BertNaked Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Altså, meningen er vel at de skal se såpass jævlige ut. En ny bølge innen tattoverdenen, siden folk har fått nok av at alt være så 'perfekt'. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg tror jeg har funnet min mann! Bare kjipt at jeg har satt meg tattis som belønning etter og ha trent meg stor og sterk, så blir vel ikke i morra akkurat Har samme målet Blir til høsten. Så det er bare å sette igang. Litt gøy at jeg har "min mann" i Malmø, mao også sverige Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Det hjelper på motivasjon! Er jo ikke vits og tattovere fyrstikkarmene! Ja, tenker på høst jeg og, slik at tattisen ikke blir utsatt for formye sol osv i starten.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Går det fint å gå fra 8mm til 10mm i øreflippene, eller blir det for mye? Må jeg innom 9/9.2mm? Ønsker å kjøpe smykker i forveien, men det finnes så og si ikke noe 9/9.2mm.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Vil ikke si det skulle være noe problem hvis du har brukt 8mm smykket en stund slik at det er "løst" og øret har det fint. Selv kunne jeg putte 12mm rett inn i "10mm" hullet mitt etter 2 uker siden det hadde strukket seg såpass av seg selv. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Er det noe hinder at man har nupper når man skal tatovere overarmen? Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvis tatovøren syns nuppene er i veien, barberer han/hun armen din. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvis tatovøren syns nuppene er i veien, barberer han/hun armen din. det hjelper jo uansett ikke mot nupper. barbere hår bort gjør de uansett.. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 huh, jeg misforsto der ja. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det noe hinder at man har nupper når man skal tatovere overarmen? Nei Går helt fint, verre om det er betennelse ala follicene da det ofte er streptokokk A som gjør at hårsekkene blir betent. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jaja vi får ønske psilocybe lykke til med å gjøre ett forsøk på å bli Hellstrøms nye mesterkokkk på tv3 da:D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jaja vi får ønske psilocybe lykke til med å gjøre ett forsøk på å bli Hellstrøms nye mesterkokkk på tv3 da:D Tru dat! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 20.30, TV3, Hellstrøms Mesterkokk! Lenke til kommentar
mathos Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vurderer å ta noe lignende denne. Inputs? Lenke til kommentar
Defo Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vurderer å ta noe lignende denne. Inputs? Hvis det er noe du kunne tenke deg å ha på underarmen resten av livet så god for it Ville dog muligens valgt en annen plassering som følger formen på armen bedre. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hehe, det var det da.. Kan helt ærlig si at det er den eneste tatoveringen jeg virkelig har hatt lyst på selv, men vil tenke meg godt om før jeg tar den, så den blir tidligst til høsten. Litt kleint at den sitter på en annen, da Kritikk tas imot med godt humør! Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Jeg har lagt merke til hs Electric Linda sitt studio, så tar de en avgift for en halvtime konsultasjon. (1000,-) Er dette normalt? Jeg mener.. du må betale mer penger for at de skal tegne opp en tatovering for deg som de igjen skal ha enda mer penger for å utføre. Er Electric Linda bare jævlig grådig, eller er dette noe som de andre "flinke" studioene også opererer med? Endret 11. mars 2012 av BertNaked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå