Eplefe Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Innsida og utsida av albuen, så langt. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Til du som skulle ta deg tribal ... 4 Lenke til kommentar
bbbb Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hei!! Jeg er ny her på forumet, så jeg er ikke helt sikker på om jeg poster i riktig tråd osv.. Uansett, på tirsdag tok jeg en VCH, vertikal piercing i klitoris forhud, som gikk overraskende greit (trodde det skulle være mye vondere). Men på tirsdag kveld fikk jeg en enorm hodepine som ikke har gått over. Jeg sover dessuten utrolig mye (har sovet 33 timer på 2 døgn), er konstant trøtt, er "lyssky" (får vondt av i øynene av å se på lys) og er hoven rundt øynene.. Til dere som har erfaring med VCH og andre piercinger; kan det komme av piercingen/allergi eller er det noe annet mystisk som ligger bak? Rundt selve piercingen er alt som det skal være, litt øm, men ikke rød eller hoven, jeg legger egentlig veldig lite merke til den. Kan jo legge til at jeg spiser sunt, drikker mye vann og røyker ikke og drikker ikke, om det har noe å si? Takker og neier for svar! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Her må vi nesten få et bilde for å kunne fastslå hva som eventuelt måtte være grunnen til problemet. 6 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Allergisk reaksjon på metallet/(det piercingen består av) kan det jo være, men da er det rart hvis det ikke synes rundt selve piercingen. Ellers høres det nesten ut som en migrene for min del. Har du forhørt deg med dem to tok den hos? Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Her må vi nesten få et bilde for å kunne fastslå hva som eventuelt måtte være grunnen til problemet. Må si meg enig Lenke til kommentar
Jopri Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har fått en fasinasjon for hawaii tattoo, men sliter med å finne mønster og figurer. Er det noen som har noe peil på slikt? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har fått en fasinasjon for hawaii tattoo, men sliter med å finne mønster og figurer. Er det noen som har noe peil på slikt? Takk for all hjelp! her står det litt om hawaiisk tattoos: http://www.tattoodemon.com/trad_hawaiian.php Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei! jeg vurderer en tattoering til rundt 500kr. jeg har lite peiling.. men er det fast pris for motivene/bildene? jeg er 16 år. noe jeg trenger å vite før det skjer? xD 8 Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg lurer på om man kan få magepiercinger i forskjellige størrelse? For jeg ser at på noen bilder så ser hullet og piecingen ganske stor ut,mens på andre ser den mini ut,noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ja, det kan man. Antar forøvrig at du mener navle, ikke mage. Man må ha en viss størrelse for å forhindre at den gror ut, men husker ikke om det er 1.2 eller 1.6 mm. Husk og at bilder kan være misvisende da navler kommer i alle størrelser. Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ja,det var det jeg mente.. takk for svar ! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ang. smerte ved tattovering går det jo ann å se på denne. Smerte er riktignok litt individuelt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Ikke noe av det der stemmer for min del. Endret 16. februar 2012 av Eulogy Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Planlegger en tatovering på kassa, må vel begynne å psyke meg opp til å bli blowtorcha. Right. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kassa er greit første timen, men etter dette bør du ha beltet ditt tilgjengelig, for den kommer du til å trenge til å klemme på. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kjedelig at det ikke var med ryggen da gitt Min på ryggen som tok 4,5 time var egentlig ikke noe vondt til å begynne med, da kilte det bare. Etter ei stund gikk det over til vondt, men helt greit å holde ut, helt til adrenalinet gikk ut av kroppen. Siste tre kvarterene var noe av værste jeg har vært med på, men (som plansjen sier) når jeg så resultatet var alt det vonde glemt Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 For min del så stemmer bildet bra. Satt 3,5 time med ribbeina - ett lite helvette! Men da jeg satt 10 timer i strekk med låret så var det nesten ikke vondt i det hele tatt! Lenke til kommentar
bbbb Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Allergisk reaksjon på metallet/(det piercingen består av) kan det jo være, men da er det rart hvis det ikke synes rundt selve piercingen. Ellers høres det nesten ut som en migrene for min del. Har du forhørt deg med dem to tok den hos? Takk for svar! Det går veldig bra nå, ingen smerte noen steder! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ikke noe av det der stemmer for min del. Nei, må jo sikkert ta det med en klype salt. Stemmer halveis for min del, men det har heller noe med at jeg satt 8 timer på en fredag, og 5.5 timer på søndag samme helg. Ganske følsom og hoven arm da, så alt ble litt verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå