Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

Jeg vurderer å ta min første tatovering hos 1969 Tattoo av Noi Siamese. Må bare få surret meg til å bestille en time først :) Har en del spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

 

- er det vanlig å ta det face-to-face, sende mail eller telefon når man skal bestille time? Antar det ikke er han jeg snakker med først.

 

- er det lang ventetid?

 

- hvor mye koster det sånn ca.?

 

- når diskuterer man pris?

 

- betaler man alt på en gang?

 

- hvordan er så prosessen etter det? Dvs. første møtet. Hva skjer der? Jeg vil naturligvis fortelle om motivet jeg ønsker, gjerne vise han bilder av andre tatoveringer (referanse for størrelse, ikke selve motivet) etc.

 

- er det også noen som har har hatt personlig erfaring med han? Kan du/dere fortelle om deres opplevelse hos han?

 

 

Har tenkt på tatoveringen og artisten i kanskje 2 år nå og er ganske kresen, men Noi ser ut til å være riktig person (håper jeg) :)

 

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Jeg vurderer å ta min første tatovering hos 1969 Tattoo av Noi Siamese. Må bare få surret meg til å bestille en time først :) Har en del spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

 

- er det vanlig å ta det face-to-face, sende mail eller telefon når man skal bestille time? Antar det ikke er han jeg snakker med først.

 

- er det lang ventetid?

 

- hvor mye koster det sånn ca.?

 

- når diskuterer man pris?

 

- betaler man alt på en gang?

 

- hvordan er så prosessen etter det? Dvs. første møtet. Hva skjer der? Jeg vil naturligvis fortelle om motivet jeg ønsker, gjerne vise han bilder av andre tatoveringer (referanse for størrelse, ikke selve motivet) etc.

 

- er det også noen som har har hatt personlig erfaring med han? Kan du/dere fortelle om deres opplevelse hos han?

 

 

Har tenkt på tatoveringen og artisten i kanskje 2 år nå og er ganske kresen, men Noi ser ut til å være riktig person (håper jeg) :)

 

Takknemlig for svar!

1. Du kan jo ta en telefon først, eller sende mail om det er lettere. Å stikke innom studioet om du har mulighet til det er også helt fint. Opp til deg egentlig hva som passer best.

2. Har hørt at det er veldig lang ventetid hos Noi for tiden, men ring og hør.

3. Prisen er det vanskelig for meg å si, men ville tro Noi selv har en timespris på 1500,-, hvertfall. Kanskje noen andre kan bekrefte dette.

4. Man diskuterer vel pris relativt tidlig. Greit å vite hvor mye man må ut med.

5. Jeg er vant til å både betale alt med en gang (på Cons) og å betale delbeløper, om det blir flere sessions. Dette kan du nok spørre om.

6. Du legger frem hva du vil ha, forklarer så bra som mulig, ta gjerne med bilder og referanser. Han vil sikkert komme med egne innspill, som kan være med på å gjøre motivet bedre.

7. Har ingen personlig erfaring med Noi, men det er nok ingen som sier imot på at han er en mester på Japansk stil. Mulig noen andre på forumet her har erfaringer med han.

Lenke til kommentar

 

 

- er det lang ventetid?

 

opp til 1,5år sist jeg sjekket.

 

- hvor mye koster det sånn ca.?

1800,-timen men Noi jobber raskt, mange som tar 1500 er ikke i nærheten av han når det kommer til effektivitet..

 

- når diskuterer man pris?

 

er ikke noe diskutere, de tar den prisen for alle.

 

- betaler man alt på en gang?

 

nei, kan betale pr session eller alt før du begynner.

 

- hvordan er så prosessen etter det? Dvs. første møtet. Hva skjer der? Jeg vil naturligvis fortelle om motivet jeg ønsker, gjerne vise han bilder av andre tatoveringer (referanse for størrelse, ikke selve motivet) etc.

 

du booker tid, kommer med ider, han kommer med ider, dere jobber fram noe som passer dere, mulig Charlotte som guider deg gjennom de første stegene.

 

 

Ta turen.

Endret av Dani46
Lenke til kommentar

Er i tenke stadie på en sleeve. Har tenkt og begynne oppe ved skuldra og gå nedover med ting og hendingar i live mitt. Har tenkt på og få laga til eitt bilde av midd(hus-støv organismen) I en tegnefigur versjon grunna min ekstreme støv allergi. Har også tenkt siden jeg er en gamer at det må komme på armen og men kommer ikkje på et spesielt gaming motiv. Anyone?

Endret av Grudgfees
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...