Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 sikket vrient, men ikke noe problem Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er uansett sært å ta et symbol til en gruppe man har ingen tilhørlighet med. Ingen kommer noen gang til å klare å overbevise meg om at jeg er sær, basert på at jeg har et helt eget, og meget personlig forhold til det laveyanske pentagrammet. Dette er i bunn og grunn synsing! Om jeg skulle få lyst til å tattovere Mayhem-logoen, davidsstjernen, et kors med jesus på eller div. runeskrift på andre steder på kroppen kommer jeg ikke til å la være å gjøre det siden et par utvalgte individer ikke mener jeg er skikket i forhold til hvem jeg er og hvor jeg står nok til å gjøre det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jaja, endrer ikke mitt syn på saken. Tenker da siden de selv sier: "The Church of Satan Baphomet is copyrighted and cannot legally be reproduced without permission" Men fins jo andre varianter som de baserte sin på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Bare et lite innspill, ser du har LaVey pentagrammet/Sigil of Baphomet i bakgrunnen. Har hørt at folk har havnet i trøbbel hvis de har møtt på medlemmer av "Church of Satan", da det er deres symbol, tegnet av grunnleggeren selv. Hmm hmm. Om så er fakta sier det jo mer om medlemmer av CoS enn de som eventuelt har motivet tatovert på kroppen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) -_- Snakker ikke om juling her. Uansett, er teit. Ville aldri tatt et motiv som er brukt/laget av en gruppe jeg har null tilhørlighet med. Virker ikke som om du forstår hva jeg mener, men men. Endret 21. september 2011 av Northern Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 du får ikke pes av noen i Church of Satan så lenge du ikke misbruker symbolet i en sammenheng som går imot cos. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tenker da siden de selv sier: "The Church of Satan Baphomet is copyrighted and cannot legally be reproduced without permission" Fair use? Og i Noreg: Privatkopieringsretten? Trur CoS treng ein ny advokat... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 -_- Snakker ikke om juling her. Uansett, er teit. Ville aldri tatt et motiv som er brukt/laget av en gruppe jeg har null tilhørlighet med. Virker ikke som om du forstår hva jeg mener, men men. Joda, jeg forstår at du syns det er teit, poenget slik jeg ser det er uansett at symbolet har en annen personlig betydning for Gal_ape, og når han da stiller spørsmål rundt den tekniske utførselen på tatoveringen burde man holde seg god for å spytte ut personlige meninger. Men akkurat det er bare mitt syn på saken, da. Det handler om å respektere andres valg. Hadde jeg f.eks. forbundet Coca Cola med mitt førstefødte barn og derfor tatovert selskapets logo på armen driter jeg jo regelrett i om jeg ikke drikker Cola og eventuelt får pes fra Norske Cocaholikere for å ha gjort det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hmm, merker jeg ordlegger meg med krass tone =P Men selfvølgelig, liker symbolet selv. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 En venninne skal ta en biomechanical-inspirert sleeve, hvem i Trondheim bør man forhøre seg med? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Neon som har erfaring med omerica organic? Vurderer kjøpe et par med plugger der. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 For ca 30 år siden fikk jeg hull i ørene. Har ikke ofte hatt noe i de de siste 20, men hullene har aldri grodd igjenn I det siste har jeg tenkt at jeg synes plugger som ikke er alt for store er fint. Ikke for store er veldig subjektivt, jeg vet, men jeg har i alle fall bestemt meg for å begynne å strekke fra normal øredobb-hull. I går mottok jeg en pakke crescents fra Body Jewellery Shop i posten, så da er det bare å sette i gang Den misnte er allerede i øret. Synes selv at 5mm'eren virket massiv. Ikke i tykkelse men i omkrets på selve ringen, men jeg skal jo gå gradene her så man venner seg vel til det. Men det dukker selvsagt opp noen spørsmål har satt meg greit inn i selve strekkingen, så det går mest på synsing, meninger og smak og behag som jeg har lyst til å høre hva andre mener om. Det første er at jeg kommer til å ta meg gooood tid, men jeg har kanskje ikke lyst til å gå med bare pinchers/crescents hele tiden det neste året. Samtidig så vil jo størrelsene man har etter hvert som man strekker ikke være noe man kommer til å bruke igjenn. Så hva gjør folkens her; kjøpte dere noe særlig smykker i de mindere størrelsene etter hvert som dere strakk? Det er lite smykker jeg liker før man er oppe på 5-6mm så jeg vet ikke om jeg skal gidde å kjøpe noe mindere enn det, samtidig så vet jeg med meg selv at dersom jeg har noen glassplugger eller noe i mindere størrelser så kommer jeg sikkert til å gi meg selv bedre tid til å strekke. Til slutt; er det noen som vet hvor jeg kan få bestilt gjennomsiktige o-rings? Vet jeg har sett det ett eller annet sted de siste ukene, men nå finner jeg det ikke igjenn Synes svart o-ring forran på pincher'n ikke var så pent. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Veit at Pinpoint har gjennomsiktige o-ringer inne. SJekket der? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 finner ikke noe hverken på søk på o-ring eller silikon. Er du sikker på at de har det i nettbutikken? I så fall hvilken kategori? Tror jeg har bladd i gjennom det meste av kategorier der nå. Fant forøvrig noen på BJS, men der hadde de kun 1.2, 1.6 og 2.4mm så litt skrint utvalg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du kan sjå på Clas Ohlson, men dei heiter noko anna der. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 En venninne skal ta en biomechanical-inspirert sleeve, hvem i Trondheim bør man forhøre seg med? En så avansert tatovering ville jeg dratt utenfor Trondheim for å ta. Personlig forslag; Gjør en tur ut av det og dra på en Tattoo Convention Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 fant gjenomsiktige o-ringer på bodyartforms.com. Billige var de også, kun $0.30/stk Så da ble det selvsagt litt annet snæcks også, som gjør at spørsmålet i posten faller litt bort. Men jeg er fortsatt nyskjærrig på hva andre har gjort under strekking. Eplefe: oringer er lett nok å finne på steder de selger skruer o.l., men ikke gjennomsiktige Og sortement-settet på clasohlson har heller ikke noe under 2,9mm. Men takker for tipset Lenke til kommentar
yeahright89 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Er det bare meg som syns det er litt rart å tatovere ens eget navn? Syns det ser ut til at fler og fler tar slike tatoveringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Syns både det å tatovere eget for- og etternavn og fødselsdato er rimelig dødfødt. Kommer du til å glemme det, liksom? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Viste seg at en fyr på vors hadde fødselsdatoen sin tatovert ved håndleddet. Holdt på å le, måtte ta meg sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå