KimNK Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Noen tanker på dette motivet? 6484172[/snapback] Kjip. Tool har så uendeleg mange bedre motiv enn akkurat logoen/logoane. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 trodde det stod "Fool" jeg... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Noen tanker på dette motivet? 6484172[/snapback] Kjip. Tool har så uendeleg mange bedre motiv enn akkurat logoen/logoane. 6484406[/snapback] Det blir i såfall plasskrevende motiver. Synes ikke jeg finner noe stiligere enn den. Lenke til kommentar
Dauntless Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Heihå, har ikke lest igjennom 10% av denne tråden engang, har bare noen spørsmål. Jeg har tenkt å tattovere meg, har mest lyst til å starte med leggen, ettersom det er et sted som ikke vises så alt for mye untatt om sommern. Jeg har tenkt i over et år på hva jeg vil ha, synes helt vanlig tribals er kjedlige. Liker når de er grå (altså blir brune) med litt fading i. Synes den her ser topp ut Trykkepå! (Har et bilde av den hvor det ikke er dekt til bajs over, men er på jobb så får ikke posta) Det jeg likevel har MEST lyst på er noe som dekker hele/deler av leggen, noe som går rundt hele. Men kun i Svart/grått, liker ikke farger >_> Problemet er at jeg finner nesten INGEN slike på nett, og om jeg finner noen så er det bare bilder. Dvs. ingen mulighet til å kjøpe og printe ut hverken reference og stencil. Derfor trenger jeg hjelp til å finne noe slik. Det viser seg at det egentlig ikke var spørsmål jeg stilte, men heller et behov for hjelp til å finne heldekkende leggtattoveringer:p Takk til de som gidder å hjelpe meg litt=) -Eirik Endret 15. juli 2006 av Dauntless Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Okei, denne var blodig fet! http://www.suffocation.us/images/tattoo/tat03.jpg 6480530[/snapback] Fett band, crap tattoo. 6480586[/snapback] Syns dere? Si noe annet jeg kunne hatt da i form av Skrift, skal ha det et eller annet sted. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Syns dere? Si noe annet jeg kunne hatt da i form av Skrift, skal ha det et eller annet sted. 6496187[/snapback] "Jeg visste ikke hva jeg ville ha, så jeg endte opp med denne teite setningen".. pååå.. ryggen. Hele ryggen. Gotisk skrift. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Skriv. "TATOVERING." I Arial Black. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Okei, denne var blodig fet! http://www.suffocation.us/images/tattoo/tat03.jpg 6480530[/snapback] Fett band, crap tattoo. 6480586[/snapback] Syns dere? Si noe annet jeg kunne hatt da i form av Skrift, skal ha det et eller annet sted. 6496187[/snapback] "Dama mi flyttet til Oggadoggastan og alt jeg fikk var denne teite tattoveringen" "Denne tattoveringen ble tatt i fylla" Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Okei, denne var blodig fet! http://www.suffocation.us/images/tattoo/tat03.jpg 6480530[/snapback] Fett band, crap tattoo. 6480586[/snapback] Syns dere? Si noe annet jeg kunne hatt da i form av Skrift, skal ha det et eller annet sted. 6496187[/snapback] Drit i hva andre mener! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Drit i hva andre mener! 6497061[/snapback] Man bør jo få seg en tattovering som er så godt gjennomførbart som mulig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg har tre tattoveringer, alle tatt i utlandet. Den første jeg tok er en tiger på skulderbladet. Denne angrer jeg noe sykt på, men jeg kan heldigvis ikke se den selv, så slipper å bli påminnet den. Har vurdert å endre litt på den, men usikker hva jeg bør gjøre. De to andre er jeg kjempe fornøyd med. Ene er min datters navn skrevet på halsen, bak øret liksom men en ganske fet skrift. Den andre er en form for tribal som går på overarmen, opp overe skuldere og litt ned mot brystet. Skulle gjerne ordnet litt på to av de, bare forsterket enkelte områder, men usikker på hva noe slikt vil koste... Har lyst på en eller to til, så er det stopp:) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Så en helt fantastisk tattovering idag, fikk ikke tatt bilde men herregud det oste brutalt fett ut av den tattisen: Garnnøste med to strikkpenner stukket igjennom på skulderen til en gammel dame. Kan det bli bedre? Nei.. det kan det ikke... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Har noe ala denne på leggen, bare at søppelbøtta ikke har sånne streker inni, kun outline. Så er den svart uten bakgrunn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Vet ikke om denne har blitt postet her før: WTFtattoos Endret 17. juli 2006 av LarsP Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Hahaha, fantastiske kommentarer Garantert re-post, men tenk å bli med faren din på stranden, og for engangs skyld kaster han tskjorten sin; Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 17. juli 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hahaha.. tenk om fyren hadde hatt sånn utovernavle da. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) ....og er man i tvil om motiv og plassering kan jo alltis fiseringen være et alternativ... Endret 17. juli 2006 av dr Gonzo Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Å inn i helvete! Det må ha gjort jævlig vondt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tenk på hvor mange nerver det sitter der. Haha. Syke mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå