Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg skulle opprinnelig ha "vanlig" medusa på 1,6mm og hadde allerede fått den satt og tatt ut igjen to ganger grunnet dårlige piercere. Dette førte til at jeg hadde mye arrvev på baksiden av leppa, som igjen førte til at den var enda vanskeligere å sette tredje gang og endte opp med å være noen mm feil plassert.

 

Ettersom pierceren min er et flott menneske og ikke var fornøyd før jeg var fornøyd (noe jeg ikke var), foreslo hun å enten ta ut smykket der og da, vente to uker og prøve på nytt igjen, eller punche den opp på 4mm eller hva det var. Ettersom jeg både var lei av å stikke opp leppa gang på gang, med tanke på hvor ubehagelig det var, sammen med sjansen for at den kunne bli off-center igjen, valgte jeg å heller punche.

For min egen del var det jo med skrekkslagen fryd at jeg takket ja, etter å ha tenkt meg litt om. Jeg var og er enda noe fascinert av ansiktspiercinger av litt større skala, så muligheten til å kunne prøve dette selv (på forslag fra pierceren, til og med!) var veldig tiltrekkende.

 

Jeg velger å strekke både fordi jeg syns det er fint og fordi jeg kan, rett og slett. I og med at hullet vil lukke seg relativt smertefritt og kjapt når jeg en dag tar ut smykket ser jeg egentlig ikke problemet.

Å ha en vanlig piercing med en stor plate på foran hadde aldri vært det samme, iallefall for meg. Det ville bare vært tåpelig og "fake".

Lenke til kommentar

People, jeg trenger hjelp fra deres ekspertise, har i en stund vurdert en tatovering, men litt usikker på om motivet jeg har lyst på passer/funker å tatovere. Det jeg har lyst på er et bilde av Banksy, det som er en gribb på denne siden. Noen som har noen ekspertmeninger om det lar seg gjøre, tenker hovedsakelig på underarmen da jeg må kunne skjule den i jobbsammenhenger.

Bumper spørsmålet mitt jeg, og tilføyer et spørsmål til. Hvor anbefaler dere å ta tatovering, på Let's Buzz her i Bergen eller burde jeg vente til ferier når jeg er i Oslo?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Heter vel rook om jeg ikke tar helt feil. Står mye informasjon her.

Kan ikke huske sist det var "in" med noen piercinger, kanskje bortsett fra i øyenbrynet når man var 11. :roll: Liker du det, gå for det. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

takk for svar. har veldig lyst på en piercing i øret! Har også tenkt litt på vertical tragus. Hvilken av dem gjør minst vondt? og hvilken synes dere er finest? :)

 

post-201772-0-32361500-1326302371_thumb.jpg

 

ooog,kommer noen av dem til å komme i veien for ørepropper? :) Unnskyld, er helt dødfødt på dette

 

Ei venninne sv meg har begge disse på samme øret(pluss 7-8 andre piercinger) og hun har ingen problemer med hverken vanlige headset eller ørepropper ;)

Lenke til kommentar

People, jeg trenger hjelp fra deres ekspertise, har i en stund vurdert en tatovering, men litt usikker på om motivet jeg har lyst på passer/funker å tatovere. Det jeg har lyst på er et bilde av Banksy, det som er en gribb på denne siden. Noen som har noen ekspertmeninger om det lar seg gjøre, tenker hovedsakelig på underarmen da jeg må kunne skjule den i jobbsammenhenger.

Bumper spørsmålet mitt jeg, og tilføyer et spørsmål til. Hvor anbefaler dere å ta tatovering, på Let's Buzz her i Bergen eller burde jeg vente til ferier når jeg er i Oslo?

Hvis det er den silouettsaken, så burde noen på Lets Buzz fikse det imo.

Lenke til kommentar

People, jeg trenger hjelp fra deres ekspertise, har i en stund vurdert en tatovering, men litt usikker på om motivet jeg har lyst på passer/funker å tatovere. Det jeg har lyst på er et bilde av Banksy, det som er en gribb på denne siden. Noen som har noen ekspertmeninger om det lar seg gjøre, tenker hovedsakelig på underarmen da jeg må kunne skjule den i jobbsammenhenger.

Bumper spørsmålet mitt jeg, og tilføyer et spørsmål til. Hvor anbefaler dere å ta tatovering, på Let's Buzz her i Bergen eller burde jeg vente til ferier når jeg er i Oslo?

Hvis det er den silouettsaken, så burde noen på Lets Buzz fikse det imo.

Her er direktlink til bildet. Fant ut at det var litt lettere å linke fra et google søk, enn fra Banksy sin hjemmeside. Regner egentlig med at Let1s Buzz er mer en kapable nok, men siden Oslo og Bergen er muligheter for min del så tenkte jeg det er greit å utforske flere muligheter.

Lenke til kommentar

da er jeg ferdig med nedre del av beinet på høyre side full Japansk sleve type tattoo, satt ifra 20 til rundt 1:30 :!: helt jævlig den siste timen, begynte se dobbelt og er litt små rusa på smerte nå..

 

Tot 16-18timer er brukt på beinet.

 

da gjenstår arbeidet med holde det rent og smurt inn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...