Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pesonlig ville jeg holdt meg unna Purple Pain.

Stikk innom en av de som BertNaked nevnte, så får du nok en tatovering du er fornøyd med.

 

Apropos BertNaked; Har du sett/hørt noe om Onkel Henry's Tattoo (Tidligere Trondheim Ta2)?

 

Har hørt om de. Rokas og Stoyan er ganske flinke. Personlig ville jeg ikke ha gått der med tanke på stilen, men det er opp til enhver å sammenligne seg selv med.

 

 

Hmm, vel, de (Purple Pain) kan umulig være verre enn Tattoo World eller fyren som tatoverte meg på Steinkjer (eller for den saks skyld, visse shady folk i Verdal), men jeg sjekker ut de overnevnte.

 

Are Morten Brenna...?! Tattoo Harald?!

 

Men purple pain ville jeg ikke ha gått til... mye forskjellig i kvalitet som kommer fra der.

 

 

Ikke glem å stikk innom Freaks Tattoo i fjordgata. ;)

Lenke til kommentar

Dere som greier å se på bilder om de som tatoverer er flinke, er dette godkjent?

http://cargocollective.com/studio13tattoo

https://www.facebook.com/pages/Studio-13-Tattoo/308337112514380?sk=info

 

En kompis av meg som anbefalte han hvis jeg en gang blir å gjøre alvor av å ta en Terminator-tatovering. Han tok forøvrig denne tatoveringen selv der, klikk meg, og den er veldig stilig i mine øyne.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Lurer litt ang. hull i ørene..

 

 

Hvordan er prosessen for å gro det sammen igjen? Har 8mm nå. Hva kan skje dersom de taes ut nå og jeg lar det være åpent? Hvordan vil vil det gro? Samt kan det gjøre "skade" for at det skal kunne gro igjen fullstendig senere? Lurer også på hvordan tykkelse det er på huden på innsiden av hullet? Hvordan vil det være å ta dem ut og være mye ute i f.eks -20 grader? Fare for frostskade el. lignene?

 

Håper noen har svar :)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Dere som greier å se på bilder om de som tatoverer er flinke, er dette godkjent?

http://cargocollective.com/studio13tattoo

https://www.facebook.com/pages/Studio-13-Tattoo/308337112514380?sk=info

 

En kompis av meg som anbefalte han hvis jeg en gang blir å gjøre alvor av å ta en Terminator-tatovering. Han tok forøvrig denne tatoveringen selv der, klikk meg, og den er veldig stilig i mine øyne.

Nå har jeg ikke sett gjennom galleriet på hjemmesiden, bare en rask titt på den kompisen din har.

Ser forsåvidt greit ut, likte ikke vikingen. Han ser så blass og detaljløs ut, på bildet i alle fall.

Resten ser som sagt greit ut, men det er vanskelig å bedømme ettersom tatoveringen er helt fersk på bildet der.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å ta opp de gamle hullene i ørene mine. Litt usikker på hvordan det blir, da jeg har arrvev eller noe slikt der fortsatt. Må jeg punche ut de gamle "hullene"?

 

Det skal være problemfritt å stikke opp gamle hull igjen.

Når du snakker om å punche ut hullene, mener du da at du skal ha en større diameter enn 1.6?

For uansett skal det ikke være noen problem å sette nye piercinger i ørene.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Lurer litt ang. hull i ørene..

 

 

Hvordan er prosessen for å gro det sammen igjen? Har 8mm nå. Hva kan skje dersom de taes ut nå og jeg lar det være åpent? Hvordan vil vil det gro? Samt kan det gjøre "skade" for at det skal kunne gro igjen fullstendig senere? Lurer også på hvordan tykkelse det er på huden på innsiden av hullet? Hvordan vil det være å ta dem ut og være mye ute i f.eks -20 grader? Fare for frostskade el. lignene?

 

Håper noen har svar :)

 

 

Ett 8mm hull i øret bør ikke ha noen problem med å gro i sammen.

Ett vanlig hull i øret på mellom 8-12mm vil gro igjen på de fleste mennesker.

Det vil gro ned til en mindre størrelse relativt fort, så vil det virke som det ''stopper opp litt'', så vil det nok gro helt igjen :)

Det vil ta en god stund før det vil gro helt igjen.

Tykkelsen på huden er relativt tynn, så jeg vil anbefale at du bruker en tykk lue som du drar godt nedover øra eller at du går til innkjøp av en såkalt ''BF'' eller ''Bjørne F*tte'' som varmer godt :)

Lenke til kommentar

Wow! Denne tråden likte jeg veldig godt! Så mye nyttig info om både tatoveringer og piercinger - tusen tusen takk! Til stor hjelp da jeg har vurdert tatovering en god stund, har noen piercinger og vurderer flere. Kjempebra! :)

 

Har tenkt på flere forskjellige tatoveringer, men det er så vanskelig å komme på noe selv, som virkelig betyr noe. Har alltid hatt lyst på en type quote, som passer meg og min personlighet, måten jeg tenker på, og mine "verdier". Det å finne den ene, som virkelig passer, er dog ikke så lett. Har tenk å ta nedover siden av kroppen. Enten en lang vertikal en, fra skulder til ankel/hel, eller en kortere "bølgete" fra skulder til hofte.

 

Har også tenkt på en "mini-backpiece". I denne vil jeg mixe sammen noe av det som betyr mest for meg, mine verdier og det som beskriver meg. Men det å finne forskjellige ting som står for ditt og datt, og som passer, er litt av en jobb i seg selv. Noen forslag? Finnes det ingen sider hvor man kan lese om forskjellige "tings" betydning? :)

Lenke til kommentar

Wow! Denne tråden likte jeg veldig godt! Så mye nyttig info om både tatoveringer og piercinger - tusen tusen takk! Til stor hjelp da jeg har vurdert tatovering en god stund, har noen piercinger og vurderer flere. Kjempebra! :)

 

Har tenkt på flere forskjellige tatoveringer, men det er så vanskelig å komme på noe selv, som virkelig betyr noe. Har alltid hatt lyst på en type quote, som passer meg og min personlighet, måten jeg tenker på, og mine "verdier". Det å finne den ene, som virkelig passer, er dog ikke så lett. Har tenk å ta nedover siden av kroppen. Enten en lang vertikal en, fra skulder til ankel/hel, eller en kortere "bølgete" fra skulder til hofte.

 

Har også tenkt på en "mini-backpiece". I denne vil jeg mixe sammen noe av det som betyr mest for meg, mine verdier og det som beskriver meg. Men det å finne forskjellige ting som står for ditt og datt, og som passer, er litt av en jobb i seg selv. Noen forslag? Finnes det ingen sider hvor man kan lese om forskjellige "tings" betydning? :)

http://www.vanishingtattoo.com/tattoos_designs_symbols.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...