Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heihå, har ikke lest igjennom 10% av denne tråden engang, har bare noen spørsmål.

 

Jeg har tenkt å tattovere meg, har mest lyst til å starte med leggen, ettersom det er et sted som ikke vises så alt for mye untatt om sommern.

Jeg har tenkt i over et år på hva jeg vil ha, synes helt vanlig tribals er kjedlige.

Liker når de er grå (altså blir brune) med litt fading i.

 

Synes den her ser topp ut Trykkepå! (Har et bilde av den hvor det ikke er dekt til bajs over, men er på jobb så får ikke posta)

 

Det jeg likevel har MEST lyst på er noe som dekker hele/deler av leggen, noe som går rundt hele. Men kun i Svart/grått, liker ikke farger >_>

Problemet er at jeg finner nesten INGEN slike på nett, og om jeg finner noen så er det bare bilder. Dvs. ingen mulighet til å kjøpe og printe ut hverken reference og stencil. Derfor trenger jeg hjelp til å finne noe slik.

 

Det viser seg at det egentlig ikke var spørsmål jeg stilte, men heller et behov for hjelp til å finne heldekkende leggtattoveringer:p

 

Takk til de som gidder å hjelpe meg litt=)

 

-Eirik

Endret av Dauntless
Lenke til kommentar

Jeg har tre tattoveringer, alle tatt i utlandet. Den første jeg tok er en tiger på skulderbladet. Denne angrer jeg noe sykt på, men jeg kan heldigvis ikke se den selv, så slipper å bli påminnet den. Har vurdert å endre litt på den, men usikker hva jeg bør gjøre.

 

De to andre er jeg kjempe fornøyd med. Ene er min datters navn skrevet på halsen, bak øret liksom men en ganske fet skrift. Den andre er en form for tribal som går på overarmen, opp overe skuldere og litt ned mot brystet.

 

Skulle gjerne ordnet litt på to av de, bare forsterket enkelte områder, men usikker på hva noe slikt vil koste...

 

Har lyst på en eller to til, så er det stopp:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...