt av småfiksing til slutt.

706488-12-1335732941783.jpg

Har en legg til, men den venter jeg med ettersom det blir et større prosjekt igjen, gjøre ferdig de "små" nå først :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ble du fornøyd? :)

Ja, neste år er sikkert :w00t:

Veldig fornøyd, trenger dog litt "oppussing", men det tas når den er grodd skikkelig.

Nå fokuserer jeg på leggen, så tar jeg alt av småfiksing til slutt.

706488-12-1335732941783.jpg

Har en legg til, men den venter jeg med ettersom det blir et større prosjekt igjen, gjøre ferdig de "små" nå først :p

Wow! Bare wow!!

Lenke til kommentar

Jeg så en med skrift på bybanen i går. Det var ikke dårlig, men det var ikke bra heller.

Lurer fælt på hvem jeg skal bruke selv. Kjenner egentlig ikke til så mange, kanskje jeg skal bla litt bakover her og plukke opp noen navn.

Ellers så lurer jeg på om jeg skal ta rundt hele underarmen i stede for bare på undersiden av underarmen.

Lenke til kommentar

Tar sjansen og spør her jeg, på vegne av venninen min. Hun tok sin første tatovering for 1 uke siden. Hun var innom meg samme dagen hun tok den, og allerede da hadde hun fått tydelige antydninger til blåmerke rundt hele tatoveringen. Nå, 1 uke senere, er det fortsatt ganske tydelig blåmerke ved tatoveringen.

Hun sier selv at hun får veldig lett blåmerker, men vi synes nå det var litt rart at det ikke visste noen antydning til å forsvinne, selv etter 1 uke. Hun sier at selv om hun pleier å få blåmerker lett, så pleier de å forsvinne fort.

Er dette noe hun burde være urolig for? Ba henne sende en mail til studioet og spørre, men hun venter fortsatt på svar.

Legger med et bilde som hun sendte meg idag.

IMG_0173.jpg

Endret av Marte
Lenke til kommentar

Nei, ville ikke tro at blåmerke i seg selv er farlig igrunn. Har bare ikke hatt noen erfaringer med folk som har fått blåmerker etter å blitt tatovert, så tenkte det var heller greit å spørre en gang for mye enn for lite :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...