Wackee Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 @Zaltatov! Tatoveringa di er jævli nice. Enda flottare i røynda. Fred Ivar er dyktig! Driv å planlegger min neste også, blir awesome! William Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er vel på grunn av hjernevask/generell uvitenhet Du har helt rett i at folk flest har hørt mer om nazisme enn om asiatisk symbolikk, og å anta noe annet er sinnsykt naivt. Jeg tør vedde på at de fleste som tatoverer swastika et eller annet sted på seg gjør det kun for å få oppmerksomhet, ikke fordi de er buddhister, hinduer eller jainister. Hvis noen hadde tatovert en AK-47 et eller annet sted, ville du ha tenkt "åja, han støtter sikkert Mosambiks frigjøring fra Portugal"? 4 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Vikingene brukte jo swastikaen og. (det gjorde de fleste folkegrupper) Hva med "hedninger" som tatoverer fylfot? Ville ikke sett på dem som "nasser" akkurat ^^ Nja, ville bare gått ut ifra at personen liker AK'er og Russiske våpen generelt =P Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Japansk? 1969tattoo er overlegne på dette. Noi er rå, men 2 års ventetid... Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Greit nok. Swastikaen ville ha vært stueren som tatovering i riktig gamle dager, eller generelt før 1930. I dag og i Norge, trolig bare blant åsatroende og særdeles fordomsfrie folk, eller de som kjenner en godt fra før av. Jeg mener på ingen måte at alle som tatoverer seg med slike tegn er nazister, men symbolikken har mye å si for førsteinntrykket man får av folk. Jeg vet om skinheads (aktivt antirasistiske sådan) som har havnet i trøbbel for å gå med hvite skolisser. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Japansk? 1969tattoo er overlegne på dette. Noi er rå, men 2 års ventetid... shit, er han oppi 2år nå. Har tid i Jan2012 selv men er nå usikker på om jeg skal ta mer blekk :!: , tror jeg booket tid ifjor engang. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Unnskyld meg, men den var skikkelig fæl. Alt fra plassering, fargevalg til motiv, rett og slett. Ser jo ut som et lik som ligger på armen. Helt ærlig syns jeg den var drit fin. Bra plassering og fine farger. Kan virkelig ikke skjønne at noen kan si at den er "fæl". Jaja, smaken er vel som baken. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 http://www.sol.no/klipps/video/reagerer_alle_som_blir_tatovert_sann Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Re-post, men fremdeles artig =P Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 enten er den fyren der ufattelig følsom og tåler ingenting av smerte, eller så er han rett og slett gal? satt i 5 timer med min, og ja, det gjør vondt etter ei stund, fordi det blir ømt, men djeez klarer vel å sitte i ro og bite det i seg fordiom? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg tipper et ganske ekstremt tilfelle av ADHD og dermed vanvittig lav impulskontrol. Han har blitt fortalt at det gjør litt vondt i begynnelsen, men så går det over etter hvert. Nå han så ikke opplever at det blir noe bedre så klarer han ikke å la være å reagere med annet enn sinne og frustrasjon. Og når han stadig avbryter fordi han synes det gjør vondere enn han hadde tenkt at det burde gjøre så blir det jo ikke noe bedre av at alt tar lenger tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ellers så er han fake. Han har mange filmer ute, om den rebelske broren sin som faktisk spiller veldig godt. Men det er skuespill. Lenke til kommentar
Maaby Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jadda! Da har jeg endelig fått mine custom Omerica plugs! Tok tja rundt 15 dager vel, men det var verdt både pengene og ventetiden. Kosta rundt 500kr, pluss at det sikkert kommer en fin liten regning fra fedEx med tollgebyr siden verdien var over 200kr, men absolutt verdt det. Som noen sikkert ser så er de portal inspirert. Laget av treet Osage Orange. Faen så fornøyd jeg ble! Har bestilt enda mer derfra allerede, begynner å koste meg dette her. Og som en annen på forumet gjorde, kan dere bruke rep koden QUALITY når dere bestiller for 20% om dere er interessert i litt wood action. Så ere mere tattovering action 4. november hos Lucky Seven, pengene flyr ut av konto! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg fikk også nettopp mine musikk-plugger fra Omerica. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Slik ble da føttene mine seende ut: 3 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Er det ekte? Eller tusj? Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ekte. Don Fat, gjesteartist på 1969 tattoo. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Av en eller annen grunn fikk jeg litt Warhammer vibber av den der ^^ Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Pain! Ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå