Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg min etterlengtede tatovering i dag! :)

Min første, og tatt på Leading Light i Bergen, av Paulo.

Da jeg satt i stolen og hadde vondt sa jeg til meg selv at jeg virkelig ikke skjønte hvorfor folk stadig tar større og fler tatoveringer. Men nå etterpå, skjønner jeg det veldig godt. Må passe meg så det ikke tar helt av :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Bare tilfeldig at Leading light fikk kjeft forrige side, og en ny bruker kommer her for å skryte?

Feil ende av landet :p Leading light i drammen de fleste her snakka om!

Lenke til kommentar

Jeg har planer om og ta en tattoo på fra skulderen og nedover armen. Skal ha en viking tattovering, har allerede begynnt på noen tegninger og litt. Jeg bor i Bergen, så jeg håper noen kan anbefale noen plasser jeg kan gå og snakke med. Men, hvor mye ca må jeg ut med tipper dere? Der blir jo litt detaljer og litt størelse på den. 6-8000 eller?

Lenke til kommentar

har 14mm i ørene nå og har fått masse negaitv kritikk på det så jeg lurer på om jeg vil ha ørene mine tilbake til "normalen" også fordi det er veldig upraktisk mtp jobb, men jeg orker virkelig ikke å gå uten i 2 år før det ser normalt ut igjen. så finnes det noen inngrep jeg kan gjøre hvor de syr sammen flippen igjen eller noe sånt?

Lenke til kommentar

har 14mm i ørene nå og har fått masse negaitv kritikk på det så jeg lurer på om jeg vil ha ørene mine tilbake til "normalen" også fordi det er veldig upraktisk mtp jobb, men jeg orker virkelig ikke å gå uten i 2 år før det ser normalt ut igjen. så finnes det noen inngrep jeg kan gjøre hvor de syr sammen flippen igjen eller noe sånt?

Jeg har også 14mm og har heldigvis aldri fått negative tilbakemeldinger bortsett fra gamle tanter.

Lenke til kommentar

Noen som har et forslag på hvor på kroppen en tatovering á la denne kan sitte? Føler formen på tatoveringen ikke passer noe sted i forhold til former på kroppen

om du tar en på hvert skulderblad speilvendt av hverandre , og kanskje med ulik farge på øynene kanskje , kanskje .. hehe , eneste jeg klarer å visualisere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...