Demonfudge Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Juliess: Vurderer om jeg skal ta piercing jeg også. (Har ikke hatt det før.) Men jeg vil ikke ha i øyenbrynet ++, har sett for mye av det. Og om jeg får lønn i morgen så blir det tattovering på lørdag. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Nå skal jeg bli hølete vet jeg http://cgi.ebay.com/100-ct-14-ga-STERILE-P...0QQcmdZViewItem er det 16 gauge som er 1,6mm? Endret 20. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg hadde i tunga, navelen, øyenbrynet og ene brystet, men har tatt ut de to siste, så har igjen bare tunga og navelen, og det er så standard (ja, har jo fire hull i ørene, men det er ikke så spesielt).Har lyst til å ta noe nytt, men aner ikke hva 6527808[/snapback] Trygt med alle disse vedhengene kombinert med fotballspillingen din da? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jada. Teiper ørene når jeg spiller. Av og til navelen også. Tunga satser jeg på at ingen napper i Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du har jo alltids fitta Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du har jo alltids fitta 6531564[/snapback] Det var noen av jentene på gamlejobben som hadde det... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du har jo alltids fitta 6531564[/snapback] Det var noen av jentene på gamlejobben som hadde det... 6532546[/snapback] Hva er galt med det? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hva er galt med det? 6532580[/snapback] Absolutt ingenting så vidt jeg vet... har ikke sett eller rørt så vet ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ei venninne har nettopp tattovert seg og lurer på hvor lenge hu må holde på med å vaske / smøre på krem. Og så blødde hu så lite at det nesten ikke danna seg rur, og lurte på om det var bra eller ikke. Noen som kan svare meg? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har tenkt å ta en ny tatovering i japansk stil, noen som vet om noen bra tatovører innen den stilen i oslo området? Har hørt mye bra om kunst med puls, men vet ikke hvor bra de er på den stilen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ei venninne har nettopp tattovert seg og lurer på hvor lenge hu må holde på med å vaske / smøre på krem. Og så blødde hu så lite at det nesten ikke danna seg rur, og lurte på om det var bra eller ikke. Noen som kan svare meg? 6532914[/snapback] Det er jo et åpent sår selvom det ikke blør. Det vil nok danne seg skorpe etterhvert ja. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tattovering på pulsåre, good or bad? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Går helt fint det. Nålen stikker ikke dypt nok til at det vil gjøre noe skade. Har tatovering selv på håndleddet. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ok, kult. Har litt lyst på denne til håndleddet: Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har lyst på en form for steinbukk på armen et sted eller på ryggen i og med at jeg er født i januar. Har og lyst på et eller annet i runeskrift på underarmen eller noe. Men er ikke sikker på hva det skal stå ennå. Noen som har noen meninger eller forslag? Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Psilocybe: På Mandag skal jeg til bø sommerland, da er det 12 dager siden jeg tok tattoveringa mi. Kan jeg bade i klorvann der vis jeg bruker masse vannfast solkrem med solfaktor 30 uten at den vil bleknes? Endret 21. juli 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 jeg har tenkt og tattovere en TO4R turbo på skulderbladet, men kommer sikkert til og angre, noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Psilocybe: På Mandag skal jeg til bø sommerland, da er det 12 dager siden jeg tok tattoveringa mi. Kan jeg bade i klorvann der vis jeg bruker masse vannfast solkrem med solfaktor 30 uten at den vil bleknes? 6533535[/snapback] hvis tattoveringa er på ryggen er det nok ikke å satse på ihvertfall, siden mye av tiden i sommarland går til å ligge på ryggen i ekstrem fart ned skliene Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Psilocybe: På Mandag skal jeg til bø sommerland, da er det 12 dager siden jeg tok tattoveringa mi. Kan jeg bade i klorvann der vis jeg bruker masse vannfast solkrem med solfaktor 30 uten at den vil bleknes? 6533535[/snapback] hvis tattoveringa er på ryggen er det nok ikke å satse på ihvertfall, siden mye av tiden i sommarland går til å ligge på ryggen i ekstrem fart ned skliene 6534510[/snapback] Hehe er på leggen... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Psilocybe: På Mandag skal jeg til bø sommerland, da er det 12 dager siden jeg tok tattoveringa mi. Kan jeg bade i klorvann der vis jeg bruker masse vannfast solkrem med solfaktor 30 uten at den vil bleknes? 6533535[/snapback] Ett bra tips er å smøre på en tjukk vaselin på tattoveringen. Vaselinen vil gjøre slik at vannet bare legger seg som dråper utenpå, og ikke trekker igjennom. Må selvfølgelig smøres på jevntlig, men jeg er ganske sikker på at dette skal gå helt fint. Angående solkrem er det vel bare å velge den sterkeste barnesolkremmen du finner som er vannfast, det skal vel gå helt greit vil jeg tro siden den ikke slipper igjennom noe av sol. De finnes vel opp til faktor 50 mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå