Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se folk tenker endel over hva de evt skal ta av tattoo.

 

Jeg har 3 stk selv, tatt med god tid imellom, og gjennomtenkt.

Hver enkelt betyr endel for meg personlig, og ikke angret noe på de 3.5 årene det har gått siden første ble tatt.

 

Alltid like "gøy" å høre de som klager over at tattoo'en de fant ut de bare skulle hoppe på å ta i syden eller tok spontant ei helg, ikke ble så bra, og de kanskje ikke helt mente de skulle ha tattoo i heletatt. Inkl en ex venninne, som har korsrygg tattoo, type stor, og liker den heller dårlig, "men jeg ser den ikke, så får bare være sånn"...

 

Tattoo kan være utrolig pent, uten at du vet betydningen av den for eier, men kan også være utrolig stygt.

 

Har som sagt 3 stk selv, føler de er en del av meg, en del av den jeg er, bekymrer meg ikke å bli gammel med de, selv om det sikkert blir et komisk syn på gamlehjemmet når den tid kommer.

 

Det at det må stemme på alle felt er også grunnen til at jeg ikke har flere, selv om jeg ønsker noen til, tiden får vel vise om det blir mer, får holde meg til å tegne/se på motiv for nå.

Lenke til kommentar
Hvor tøft ville det ikke vært å ha rockman/megaman som tattovering i oldschool stil? ^^

6483974[/snapback]

Ekstremt ukult.

 

De fleste som tar tatoveringer burde heller gått til innkjøp av en t-skjorte med samme motiv. Huffameg, så mye stygt.

6484047[/snapback]

 

Var bare en tanke :b

 

Men om det er motiver jeg liker, så holder jeg meg til t-skjorte for nå ihvertfall :b

Har et par t-skjorter med diverse på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...