Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skal ikke ha noe detaljert eller stort.. men får se :p noen motiv som dere anbefaler? skal ha den på undersiden av den venstre armen litt over hånden

 

Når du må spørre andre hva DU skal ha, så er du ikke klar for tatovering.

Du skal leve med det resten av livet, er det da ikke litt greit å ha noe som du faktisk kan leve med til du dauer?

Gått på smellen med å tatovere meg da jeg var på samme alder, random motiver hos et tatoveringsstudio som brukte hjemmeblekk :thumbdown:

Brukt 10000+ på laserfjerning av to små filleting, og dekt over alle utenom èn som jeg fant ut at jeg kan leve med bare med litt oppgradering.

For å si det sånn, jeg vokste en del fra jeg var 16 til 20, nå er jeg snart 24 og vet at det jeg har valgt å ha på kroppen min kan jeg leve med til jeg dør.

En stor fordel er at det er godt utført og.

Så tenkt deg MEGET godt om.

Hastverk er lastverk.

Lenke til kommentar

jeg skal ikke ha noe detaljert eller stort.. men får se :p noen motiv som dere anbefaler? skal ha den på undersiden av den venstre armen litt over hånden

Du virker helt immun mot rådene alle kommer med om å vente til du minst er 18. Så da kan jeg anbefale en fet tribal med en delfin, drage eller ulv inni. Og du kan gjerne dra til Oslo Bodyart i gamlebyen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg lurer bare på om dere har noen motiv jeg kanskje ville like.. Kjæresten min sier jeg skal tattoere namnet hennes med ett hjerte rundt.. men det blir ikke aktuelt.. siden man aldri vet hva fremtiden bringer.

 

Denne har jeg sett litt på..

Ler en uke. Navnet til kjæresten er alltid en slager, go for it

Lenke til kommentar

Generelt spørsmål, gjør det vondt egentlig å ta tatovering. Og hvor er det vondeste stedet å ta det?

 

Veldig individuelt.

Av egen erfaring så var første gang den minst vonde, jeg satt og småflira p.g.a. det kilte.

Nå, åtte år senere, sitter jeg med litt blekk her og der, og syns det bare blir verre og verre å bli tatovert :blush:

Men, jeg må bli ferdig med det jeg holder på med og..

Verste stedene for meg må bli foten, albuen og der huden generelt er tynn.

Lenke til kommentar

Ikke ta en tribal i 2012, pleaaasee. Du kommer til å bli tyna for det hver dag, resten av ditt liv. HARRY. Har ennå ikke møtt på noen som IKKE har angret på tatoveringer de tok når de var 16 år, meg selv inkludert.. Du kommer til å angre, det kommer til å være noe stygt og harry, det er ikke kult, andre synes ikke det er kult heller, innen du er 20 kommer alle til å le av den HVER dag, og du kommer til å hate den og bruke 10k på laserfjerning og enda mer på ny tatovering for å dekke over.. Såfremt du ikke bor på bygda, har lyst på volvo, alle vennene dine går byggfag og går med arbeidsklær på fritida. Hvis det er det du har planer om i livet, go for it.. Alt nevnt er forresten 99,99999% sikkert at skjer. Tro meg.

Lenke til kommentar

Generelt spørsmål, gjør det vondt egentlig å ta tatovering. Og hvor er det vondeste stedet å ta det?

 

 

Jeg er relativt barsk når det kommer til smerte , men opplevde tatovering som ganske smertefullt i lengden.

 

Har en sleeve på ene armen , helt klart forskjell på smerten iforhold til hvor på armen , men tror det er ganske individuelt uansett..

 

størrelse på tattisen og lengde på sittingene og spiller sikkert en rolle

 

Men skal du ha en stor og detaljert tatovering bør du foreberede deg på noen timer med smerte, jeg tenkte underveis ¨hvorfor gidder jeg¨ , men når jeg var ferdig var det bare digg og smerten glemt :)

Lenke til kommentar

Generelt spørsmål, gjør det vondt egentlig å ta tatovering. Og hvor er det vondeste stedet å ta det?

Det er nok veldig individuelt fra person til person, men jeg syntes ikke det er så forferdelig vondt. Vondeste stedet jeg har tatt blir nok nært opp til armkroken, men det har ikke vært så vondt at jeg har måtte slutte. Bare litt ubehagelig vondt. Men igjen så er det verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...