Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Downtown tattoo #2:

316358_267585199945015_244865758883626_697364_288456918_n.jpg

arm%20sleeve%20bruno.jpg

DSC_0657.JPG

Flirer så mye at det gjør vondt.

Hvordan kan du anbefale disse? Det blir som å anbefale noen å drikke cyanid. :D

Det er flere bilder der. Og ja, enig i at de du postet ikke var så fine, men det er en artist der som er veldig dyktig(Bruno)

Mulig jeg er blottet for å se kvalitet ettersom det virker som at du har peiling. Men jeg syntes ikke at det er dårlig kvalitet over disse.

arm%20sleeve%20oslo%20tattoo.jpg

Denne

chinese%20dragon%20pink%20cherry%20blossom%20plants%20chest%20tattoo.oslo.JPG

Denne

DSC_0216.JPG

Denne

free%20freehand%20alex%20grey%20art%20faces%20arm%20tattoo.oslo.JPG

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Det er flere bilder der. Og ja, enig i at de du postet ikke var så fine, men det er en artist der som er veldig dyktig(Bruno)

Ja, jeg ser det er flere bilder der, vil du jeg skal fortsette? Eller hinter du til at det kanskje er noe bra der inne som jeg har hoppet over? For det finner jeg ikke.. eller, jo... kanskje den med dragen som spyr ut en diger grein med noen få blomster på. :thumbup:

Eller løven med downs, den har nå blitt en personlig favoritt.

roar%20lion%20face%20arm%20big%20coverup%20tattoo%20oslo.jpg

Har funnet 2-4 fargebiter som er greie, men om det veier opp for den veggen med galskap som først slo meg i trynet? Neppe, disse folka er så variable på hva de spyr ut at det er nærmest skummelt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg ser det er flere bilder der, vil du jeg skal fortsette? Eller hinter du til at det kanskje er noe bra der inne som jeg har hoppet over? For det finner jeg ikke.. eller, jo... kanskje den med dragen som spyr ut en diger grein med noen få blomster på. :thumbup:

Eller løven med downs, den har nå blitt en personlig favoritt.

roar%20lion%20face%20arm%20big%20coverup%20tattoo%20oslo.jpg

Har funnet 2-4 fargebiter som er greie, men om det veier opp for den veggen med galskap som først slo meg i trynet? Neppe, disse folka er så variable på hva de spyr ut at det er nærmest skummelt

Det er godt at folk har fri vilje. Når man anbefaler noe, gjør man gjerne det utifra egen erfaring. jeg er fornøyd hittil og kompisen min er fornøyd med sleeven sin (bilde #3). Om folk velger å dra dit får være opp til de. :)

Men ok. Jeg retter meg selv.

Jeg anbefaler Downtown Tattoo, spesifikt Bruno

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

enig i at det var mye "platt" i Downtown sin protefølje (stort sett alle før/etter bildene ville jeg heller beholdt den første enn det det endte opp med.

På den andre siden så er jeg heller ikke overbevist om at Invitus er bedre. En side som leder deg til en inaktiv blog med mer feriebilder enn tatoveringer og en annen der det er noen bilder (ikke min stil) og facebook-link som ikke virker. Hvorfor i alle dager skulle dette være et bedre sted å oppsøke. Missforså meg rett, det er fult mulig de er kjempedyktige, men de klarer ikke å formidle det.

Lenke til kommentar

øverste foo dog var jo rimelig fet da ;)

I see what you did there!

Det er godt at folk har fri vilje. Når man anbefaler noe, gjør man gjerne det utifra egen erfaring. jeg er fornøyd hittil og kompisen min er fornøyd med sleeven sin (bilde #3). Om folk velger å dra dit får være opp til de. :)

Men ok. Jeg retter meg selv.

Jeg anbefaler Downtown Tattoo, spesifikt Bruno

Kvalitet er verken subjektivt eller bestemt ut i fra personlige meninger sist jeg sjekket?

For at noen skal kvalifisere seg til å kunne bli anbefalt videre vil jeg påstå at minstekrav bør være at studioet leverer en jevn strøm med kvalitetsverk, aller helst på hver eneste hudflenge som går ut dørene.

Man kommer aldri til å høre meg si: -Denne lille reiseradioen til 100,- som jeg kjøpte på Europris er helt fantastisk! Jeg anbefaler deg å kjøpe ditt neste surroundanlegg der, dersom du vil ha den ultimate hjemmekinoopplevelsen!!

Jeg anbefaler ikke Downtown Tattoo. Heller ikke Oslo Bodyart (så er dét også sagt).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, jeg er :) Har kun tatovert meg en gang i livet mitt, og det var en enkel tatovering. Så hva vet jeg egentlig? Men ihvertfall synes jeg at de virka seriøst. Jeg tatoverte meg i studioet ved Majorstuen.

post-81222-0-88340000-1325867270_thumb.jpg

ENDRING: Ser at tatoveringen er litt vridd, pga jeg vridde beina mi ganske. Men WHATEVER ;)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Dere gjør valget mitt utrolig vanskelig!

Hvor er det beste stedet i Oslo å ta tattoo på??

spørs på hva du skal ta

lucky 7 for oldschool

1969 for Japansk /Noi old school / LaAstrid

Tusj Tattoo for Japansk

er de jeg kommer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...