-TK Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hei, jeg tok hull i tunga lørdagen som var og begynner å mistenke at stanga kanskje kan være for kort.. Finner ikke så mye informasjon om hvordan man vet at stanga er for kort, annet enn at kula ikke skal være for langt "inn" i tunga. Har et krater under toppkula, og det er kun så godt som halve kula som vises når tunga er avslappet. Men dette kan vel også komme av at tunga er hoven og at det er mye lettere å få denne gropa. Blæh. Soo, hva tror dere? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg tror at hvist stanga er for kort så hadde du merket det. Jeg tror at du bekymrer deg unødvendig for doktoren har sikkert utført tunge piercing hundre tusen ganger. Hvis du er usikker så er det bare å ta en tlf å spørre, sant. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 I dag skal jeg avgårde og få tegnet opp resten av fronten hos Nick:) Spent på hvordan det blir seende ut 1 Lenke til kommentar
mathos Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) *bilde fjernet* Hvor mye tror dere tatoveringen under vil koste? Den vil bli rundt 23-24 cm lang. Tegningen er ikke endelig, men tatoveringen vil bli noenlunde lik EDIT: Hvilken tatovør (Oslo) vil dere anbefale til denne? Endret 27. april 2012 av mathos Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Lucky 7, Nick Morte, Hellspawn, 1969 og flere:) De 3 studioene jeg har ramset opp har flere ansatte så sjekk nettsiden foreks. etter bilder av arbeidet til de:) Prisen blir vel på 4k....grovt tippet. Endret 25. april 2012 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 ja får vi se hva fronten blir? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Bryst-delen kommer det bilde etter neste økt. 3 uker til:) ( vil vise den når den er ferdig) Og etter det jeg forsto så ville han kanskje starte med og streke opp under brystkassa også da. Og det vi tegnet i dag er ikke så mye og vise, siden det er meget grov skisse...ikke skisse engang:P ( slik han får planlagt piecen ) Men blir en god blanding av zombier, selvmord, døde mennesker og blomster Tror ikke jeg vet hva jeg har gitt meg utpå, først i dag gikk det opp for meg hvor mye det blir:P Endret 25. april 2012 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Snaue to dager igjen til OTC åpner. Gleder meg 1 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ååhh, ikke snakk om det engang, er så bummed for at jeg ikke kan iår! ;-) Neida, kos deg masse! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Bryst-delen kommer det bilde etter neste økt. 3 uker til:) ( vil vise den når den er ferdig) Og etter det jeg forsto så ville han kanskje starte med og streke opp under brystkassa også da. Og det vi tegnet i dag er ikke så mye og vise, siden det er meget grov skisse...ikke skisse engang:P ( slik han får planlagt piecen ) Men blir en god blanding av zombier, selvmord, døde mennesker og blomster Tror ikke jeg vet hva jeg har gitt meg utpå, først i dag gikk det opp for meg hvor mye det blir:P Gleder meg til å se resultatet. Kommer garantert til å bli knallbra! 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Tusen takk Eulogy:) Lenke til kommentar
rabe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 heisann! er første gangen min her, så jeg skjønner ikke hvor jeg stiller spørsmål. men jeg tror det er her jeg lurte på om noen av dere kan svare meg på en ting: jeg har 2 tatoveringer på beinet som er i svart/hvitt. de fikk jeg ikke noe reaksjon/hevelse på. Men nå skal jeg ta en ny tatovering med farger. er det stor sjanse for at jeg kan få en reaksjon på de fargene? takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Er nok med deg som med alle andre som skal ta tatovering, umulig å vite på forhånd. Lenke til kommentar
rabe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Er nok med deg som med alle andre som skal ta tatovering, umulig å vite på forhånd. ok, takk for svar! Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Om du har en tilstand nå i dag som gjør at du reagerer lettere på ting enn hva andre gjør, så burde du sjekke det opp først hos en lege med forskjellige allergitester der. Men om dette ikke er tilfelle, så skal det nok gå bra. Er sjeldent folk reagerer på blekket om de er friske. Lenke til kommentar
rabe Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Om du har en tilstand nå i dag som gjør at du reagerer lettere på ting enn hva andre gjør, så burde du sjekke det opp først hos en lege med forskjellige allergitester der. Men om dette ikke er tilfelle, så skal det nok gå bra. Er sjeldent folk reagerer på blekket om de er friske. det er ikke tilfelle nei. så da satser jeg på en stor fargerik tatovering til uka takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg håper vi for se tattoo når den er ferdig. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg håper vi for se tattoo når den er ferdig. Det synes jeg nesten burde være obligatorisk når man kommer hit og frister med at man snart skal tatoveres! 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Noe jeg har funnet ut er at jeg får små klø"blemmer" noen dager.( foreks. outlinen kan bli litt opphevet ) Alle plassene det kommer på er tatovert, men går veldig fort over. Dette har jeg hatt helt siden min første. Mumsen: Er enig med deg i den, og hvis folk ikke vil vise seg selv så kan man jo bare legge ut selve motivet. Enkelt og ordne i paint foreks:) Endret 27. april 2012 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Da har jeg begynt å seriøst planlegge en tatovering, delvis fordi jeg vil utnytte de billige prisene i England før jeg reiser hjem om en måned, delvis fordi jeg føler meg mer enn moden nok. Skal ha noe jeg har tenkt ut selv på kassa, i svart/grått. Hvor vondt synes dere det er å inkes på kassa (klar over at det er helt individuelt)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå