Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av sommerfuglene på høyre leggen min har de to siste ukene vært hoven/ruglete og klødd som besatt inne i mellom.

Kommer sånne plutselige klø-anfall, og vært antydning til at jeg klødd så hardt at det blir sår.

Sommerfuglen er i en mørk rosafarge, men den samme fargen har jeg og på en annen del av leggen samt på armen, så rart om jeg skulle reagere på fargen da i så fall.

Heller ikke noen sokk eller bukse som gnager.

Smørt med fuktighetskremer og Bacimycin, men ingenting som hjelper ordentlig.

Eneste som har fått hevelsen ned litt er Mentholatum.

Det er ikke vondt, og skal til tatovøren 4. januar, så spør ikke henne før da.

Noen som har opplevd det samme/har erfaring?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt derfra før så de sender til norge ja men det tok sin tid, tror jeg ventet 4 uker før de dukket opp i posten. Jeg bestilte da silikon tuneller med tykkere kant på 25mm og jeg vet ikke om jeg bare var uheldig men de var feil lagd, de var ikke ordentlig skjært ut i midten og så bare halvferdige ut. Dette kan da bare ha vært uheldig med meg.

Uansett syntes jeg leveringstid var litt vel lenge, vet de har samme som de du vil ha med samme farge også på pinpoint, tror du kan bestille de rett fra pinpoint sin nettside om du ikke bor i oslo området.

Lenke til kommentar

skal fylle på tatoveringen min et par steder da den har blitt bleket litt av sola oppå skulderen min.

var innom max tattoo i oslo, der skulle de ha 1500kr/t. Har hørt litt blandet om max tattoo.

Er det noen bra steder i oslo som er billigere? skal bare gjøre noen av linjene klarere igjen så ekke store jobben

Lenke til kommentar

Du kan finne noen mye bedre for 1500,- i timen. Han har vel alt for stor tro på seg selv den karen der.

Om du finner deg en artist som kan ordne på tatoveringen din for en billig billig penge, så betyr det ikke at h*n ikke kan ødelegge hele sjiten. Husker å ha sett eksempel på ei som skulle ha ett par engler fiksa på av en annen artist... Resultatet ble to små barn med downs og vinger.

Lenke til kommentar

Fint fargevalg, Bert.. Se tydelig at tattovøren kan sakene sine :)

Takk. Ansvaret for fargene hadde artisten 100%. Ble bra, og han la til en liten detalj, hvor de årene i midten er i samme farge som lynet.

@Bert, den var knall! Hvor tok du den igjen, husker ikke det akkurat nå i farta.

Takk for det. Freaks tattoo i Trondheim, eieren David Leon var artisten bak denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...