kjtiil Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg hadde ikke noe problem med å sitte 3,5 på ribbeina/rett under. Men jo nærmere (om jeg ikke bommer) innsiden av albuen den kom, ble det mindre behagelig. Og heldig for meg gjenstår mye av tattoveringen der. :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg må være enig i det med brystkassa Ble meget overrasket på min første session der ja Lenke til kommentar
AccessV Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg syns halsen og albuen var jævelig. Var sånn at tårene rant. Armen, underarm og bryst gikk greit for min del. Lår og legger gikk sånn passe, men tok lang tid før de grodde. Den minst vonde plassen syns jeg var selve hånda. Var såvidt merkbart. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Mer blekk på Fenris i dag! Lenke til kommentar
AccessV Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Mer blekk på Fenris i dag! Nice! Hva skal du ha? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Mer blekk på Fenris i dag! Alltid artig det Har time selv i morra. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Mer blekk på Fenris i dag! Nice! Hva skal du ha? Fenrisulven, var 4 gangen med den Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Da var strekking av hull i ører påbegynt. Måtte starte på så smått 2 mm da mine gamle "frisørhull" ikke godtok noe annet foreløpig. Får satse på det går seg til kjapt Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Heisann, Jeg vurderer å ta min første tatovering hos 1969 Tattoo av Noi Siamese. Må bare få surret meg til å bestille en time først Har en del spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med. - er det vanlig å ta det face-to-face, sende mail eller telefon når man skal bestille time? Antar det ikke er han jeg snakker med først. - er det lang ventetid? - hvor mye koster det sånn ca.? - når diskuterer man pris? - betaler man alt på en gang? - hvordan er så prosessen etter det? Dvs. første møtet. Hva skjer der? Jeg vil naturligvis fortelle om motivet jeg ønsker, gjerne vise han bilder av andre tatoveringer (referanse for størrelse, ikke selve motivet) etc. - er det også noen som har har hatt personlig erfaring med han? Kan du/dere fortelle om deres opplevelse hos han? Har tenkt på tatoveringen og artisten i kanskje 2 år nå og er ganske kresen, men Noi ser ut til å være riktig person (håper jeg) Takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Marte Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Heisann, Jeg vurderer å ta min første tatovering hos 1969 Tattoo av Noi Siamese. Må bare få surret meg til å bestille en time først Har en del spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med. - er det vanlig å ta det face-to-face, sende mail eller telefon når man skal bestille time? Antar det ikke er han jeg snakker med først. - er det lang ventetid? - hvor mye koster det sånn ca.? - når diskuterer man pris? - betaler man alt på en gang? - hvordan er så prosessen etter det? Dvs. første møtet. Hva skjer der? Jeg vil naturligvis fortelle om motivet jeg ønsker, gjerne vise han bilder av andre tatoveringer (referanse for størrelse, ikke selve motivet) etc. - er det også noen som har har hatt personlig erfaring med han? Kan du/dere fortelle om deres opplevelse hos han? Har tenkt på tatoveringen og artisten i kanskje 2 år nå og er ganske kresen, men Noi ser ut til å være riktig person (håper jeg) Takknemlig for svar! 1. Du kan jo ta en telefon først, eller sende mail om det er lettere. Å stikke innom studioet om du har mulighet til det er også helt fint. Opp til deg egentlig hva som passer best. 2. Har hørt at det er veldig lang ventetid hos Noi for tiden, men ring og hør. 3. Prisen er det vanskelig for meg å si, men ville tro Noi selv har en timespris på 1500,-, hvertfall. Kanskje noen andre kan bekrefte dette. 4. Man diskuterer vel pris relativt tidlig. Greit å vite hvor mye man må ut med. 5. Jeg er vant til å både betale alt med en gang (på Cons) og å betale delbeløper, om det blir flere sessions. Dette kan du nok spørre om. 6. Du legger frem hva du vil ha, forklarer så bra som mulig, ta gjerne med bilder og referanser. Han vil sikkert komme med egne innspill, som kan være med på å gjøre motivet bedre. 7. Har ingen personlig erfaring med Noi, men det er nok ingen som sier imot på at han er en mester på Japansk stil. Mulig noen andre på forumet her har erfaringer med han. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) - er det lang ventetid? opp til 1,5år sist jeg sjekket. - hvor mye koster det sånn ca.? 1800,-timen men Noi jobber raskt, mange som tar 1500 er ikke i nærheten av han når det kommer til effektivitet.. - når diskuterer man pris? er ikke noe diskutere, de tar den prisen for alle. - betaler man alt på en gang? nei, kan betale pr session eller alt før du begynner. - hvordan er så prosessen etter det? Dvs. første møtet. Hva skjer der? Jeg vil naturligvis fortelle om motivet jeg ønsker, gjerne vise han bilder av andre tatoveringer (referanse for størrelse, ikke selve motivet) etc. du booker tid, kommer med ider, han kommer med ider, dere jobber fram noe som passer dere, mulig Charlotte som guider deg gjennom de første stegene. Ta turen. Endret 25. februar 2012 av Dani46 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Brystkassa er jo lett... Helt til man kommer midt på^^ Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 riktig som Dani46 skriver , men når jeg kontaktet Noi i januar 2011 så kunne jeg få booket i januar 2013 Så da var det helt oppe i to år ventetid Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 2 år hadde jeg ikke orket. Kanskje om designet er i japansk-stil, men om det er noe annet, så finnes det mange flere der ute. Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Er i tenke stadie på en sleeve. Har tenkt og begynne oppe ved skuldra og gå nedover med ting og hendingar i live mitt. Har tenkt på og få laga til eitt bilde av midd(hus-støv organismen) I en tegnefigur versjon grunna min ekstreme støv allergi. Har også tenkt siden jeg er en gamer at det må komme på armen og men kommer ikkje på et spesielt gaming motiv. Anyone? Endret 25. februar 2012 av Grudgfees Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er du en gamer så trenger du vel strengt tatt ikke spørre oss om motiv? Du tar da selvfølgelig fra de spillene som har betydd noe for deg opp igjennom årene. Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ha ingen klare favoritt spel. Spela no skyte spel men neste måned kan eg spela role-playing games. Første som kom opp vart en kortstokk med terninger men da tenkte eg berre på gambling og det er ikkje meg så har lagt fra meg den Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Såg forrige veke ein kar med etternavnet sitt tatovert inn på utsida av underarem, (hele) og tatovert rundt hele med ein tribal. Ke synst de om navn tattoveringa av sitt eige navn. Meining ? Navn tattovering av sitt eige navn . wtf redd for og bli senil ? Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Etternavn kan jo være noe med tilhørighet med slekten sin. Jeg f.eks har slekt som kan spores tilbake en god del år. Ikke at jeg føler meg direkte knyttet til etternavnet mitt av den grunn. Men kan se at enkelte ser på det på andre måter. Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Sannheit i det. Men sjøl ville eg brukt eit eit bilde av eit slag for og framheva slekt istedenfor navn. Men ke tykkje du om sitt eige fornavn på kroppen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå