Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Sant, den nederste delen skulle vært litt nærmere den øverste av raden...Så hekle raden blei kortere. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 skulle jeg ha hatt ulvetattis skulle det vært no sånnt no.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 skulle jeg ha hatt ulvetattis skulle det vært no sånnt no.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6479511[/snapback] Der ser de ikke så ut som rovdyr... Men ulver er...sexy? Nei...men jeg elsker ulver. Fine dyra Også ulvehunder. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Okei, denne var blodig fet! http://www.suffocation.us/images/tattoo/tat03.jpg Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Okei, denne var blodig fet! http://www.suffocation.us/images/tattoo/tat03.jpg 6480530[/snapback] nei... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Okei, denne var blodig fet! http://www.suffocation.us/images/tattoo/tat03.jpg 6480530[/snapback] nei... 6480542[/snapback] Smaksak... Jeg likte den heller ikke så godt, men, men..... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Okei, denne var blodig fet! http://www.suffocation.us/images/tattoo/tat03.jpg 6480530[/snapback] Fett band, crap tattoo. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Hvordan er det med Tattovering f. eks på armen og man trener, slik at man blir mer muskuløs. Vil tattovering bli strekkt ut eller? (Skulle jeg hatt en tattovering måtte det nesten blitt lik hunden i avatarn) Endret 12. juli 2006 av brutti Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvis du går fra liten til Arnold, ja... Ellers, ikke merkverdig... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Når jeg tenker meg om ville det vært kult å hatt en type slik mario eller av megaman. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Godt å se folk tenker endel over hva de evt skal ta av tattoo. Jeg har 3 stk selv, tatt med god tid imellom, og gjennomtenkt. Hver enkelt betyr endel for meg personlig, og ikke angret noe på de 3.5 årene det har gått siden første ble tatt. Alltid like "gøy" å høre de som klager over at tattoo'en de fant ut de bare skulle hoppe på å ta i syden eller tok spontant ei helg, ikke ble så bra, og de kanskje ikke helt mente de skulle ha tattoo i heletatt. Inkl en ex venninne, som har korsrygg tattoo, type stor, og liker den heller dårlig, "men jeg ser den ikke, så får bare være sånn"... Tattoo kan være utrolig pent, uten at du vet betydningen av den for eier, men kan også være utrolig stygt. Har som sagt 3 stk selv, føler de er en del av meg, en del av den jeg er, bekymrer meg ikke å bli gammel med de, selv om det sikkert blir et komisk syn på gamlehjemmet når den tid kommer. Det at det må stemme på alle felt er også grunnen til at jeg ikke har flere, selv om jeg ønsker noen til, tiden får vel vise om det blir mer, får holde meg til å tegne/se på motiv for nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvor tøft ville det ikke vært å ha rockman/megaman som tattovering i oldschool stil? ^^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvor tøft ville det ikke vært å ha rockman/megaman som tattovering i oldschool stil? ^^ 6483974[/snapback] Ekstremt ukult. De fleste som tar tatoveringer burde heller gått til innkjøp av en t-skjorte med samme motiv. Huffameg, så mye stygt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvor tøft ville det ikke vært å ha rockman/megaman som tattovering i oldschool stil? ^^ 6483974[/snapback] Ekstremt ukult. De fleste som tar tatoveringer burde heller gått til innkjøp av en t-skjorte med samme motiv. Huffameg, så mye stygt. 6484047[/snapback] Var bare en tanke :b Men om det er motiver jeg liker, så holder jeg meg til t-skjorte for nå ihvertfall :b Har et par t-skjorter med diverse på. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Noen tanker på dette motivet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Ekstremt ukult. De fleste som tar tatoveringer burde heller gått til innkjøp av en t-skjorte med samme motiv. Huffameg, så mye stygt. 6484047[/snapback] Pfsj, nerdetatoveringer er knakende bra. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Vurderer denn, men er ikke sikker Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg tenkte jeg skulle pierce adamseplet mitt i sommer. Har planer å ha en kjepp igjennom. Hadde det vært tøft? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg tenkte jeg skulle pierce adamseplet mitt i sommer. Har planer å ha en kjepp igjennom. Hadde det vært tøft? 6484368[/snapback] Ja jøsses. Da får du sånn hul og akustisk stemme, tror jeg. Hvor fett er ikke det?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå