Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!!

 

Jeg er ny her på forumet, så jeg er ikke helt sikker på om jeg poster i riktig tråd osv.. Uansett, på tirsdag tok jeg en VCH, vertikal piercing i klitoris forhud, som gikk overraskende greit (trodde det skulle være mye vondere). Men på tirsdag kveld fikk jeg en enorm hodepine som ikke har gått over. Jeg sover dessuten utrolig mye (har sovet 33 timer på 2 døgn), er konstant trøtt, er "lyssky" (får vondt av i øynene av å se på lys) og er hoven rundt øynene.. Til dere som har erfaring med VCH og andre piercinger; kan det komme av piercingen/allergi eller er det noe annet mystisk som ligger bak?

Rundt selve piercingen er alt som det skal være, litt øm, men ikke rød eller hoven, jeg legger egentlig veldig lite merke til den.

 

Kan jo legge til at jeg spiser sunt, drikker mye vann og røyker ikke og drikker ikke, om det har noe å si?

 

Takker og neier for svar! :)

Lenke til kommentar

Kjedelig at det ikke var med ryggen da gitt :p Min på ryggen som tok 4,5 time var egentlig ikke noe vondt til å begynne med, da kilte det bare. Etter ei stund gikk det over til vondt, men helt greit å holde ut, helt til adrenalinet gikk ut av kroppen. Siste tre kvarterene var noe av værste jeg har vært med på, men (som plansjen sier) når jeg så resultatet var alt det vonde glemt ;)

Lenke til kommentar

Allergisk reaksjon på metallet/(det piercingen består av) kan det jo være, men da er det rart hvis det ikke synes rundt selve piercingen. Ellers høres det nesten ut som en migrene for min del. Har du forhørt deg med dem to tok den hos?

 

Takk for svar! :) Det går veldig bra nå, ingen smerte noen steder! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...