Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er myten om at tatoveringer på korsryggen skaper trøbbel for kvinner med noe sprøyter og sånt når dem blir gravide?

6522953[/snapback]

 

kan vel i noen tilfeller gjøre så du ikke får bedøvelse når du skal føde

6522959[/snapback]

vet du i hvilke tilfeller? har det noe med størrelser og sånt.

 

Er ei venninne av meg som lurer

Lenke til kommentar
er myten om at tatoveringer på korsryggen skaper trøbbel for kvinner med noe sprøyter og sånt når dem blir gravide?

6522953[/snapback]

 

kan vel i noen tilfeller gjøre så du ikke får bedøvelse når du skal føde

6522959[/snapback]

vet du i hvilke tilfeller? har det noe med størrelser og sånt.

 

Er ei venninne av meg som lurer

6522982[/snapback]

 

tror nesten du må vente til en av tatoo-fyrene kommer tilbake, men jeg skulle tro det er når den dekker ett visst område av ryggen (der man vanligvis vil sette bedøvelses sprøyten)

 

De vil ikke sette bedøvelsen fordi det kan gå gift i blodet om de setter den gjennom tatoveringen

Lenke til kommentar

No, it isn't true. Most pregnant women who have lower back tattoos can receive epidurals. The exception would be if the tattoo covers a large area and is still "fresh" — meaning the involved skin is still healing. Actually, very few studies have looked at the risks of epidurals in women with lower back tattoos. But there is no conclusive evidence of any adverse effects, such an increased risk of an infection.

 

Most anesthesiologists will give an epidural block to a woman with a lower back tattoo. However, they may try to avoid placing the needle through the tattoo to avoid a small scar that may disfigure the tattoo. If possible, the anesthesiologist will choose nontattooed skin through which to insert the needle.

Lenke til kommentar
No, it isn't true. Most pregnant women who have lower back tattoos can receive epidurals. The exception would be if the tattoo covers a large area and is still "fresh" — meaning the involved skin is still healing. Actually, very few studies have looked at the risks of epidurals in women with lower back tattoos. But there is no conclusive evidence of any adverse effects, such an increased risk of an infection.

 

Most anesthesiologists will give an epidural block to a woman with a lower back tattoo. However, they may try to avoid placing the needle through the tattoo to avoid a small scar that may disfigure the tattoo. If possible, the anesthesiologist will choose nontattooed skin through which to insert the needle.

6523002[/snapback]

takker, kilde?

 

takk till LinnC og

Lenke til kommentar
er myten om at tatoveringer på korsryggen skaper trøbbel for kvinner med noe sprøyter og sånt når dem blir gravide?

6522953[/snapback]

 

kan vel i noen tilfeller gjøre så du ikke får bedøvelse når du skal føde

6522959[/snapback]

Aoch... :ohmy:

6522966[/snapback]

Mamma har sagt at bedøvelse under fødsel er for pingler så...

Lenke til kommentar
Mamma har sagt at bedøvelse under fødsel er for pingler så...

6527171[/snapback]

Selvfølgelig er det bare for pyser, gjør sikkert ikke vondt i det hele tatt ;)

 

Er det harry med to piercinger i tunga?

6527710[/snapback]

Jeg ville si at det om ikke annet er litt spesielt, jeg har i hvert fall ikke sett et før.

Lenke til kommentar
Jepp, to piercinger er det mest harrye som finnes. En og tre er helt greit, men to.. da ringer harry-alarmen høyt og lenge.

6527728[/snapback]

Haha :!:

 

Du får meg alltid til å le

 

 

 

Hvor mye pleier studioene å ta for å tegne/designe en tattovering? Tenker da på en som går fra "knekken" ved albuen og opp til skulderen. Jeg regner med at en mer omfattende tattovering vil koste mer å få laget enn èn enkel tribal.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...