Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Noe jeg har funnet ut er at jeg får små klø"blemmer" noen dager.( foreks. outlinen kan bli litt opphevet )

Alle plassene det kommer på er tatovert, men går veldig fort over. Dette har jeg hatt helt siden min første.

 

Mumsen: Er enig med deg i den, og hvis folk ikke vil vise seg selv så kan man jo bare legge ut selve motivet. Enkelt og ordne i paint foreks:)

Jeg reagere veldig, hele armen min var omtrent dobbelt så tykk, jeg hadde noe som kunne minne om elveblest på hele armen og det klødde noe vanvittig, så det er forskjell på hvordan folk reagerer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sant det Petter, jeg hovner heldigvis ikke så mye. Når jeg tok katta fikk jeg beskjed om at jeg kom til og hovne opp MYE siden jeg hadde sittet så mange timer, noe han hadde opplevd når han tok armen sin.

Noe som ikke skjedde, så at det varierer stort er det ikke noe tvil om:)

 

 

Bunnskrap: Varier som du sier, jeg sliter med deler av brystkassa som foreks. midt på osv.

Men aldri så vondt at det ikke er verdt det;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Godt hende du har sagt det, men hva har du tenkt og ta? :) ( hvis du vil dele det )

 

Selvsagt. :)

 

Det er litt vanskelig å forklare den uten at den høres i overkant plain ut, men det er en hånd som holder på å gripe over Jorden, sett forfra.

Jeg har ikke en ferdig sketch av hva som faktisk skal tatoveres, men det er mer et konsept jeg vil utvikle videre med en artist (detaljer og diverse krimkrams rundt tingen må også utvikles).

 

Den er inspirert av det følgende bildet og noe jeg så på Deus Ex:

 

post-210521-0-08825200-1335571859_thumb.jpg

 

Tenker å gå løs på armene etter dette. Liker veldig godt Glint sine sleeves, så dem i den bildetråden for bodymods. Jævlig kult! H.R. Giger shit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...