Beatrixie Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det ikke sånn at de fleste godtar at man er 16 om man har tillatelse fra foreldre? Nei,de fleste seriøse studioene har absolutt 18 års grense. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har nå sittet i mange dager å lurt på hva jeg skal gi dama i bursdagsgave, har tenkt litt på et smykke men så tenkte jeg, hvorfor ikke et smykke hun kan ha for altid Er det en god ide å gi gavekort på tattoo studio til dama's 19års dag? Hun har flere tattoos fra før men klager altid på at hun ikke har råd til mer, er det noe flere her hadde ønsket seg til bursdag? :!: Lenke til kommentar
Maaby Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Har nå sittet i mange dager å lurt på hva jeg skal gi dama i bursdagsgave, har tenkt litt på et smykke men så tenkte jeg, hvorfor ikke et smykke hun kan ha for altid Er det en god ide å gi gavekort på tattoo studio til dama's 19års dag? Hun har flere tattoos fra før men klager altid på at hun ikke har råd til mer, er det noe flere her hadde ønsket seg til bursdag? :!: Tja hvorfor ikke, om det er ingenting som treffer bedre som gave enn noe dama har lyst på! Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Piercing-kula mi har falt ut hver gang etter at jeg har dusjet nå, tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 skrudd ellre BCR? Hvis den er skrudd så må du bare venne deg til å sjekke at den er helt skrudd til gjevnlig. Hvis det er BCR så kan det hende at ringen er litt for løs for kula. Det er fint at den ikke er så tight at man har problemer med å få kula på plass, men ikke så lett å få kula på plass at den detter av bare man kommer borti den. Hvis det er det som er tilfelle så stikk innom et piercing-studio og få de til å klemme ringen litt sammen (de har spesiell tang for dette). Eller rett og slett ta av deg piercingen før du dusjer. Da får du også bedre vasket vekk alle døde hudceller rundt smykket. Lenke til kommentar
Pegandez Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nettopp ferdig med denne: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Den var kul! Hvem har laga den? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 stilig tattiz pengandez, men du skulle hatt no bakgrunnsfarger imo. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Den var kul! Hvem har laga den? Elton på Flaming Heart i Trondheim. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Da ble min kjære Alucard ferdig i dag.. iallefall for nå.. vurderer sterkt å slenge på en bakgrunn... jeje bilde kommer i morgen når jeg har fått av plasten og vaska litt. Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 har satt opp time på solid tattoo i stavanger, men jeg glemte jo å spør om prisen, noen her som har peiling på hva det kan koste? skal ha en medium thors-hammer på innsiden av høyrearmen? svart og grå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Aner ikke svaret på spørsmålet ditt, men kan jeg spør deg hvor lang ventetiden var? Vurderer å få tatt en der selv. En bekjent tok en half-sleeve der, og den er nice. Han er utrolig flink. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 er ikke så flink til å ta bilder av meg selv men... ser da i det minste hva det er for noe:p Tror jeg skal slenge inn en bakgrunn der med noen ulver og greier etterhvert. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det hele underarmen, eller bare innsiden? Hvor mange timer hittil? Ser bra ut den. Det er bare innsiden, men den går jo litt rundt da. Første økten var bare på 2 1/2 time faktisk. Har noen nye bilder nå; Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei! Driver å planlegger min først tattovering. Har alltid likt dette "mørke sløret" rundt gamle Sovjet og har fått en interesse for russiske fengselstattoveringer. Derfor ønsker jeg å ta en tattovering i denne stilen. Jeg gjør ikke dette fordi jeg ønsker å late som jeg har forbindelser med russisk mafia, men fordi jeg ganske enkelt syntes det er en kul stil med en kul historie. På samme måte som at folk tar orientalske tattoveringer uten at de har noe med yakuzaen å gjøre. Det jeg tenker å ta er en "naval star" dog ikke denne enkle typen med fem spisser i gjerne rød og sort som har vært fryktelig populær de siste årene. Jeg tenkte noe lignende denne karen har på knærne, med 8 spisser og den sydlige spissen litt lengre enn de andre http://geezpete.com/wp-content/uploads/2009/10/starsknees.jpg Tattoveringen skal være i sort hvitt, men det sorte skal ha et lite blåskjær. Spørsmålet er hvor jeg burde ta den? Det er en relativt simpel tattovering, men som jeg ønsker å få så bra utført som mulig. Holder til på østlandsområde så tenkte på Lucky 7, noen andre tips? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hei! Driver å planlegger min først tattovering. Har alltid likt dette "mørke sløret" rundt gamle Sovjet og har fått en interesse for russiske fengselstattoveringer. Derfor ønsker jeg å ta en tattovering i denne stilen. Jeg gjør ikke dette fordi jeg ønsker å late som jeg har forbindelser med russisk mafia, men fordi jeg ganske enkelt syntes det er en kul stil med en kul historie. På samme måte som at folk tar orientalske tattoveringer uten at de har noe med yakuzaen å gjøre. Det jeg tenker å ta er en "naval star" dog ikke denne enkle typen med fem spisser i gjerne rød og sort som har vært fryktelig populær de siste årene. Jeg tenkte noe lignende denne karen har på knærne, med 8 spisser og den sydlige spissen litt lengre enn de andre http://geezpete.com/wp-content/uploads/2009/10/starsknees.jpg Tattoveringen skal være i sort hvitt, men det sorte skal ha et lite blåskjær. Spørsmålet er hvor jeg burde ta den? Det er en relativt simpel tattovering, men som jeg ønsker å få så bra utført som mulig. Holder til på østlandsområde så tenkte på Lucky 7, noen andre tips? Hvor skal du ta de/den? En god dokumentar Mark of Cain , finnes også en del bøker har selv leste 2 av de 3 som er ute ifra Danzig Baldaev. Lucky 7 er et godt valg. Endret 2. oktober 2011 av Dani46 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 er ikke så flink til å ta bilder av meg selv men... ser da i det minste hva det er for noe:p Tror jeg skal slenge inn en bakgrunn der med noen ulver og greier etterhvert. Hva skjer med den rynkete vesten. Er jo ikke noe pent med ustrøkne klær, har du ikke lært deg det? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det hele underarmen, eller bare innsiden? Hvor mange timer hittil? Ser bra ut den. Det er bare innsiden, men den går jo litt rundt da. Første økten var bare på 2 1/2 time faktisk. Har noen nye bilder nå; Unnskyld meg, men den var skikkelig fæl. Alt fra plassering, fargevalg til motiv, rett og slett. Ser jo ut som et lik som ligger på armen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Balthier842: nei si det:p. Må også nevnes at den ser ikke så matt ut IRL som på bildet:p bare jeg som ikke har peil på hvordan man skal stille inn ett kamera ^^ Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Van hellsing, sant. Veldig stilig, RaW. Endret 2. oktober 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå