Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hei!

har et relativt vanskelig spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med :)

jeg vil gjerne ha en tatovering som representerer at jeg har kommet meg forbi en mørk tid og har fått utrolig bra selvtillit. Noen ideer?

vil ha noe som passer enten på høyre overside av ryggen eller på underarmen.

på forhånd takk for svar :)

Finn noe som betyr noe for deg personlig. Et dikt, bilde, sangtekst, whatever, bare det blir litt personlig. Jeg hadde i alle fall ikke villet tattovert et tilfeldig motiv på ryggen bare fordi det betydde "sterk" eller lignende.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om jeg kan bruke lisevæske fra Alcon som inneholder 0.001% polidroniumklorid og 0.0005% myristamidopropyldimetylamin til å rense piercingen?

 

Da jeg fikk satt piercingen sto det på arket jeg fikk at jeg skulle bruke steril saltvannløsning, men piercingartisten sa at jeg kunne bruke linsevæske. Linsevæske fra Alcon er holdbar veldig lenge etter åpning, mens saltvann fra apoteket bare er holdbart i 24timer og er veldig dyrt. Det er ikke alltid jeg har tid/mulighet til å koke selv.

Er disse stoffene trygge å bruke til dette? Jeg kunne hvertfall ikke finne linsevæske av saltvann.

Lenke til kommentar

Jacob Pedersen, på crooked moon.

 

Se der ja, har lenge lurt på om jeg skulle ta den samme turen selv. Digger stilen hans. Lurer på hva som ligger bak en "hel dag". Må være ganske mange timer tattoo (med tanke på timeprisen på 800 SEK). 9+ timer med tattoo må være utmattende. Haha

Lenke til kommentar

"What you can do is to book something that´s called a "whole day".

Then you have the whole day to tattoo, and there´s no stress and you

can take breakes and have something to eat and so on.

For a whole day you pay 7000 swedish kronor."

 

Det er jo ca 5900 norske, så er jo ikke så ille :)

 

Lenke til kommentar

Er alt det av Nick Morte? Jeg har ennaa ikke vært innom etter at zombie tattisen ble ferdig i midten av februar. Regner med at jeg tar en tur innom snart. Har lyst aa dekke resten av armen ogsaa, men maa se ann pengene. Nick Morte har ogsaa en egen stil i likhet med Jacob.

 

(null)

Lenke til kommentar

Alt er av Nick Ja, Sorte sirklene rundt baby-hodeskallene var der fra før, Stjernene var der fra før, det er en fisk under fisken bare i skjelett:P

Så veldig fornøyd med hvordan det ble.

 

Han driver med hele fronten på meg nå, Zombie-tema:) Så der får han slått seg løs sikkelig.

 

Glemte og nevne at den er ikke helt ferdig utenom touch upen, og det er at han skal få fargene fra katte-sleeven til og smelte inn, samt innsiden av armen skal taes når katta blir ferdig.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Zombie som tema høres bra ut. Kan tenke meg at han koser seg med det. Jeg syns han er helt utrolig naar det kommer til farger. Er liksom ingen andre som har den stilen som han. Skulle ønske jeg ikke hadde saa mye haar paa kassa, hvis ikke saa hadde jeg nok tatt neste tatovering der.

 

(null)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...