BertNaked Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Absolutt. Er Elton som er stortalentet der med to lærlinger under seg. Endret 15. desember 2011 av BertNaked Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) http://bildr.no/image/1052165.jpeg Da har jeg endelig fått viking tattoveringen min, meget fornøyd! Endret 15. desember 2011 av pound99 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Du har bommet litt med den bb-koden. Du har linket til thumbnailbildet mens linkteksten er linken til selve bildet. red: Nei, det er tydeligvis bare bildr.no som sliter litt. Blitzen gjør det litt vanskelig å se, men den så fet ut! Endret 15. desember 2011 av NgZ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Kjipt at ingenting ved det motivet minner om en viking da. Og hvorfor holder fyren sverdet sidelengs? (kan ikke se om det kal være vikingsverd eller ei pga. thumb) Endret 15. desember 2011 av Northern Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Originalbilde: (erstatt /thumb/ med /view/ og fjern filendelsen) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Holder fortsatt fast ved det jeg sa, hehe. Nå er jo jeg en såkalt "detaljhore" når det kommer til enkelte ting. Vikinger er en av dem. Knappen på sverdet ser grei ut, men krysset og bladet blir fantasy igjen. Men til å være en "fantasy viking" så ser den jo grei ut, selv om han holder sverdet på en ulogisk måte =P Endret 15. desember 2011 av Northern Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Han skulle tattovert en ekte viking, mener du? 3 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Min mening er: skal man gå viking, gå historisk korrekt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bønder er kjedelige. Fiskere og handelsfolk og. KRIGERE med HORN på hjelmene derimot... Har du noen eksempler på hva du tenker på? Gjerne tattoveringer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De egentlige hjelmene de brukte osv. er jo ikke like kule da 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Bønder er kjedelige. Fiskere og handelsfolk og. KRIGERE med HORN på hjelmene derimot... Har du noen eksempler på hva du tenker på? Gjerne tattoveringer. Du skjønner virkelig ikke hva jeg mener? Hadde han droppet hornene og hatt et korrekt sverd i riktig vinkel så ville han hatt en "historisk korrekt" viking. Som enhver Nordmann burde hvite, vikingene hadde IKKE horn på hjelmene. De egentlige hjelmene de brukte osv. er jo ikke like kule da Din mening, og den får du beholde Blir uansett feil å kalle det for en vikingtatovering når han ikke minner om en viking. Conan/random fantasy inspirert passer bedre. Kunne jo valgt en Vendel hjelm f.eks. Er fra rett før vikingtia. Må nå si at slike danker ut enhver fantasy hjelm. Og den Norske Gjermundbu hjelmen. 900-tallet. Endret 16. desember 2011 av Northern Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg skjønte hva du mente (HORNENE burde være et hint), jeg lurte mer på hvordan du synes en vikingtattovering skal se ut. Det kunne jo være det var andre ting enn hornene og sverdet du reagerte på. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Aah, sånn ja. Tatoveringen i seg selv er jo grei. Var bare igrunn bare de to elementene jeg reagerte på. Hmm. Kanske noen fletter i skjegget? Norrøne folk var kjent for å være litt forfengelige Har selv en del norrøne tatoveringer. Foretrekker motiver fra funn framfor personer. Endret 16. desember 2011 av Northern Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 I used to be an adventurer like you, then I took an arrow in the knee. 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fantastisk! Vel, ikke selve tattoveringen, men likevel.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Haha, herregud, eg har gått og venta på den. <3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De var dritfete, rett og slett Håper de kommer frem i tide. Juleposten er alltid forsinket Nei, de er visst borte vekk. Posten kunne ikke hjelpe de heller, faen ta dem. "Hey Ida I am sorry that your order hasn't arrived! Unfortunately, it looks like we sent you out our last pair of the Double flare Borostone plugs (amber/purple) (pair) 2" :/ " Buuuuu! :< Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jada, da har jeg fått time hos Nick Morte. Det blir i romjula. Han hadde heldigvis ledig da, så dette blir veldig spennende. 2 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva er planene? Lurer på å booke han selv etter nyttår en gang, om jeg bare får pengene til det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Blir en zombie av en eller annen slag. Synes stilen hans er kul, og har sagt til han at han kan gjøre det på hans måte. Så det blir spennende. Planen er at det skal bli en half sleeve. Tok en sjans for et par dager siden og spurte om han hadde ledig i romjula, og det hadde han. Kort ventetid er ganske ålreit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå