lain Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Eget fornavn ser jeg lite behov for, om det ikke er et play på "navn, made in china". Ellers er det vel ganske populært å kjøre på med navn på unga, som gir mer mening igjen. Men jeg er i utgangspunktet ikke noe fan av ren tekst. Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Takk for svarene Marte og Dani46. Dani46, kanskje "diskutere" var feil ord. Det jeg mente var når forteller de prisen for tatoveringen. To års ventetid er nok ganske lenge, men tror det er verdt det. Og motivet jeg har i tankene er japansk/asiatisk i stil Hvor lang tid tar det å tatovere en halv sleeve som er relativt detaljert, og hvor mye kan noe sånt koste? Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Sånt, nu har jeg bestilt time hos Pin Point for å utvide begge ørene Gleder meg som en unge til tirsdag. Skal begynne med 4mm i begge ørene, siden det har lite å si om man begynner med 1,6mm el 4mm. Ihvertfall ifølge dem, så jeg vil gjerne dobbelsjekke med dere. Stemmer det? At det er ikke forskjell på 1,6mm og 4mm, med tanke om det vil gro igjen dersom jeg ikke er keen å ha hullene lenger? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg dro fra ca 1mm til 5 første gangen, intet problem der Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Med tanke hvordan det vil gro og satt tilbake til "normal", eller hva det kalles. Blir det ikke for mye med 4mm? Arrvev og sånt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 mine var 18mm nå er de rundt 10 tror jeg og det har gått tilbake på ca 2 uker begynte å strekke i mai 1 Lenke til kommentar
Maaby Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Ha ingen klare favoritt spel. Spela no skyte spel men neste måned kan eg spela role-playing games. Første som kom opp vart en kortstokk med terninger men da tenkte eg berre på gambling og det er ikkje meg så har lagt fra meg den Tenk på hva som fikk deg til og bli gamer. Gjerne de spillene med nostalgisk verdi som kan være verdt et tattoo design. Selv hyller jeg Zelda-serien med et sleeve for øyeblikket. Men videre kan det fort dukke opp portal, final fantasy of fallout tattoos. Alt handler om penger Dette er så langt jeg har kommet. Starta på høsten, blitt en 3 sessions vel. Endret 26. februar 2012 av Maaby 2 Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ha ingen klare favoritt spel. Spela no skyte spel men neste måned kan eg spela role-playing games. Første som kom opp vart en kortstokk med terninger men da tenkte eg berre på gambling og det er ikkje meg så har lagt fra meg den Tenk på hva som fikk deg til og bli gamer. Gjerne de spillene med nostalgisk verdi som kan være verdt et tattoo design. Selv hyller jeg Zelda-serien med et sleeve for øyeblikket. Men videre kan det fort dukke opp portal, final fantasy of fallout tattoos. Alt handler om penger Dette er så langt jeg har kommet. Starta på høsten, blitt en 3 sessions vel. Nice tattovering !!! Liker og at du kjøler melka med vifte Kan tenke meg du får mykje oppmerksomhet rundt den tattoen. Lenke til kommentar
Maaby Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Nice tattovering !!! Liker og at du kjøler melka med vifte Kan tenke meg du får mykje oppmerksomhet rundt den tattoen. Hehe, har ikke fått så veldig mye oppmerksomhet rundt den enda. Veldig mye genser og jakke nå på vintern. Men gleder meg til t-skjorte og sommer! hehe. Bildet er tatt i tattoo sjappa, så regner med at den viftekjølete melka tilhører en av tattovørene hehehe. Genialt likeså. Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Er det noe jeg må passa på før jeg tattoverer over en føflekk ? Lurt og få det sjekket av en lege ? Endret 26. februar 2012 av Grudgfees Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Takk for svarene Marte og Dani46. Dani46, kanskje "diskutere" var feil ord. Det jeg mente var når forteller de prisen for tatoveringen. To års ventetid er nok ganske lenge, men tror det er verdt det. Og motivet jeg har i tankene er japansk/asiatisk i stil Hvor lang tid tar det å tatovere en halv sleeve som er relativt detaljert, og hvor mye kan noe sånt koste? seriøst 2år! hvem pokker gidder det? og nei det er ikke verdt det, det finnes mange dyktige tattovører i Norge, bare fordi noen er oppskryt eller roset langt opp i skyene betyr ikke at de er best eller at alt mulig er verdt det... go! Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er vel personlig preferanse. Dersom du syns han er oppskrytt, hvem andre kan du anbefale som er like god/bedre på japansk stil? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Takk for svarene Marte og Dani46. Dani46, kanskje "diskutere" var feil ord. Det jeg mente var når forteller de prisen for tatoveringen. To års ventetid er nok ganske lenge, men tror det er verdt det. Og motivet jeg har i tankene er japansk/asiatisk i stil Hvor lang tid tar det å tatovere en halv sleeve som er relativt detaljert, og hvor mye kan noe sånt koste? Halv sleeve ca 10-12timer spørs på armen din. Finnes ikke mange i Norge som kan Japansk, mye farger & detaljer Noi, klassisk Japansk Tusj Tattoo søk opp på facebook.. Noi kjører Asiatisk still men kan fint kjører klassisk Japansk også. Grunnen til Noi har så lang vente tid er pga hipsterer på Løkka skal alle ha sleeves sammen med sine store hull i ørene :!: Endret 26. februar 2012 av Dani46 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Har tatt 4mm i begge ørene Har noen spørsmål som jeg har glemt å spørre dem i studioet. Skal man snurre piercingene? Kompisen min mener det, men jeg er derimot uenig for de i studioet har ikke sagt noe om det. Og når skal jeg rense dem? De ble tatt i tolv tiden, så når skal jeg rense dem igjen? Er på skolen og jobber med prosjektet mitt. HAr ikke mulighet til å rense dem før ni tiden ca. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Om du leser førsteposten i denne tråden står det ei veldig fin renseanvisning for nye piercinger der 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 +1 til deg, smarte meg kunne egentlig ha sjekket der først. Takk for tipset Men som sagt om rensing, jeg er på skolen og jobber med prosjektet mitt. Har ikke mulighet til å rense før kl ni tiden. Må jeg rense før? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg er ikke noen ekspert på slikt, men jeg vil tro at så lenge du klarer å la dem være i fred fram til da skal det gå bra. Viktigste er å unngå å ta på dem =) Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som har noe positivt/negativt å si om Black Pearl ? Synes det du ser bilde av er good shit Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Etter inatt, har høyre øre begynt å blø mye i baksiden. Er det normalt? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå