yeahright89 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Endelig fikk jeg min etterlengtede tatovering i dag! Min første, og tatt på Leading Light i Bergen, av Paulo. Da jeg satt i stolen og hadde vondt sa jeg til meg selv at jeg virkelig ikke skjønte hvorfor folk stadig tar større og fler tatoveringer. Men nå etterpå, skjønner jeg det veldig godt. Må passe meg så det ikke tar helt av Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Bare tilfeldig at Leading light fikk kjeft forrige side, og en ny bruker kommer her for å skryte? Lenke til kommentar
yeahright89 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Takk for velkomsten... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Få se bilde da Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Okey, da er mine mistanker borte, velkommen til forumet. Er det på foten? Lenke til kommentar
yeahright89 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Innsiden av ankelen. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Bare tilfeldig at Leading light fikk kjeft forrige side, og en ny bruker kommer her for å skryte? Feil ende av landet Leading light i drammen de fleste her snakka om! Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Og da gikk det på piercer, ikke tatovør Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har planer om og ta en tattoo på fra skulderen og nedover armen. Skal ha en viking tattovering, har allerede begynnt på noen tegninger og litt. Jeg bor i Bergen, så jeg håper noen kan anbefale noen plasser jeg kan gå og snakke med. Men, hvor mye ca må jeg ut med tipper dere? Der blir jo litt detaljer og litt størelse på den. 6-8000 eller? Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 gå til Jannicke på LetsBuzz , beregn ganske lang ventetid , og beregn mye mere enn 6tusen https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.4807620725.6576.661595725 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Apropos Let's Buzz, dei har fleire ledige timar i vekene framover. Så om nokon er kjappe og ringer kan dei få ein time frykteleg fort. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Okei, takk for tipset. Stikker innom der når jeg får kjangsen. Skal prøve oppdatere når tattoveringen endelig er på plass. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 har 14mm i ørene nå og har fått masse negaitv kritikk på det så jeg lurer på om jeg vil ha ørene mine tilbake til "normalen" også fordi det er veldig upraktisk mtp jobb, men jeg orker virkelig ikke å gå uten i 2 år før det ser normalt ut igjen. så finnes det noen inngrep jeg kan gjøre hvor de syr sammen flippen igjen eller noe sånt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Eg trur faktisk du å ha større øyrer før det er forsvarleg... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 har 14mm i ørene nå og har fått masse negaitv kritikk på det så jeg lurer på om jeg vil ha ørene mine tilbake til "normalen" også fordi det er veldig upraktisk mtp jobb, men jeg orker virkelig ikke å gå uten i 2 år før det ser normalt ut igjen. så finnes det noen inngrep jeg kan gjøre hvor de syr sammen flippen igjen eller noe sånt? Jeg har også 14mm og har heldigvis aldri fått negative tilbakemeldinger bortsett fra gamle tanter. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Noen som har et forslag på hvor på kroppen en tatovering á la denne kan sitte? Føler formen på tatoveringen ikke passer noe sted i forhold til former på kroppen Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Noen som har et forslag på hvor på kroppen en tatovering á la denne kan sitte? Føler formen på tatoveringen ikke passer noe sted i forhold til former på kroppen Kanskje det er et tegn på at det ikke er ett bra motiv å tattovere? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Er det Nemi-tatoveringen? Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Noen som har et forslag på hvor på kroppen en tatovering á la denne kan sitte? Føler formen på tatoveringen ikke passer noe sted i forhold til former på kroppen om du tar en på hvert skulderblad speilvendt av hverandre , og kanskje med ulik farge på øynene kanskje , kanskje .. hehe , eneste jeg klarer å visualisere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå