Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og, jeg og!

Bildet av min første

post-213246-0-12223700-1325169955_thumb.jpg

Midgaardsormen og et vikingskip på magen.

Min andre

post-213246-0-18550000-1325170002_thumb.jpg

Fenriz ulven. Klarte ike helt å få til et bilde som rettferdigjør hvor rå han egentlig er! Og den er ikke ferdig enda, har sittet 4tx2, og skal fortsette med den 21. januar :D

Begge to er tatt av Osmund Smeby, Lucky 7 i Hamar. Dyktig kæll!

Er hos Osmund jeg skal ta og!

Jævlige fine! Hvor mye ga du for den første?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg og, jeg og!

Bildet av min første

Min andre

Fenriz ulven. Klarte ike helt å få til et bilde som rettferdigjør hvor rå han egentlig er! Og den er ikke ferdig enda, har sittet 4tx2, og skal fortsette med den 21. januar :D

Lekkert! Har norrønt inspirert tatovering selv og. Har Sleipner tatovert på ryggen. Kommer sikkert til å ta flere etteerhvert, og både Sleipner midgardsormen og Fenris står på vurderingslista ;)

Edit: surra litt når jeg skreiv.

Endret av KristineS
Lenke til kommentar

Meget pent :) Er det noen spesiell grunn til at du har valgt norrøne motiver? Jeg vurderte selv en stund å ta et motiv av loke, men var veldig vanskelig å bestemme seg for hvordan han skulle se ut osv..

Takk takk! Det er fordi norrøn mytologi fascinerer meg, og er noe jeg har vært interessert i over lenger tid. Går ikke lei.

Jeg og, jeg og!

Bildet av min første

Min andre

Er hos Osmund jeg skal ta og!

Jævlige fine! Hvor mye ga du for den første?

Osmund er utrolig dyktig! Tar meg 1,5 å komme til Hamar, men det er verdt det!

Tror jeg ga en 2000kr.

Jeg og, jeg og!

Bildet av min første

Min andre

Lekkert! Har norrønt inspirert tatovering selv og. Har Sleipner tatovert på ryggen. Kommer sikkert til å ta flere etteerhvert, og både Sleipnir og Fenris står på vurderingslista ;)

Det blir knalltøffe motiver ut av det! :D

Lenke til kommentar

Noen som jobber på kiosk og har piercinger? Sudden urge til å ta vertikal labret, men jeg vet ikke om jeg kan det...? Jobber på 7-Eleven og har en meget trivelig sjef, men er det noen som vet om det er regler mot ansiktspiercinger i sånne yrker?

Jobbet i 7-eleven selv i et år, og vi fikk beskjed om at ansiktspiercinger enten skulle fjernes eller tapes over av hygeniske årsaker. Vet ikke om det gjaldt kun for denne butikken eller genrelt i kjeden.

Lenke til kommentar

Det beste er jo å høre med sjefen din. Ingen her kan si hvordan han vil reagere bedre enn ham selv.

Jeg har sett flerfoldige folk som jobber i butikk og har piercinger, men jeg reagerer selv på det. Ikke fordi det er støtende, men fordi det fortsatt er såpass uvanlig med kundebehandlere som har synlige ansiktpiercinger.

Får faktisk ikkje kommentarar på piercingene, derimot tatoveringen hauster mykje komplimenter, spesielt frå folk på 40+. Tykkjer det er rimeleg artig. Dog, eg jobber i kafé, ikkje i butikk, per se.

Jobbet i 7-eleven selv i et år, og vi fikk beskjed om at ansiktspiercinger enten skulle fjernes eller tapes over av hygeniske årsaker. Vet ikke om det gjaldt kun for denne butikken eller genrelt i kjeden.

Trur det kjem an på sjefen. Har ein kompis som jobbar i 7-11, og han har ein god del piercingar, trur ikkje han har vorte bedt om å dekke dei over/ta dei ut.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...