Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde i tunga, navelen, øyenbrynet og ene brystet, men har tatt ut de to siste, så har igjen bare tunga og navelen, og det er så standard (ja, har jo fire hull i ørene, men det er ikke så spesielt).

Har lyst til å ta noe nytt, men aner ikke hva :p

6527808[/snapback]

Trygt med alle disse vedhengene kombinert med fotballspillingen din da?

Lenke til kommentar
Ei venninne har nettopp tattovert seg og lurer på hvor lenge hu må holde på med å vaske / smøre på krem.

 

Og så blødde hu så lite at det nesten ikke danna seg rur, og lurte på om det var bra eller ikke.

 

Noen som kan svare meg?

6532914[/snapback]

 

 

Det er jo et åpent sår selvom det ikke blør. Det vil nok danne seg skorpe etterhvert ja.

Lenke til kommentar

Psilocybe: På Mandag skal jeg til bø sommerland, da er det 12 dager siden jeg tok tattoveringa mi. Kan jeg bade i klorvann der vis jeg bruker masse vannfast solkrem med solfaktor 30 uten at den vil bleknes?

Endret av Fox9
Lenke til kommentar
Psilocybe: På Mandag skal jeg til bø sommerland, da er det 12 dager siden jeg tok tattoveringa mi. Kan jeg bade i klorvann der vis jeg bruker masse vannfast solkrem med solfaktor 30 uten at den vil bleknes?

6533535[/snapback]

hvis tattoveringa er på ryggen er det nok ikke å satse på ihvertfall, siden mye av tiden i sommarland går til å ligge på ryggen i ekstrem fart ned skliene

Lenke til kommentar
Psilocybe: På Mandag skal jeg til bø sommerland, da er det 12 dager siden jeg tok tattoveringa mi. Kan jeg bade i klorvann der vis jeg bruker masse vannfast solkrem med solfaktor 30 uten at den vil bleknes?

6533535[/snapback]

hvis tattoveringa er på ryggen er det nok ikke å satse på ihvertfall, siden mye av tiden i sommarland går til å ligge på ryggen i ekstrem fart ned skliene

6534510[/snapback]

 

 

Hehe er på leggen...

Lenke til kommentar
Psilocybe: På Mandag skal jeg til bø sommerland, da er det 12 dager siden jeg tok tattoveringa mi. Kan jeg bade i klorvann der vis jeg bruker masse vannfast solkrem med solfaktor 30 uten at den vil bleknes?

6533535[/snapback]

 

 

Ett bra tips er å smøre på en tjukk vaselin på tattoveringen. Vaselinen vil gjøre slik at vannet bare legger seg som dråper utenpå, og ikke trekker igjennom. Må selvfølgelig smøres på jevntlig, men jeg er ganske sikker på at dette skal gå helt fint.

 

Angående solkrem er det vel bare å velge den sterkeste barnesolkremmen du finner som er vannfast, det skal vel gå helt greit vil jeg tro siden den ikke slipper igjennom noe av sol. De finnes vel opp til faktor 50 mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...