Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns både det å tatovere eget for- og etternavn og fødselsdato er rimelig dødfødt. Kommer du til å glemme det, liksom?

Må bare si at jeg synes navn på barn er i samme kategori... Artig når ungen blir større. Jeg sitter i kassa på Kiwi og vil tro at rundt 50% av alle med tatovering har stjerner eller navn i en eller annen form.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Super kundeservice og fine priser, anbefales. De er hyggelige, små og svarer raskt på e-postene dine.

Fikk lagt inn to mynter i et par plugger for et års tid siden og har ikke angret et øyeblikk.

Lenke til kommentar

Har tenkt en stund på å ta en god, gammeldags mamma-tatovering, da jeg er en mammagutt, og syns det er en fin måte å vise det på :) Er veldig glad i slike old school(?)-aktige motiver.

Ganske standard, egentlig; hjerte med banner, også har jeg lyst på vinger rundt. Tenker på noe à la dette og dette hva skyggelegging/farger angår. Når det gjelder selve utformingen har jeg litt ideer osv, som får diskuteres med tatovøren :)

Det jeg lurer på er om noen kan anbefale noen tatovører som er flinke med denne typen motiv/stil? har kikket litt rundt på gallerier hos studioer i nærmiljøet (Trondheim), men liksom ikke funnet noe som stemmer helt med det jeg tenker på eller ser så bra ut som jeg ønsker meg, om det er lov å si det uten å høres dust ut. Så jeg har innsett at det er verdt det å reise et stykke for å få den tatoveringen jeg ønsker meg :)

Noen som har samme smak som meg som kanskje kunne anbefalt noen?

En annen ting: jeg synes sacred hearts ser ganske bra ut, hadde vært tøft å inkorporert det også kanskje, men tenker litt på at det opprinnelig er et religiøst symbol, og jeg er ikke veldig religiøs av meg, akkurat.

Blir det fortsatt regnet som et religiøst symbol, og er det fortsatt det som ligger til grunn for de fleste som tar slike? Kanskje noen her inne som har en kan svare meg?

Endret av _nomad
Lenke til kommentar

Syns både det å tatovere eget for- og etternavn og fødselsdato er rimelig dødfødt. Kommer du til å glemme det, liksom?

Er ikke bare dødfødt, er jo så mainstream også. Må nesten le når de sier at de aldri kommer til å angre når de har tatt navnet sitt.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Super kundeservice og fine priser, anbefales. De er hyggelige, små og svarer raskt på e-postene dine.

Fikk lagt inn to mynter i et par plugger for et års tid siden og har ikke angret et øyeblikk.

Fine priser? er jo grisedyrt i forhold til feks www.bodyjewelleryshop.com/

Lenke til kommentar

Det handler jo ikke om bedre, men unike. Akkurat som masseprodusert vs håndverk. Hvorvidt det er verdt prisen er vel opp til den enkelte å avkjøre. Men nå er vel detaljerte plugger i organisk materiale dyrere enn massestøpt plastikk i alle butikker og Omerica gir også mulighet til å tilpasse smykket bedre når det gjelder størrelse og utforming.

Lenke til kommentar

Bah, må si jeg har griselyst på plugger i øra selv. Har hatt veldig lyst på det i noen uker nå, men kommer ikke til å gjøre det med det første, i tilfelle jeg plutselig vokser det av meg.

Noen som har en enkel og fin "introduksjons-guide" til å strekke ørene? hva det enkelt og greit går ut på, tips og lignende?

Lenke til kommentar

Da har jeg starta sleeven min hos Nick Morte. Satt dessvære bare i to timer fordi han var syk. Jeg gleder meg til å få gjort mere på den. Skal se om jeg ikke kan få lastet opp ett bilde litt senere :)

Awh, er han syk?

Skal til han i morgen, så satser på han er i grei nok form til å orke det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...