Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var tøff :)

 

men hvordan er det med tatoveringer som skal gå bort etter en hvis tid?

 

Falmer tatoveringene?

i så fall, hvor lenge er det før de "falmer"?

Er disse styggere enn vanelige?

6475390[/snapback]

Finns vell noe som heter "7årstatto", det vil jeg tro er dyrere!

 

 

Har pratet med mamma om tatto, så fort jeg blir 18, så skal jeg ha en Slayer logo på ryggen, eller skriften på armen! I løpet 20 åra, så skal armen være stappfull av tattoveringer, nei jeg tuller ikke! :D

Lenke til kommentar
Har pratet med mamma om tatto, så fort jeg blir 18, så skal jeg ha en Slayer logo på ryggen, eller skriften på armen! I løpet 20 åra, så skal armen være stappfull av tattoveringer, nei jeg tuller ikke! :D

6475803[/snapback]

 

Det er en grunn til at man ikke får tatt tatoo før en viss alder, og jeg håper for din del du blir smarere med åra ;)

 

Tatoo kan være utrolig fint det, men det kan også være kjempestygt.

 

Det er dødsfint med slanke veltrente gutter med godt plasserte og utvalgte tatoos. Men... hvor fint er det egentlig med en fyr på 120 kg som har tatoos på ryggen sin og overarmene sine? Eller ei jente på 80 kg som har tatoos i korsryggen...

Lenke til kommentar
Den var tøff :)

 

men hvordan er det med tatoveringer som skal gå bort etter en hvis tid?

 

Falmer tatoveringene?

i så fall, hvor lenge er det før de "falmer"?

Er disse styggere enn vanelige?

6475390[/snapback]

 

De falmer, de forsvinner ikke.

Varierer, som oftest forsvinner farger først. Svart pleier å bli værende, sånn halvveis.

Håh, ja. De blir risset inn i huden med en maskin og nål som er beregnet for lip/eyeliner-tatovering. Dvs. en relativt svak maskin, og særdeles tynne nåler. Det er komplett umulig å fylle en tatovering 100% med slike nåler, det tar for lang tid, og huden vil være kjøttdeig etterpå.

 

Så har man også det faktum at de begynner som "3-års-tatoveringer", går innom "5-års-tatoveringer" når den ikke har forsvunnet etter 3 år, og "7-års-tatoveringer" etter det har gått 5 år.

 

Skal du ha en midlertidig tatovering, kjøp deg en tyggis eller et Donald-blad.

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Syns denne er jævlig kul. Synd jeg ikker er større fan :p

6475375[/snapback]

*Rope på Glintz*

Tjinihihihihihih!

6475492[/snapback]

 

Håhåhå, det er jo Hel! Hele Norges Darkthrone-whore numero uno. Isengard-tattooen hennes er ganske minneverdig.

6475984[/snapback]

 

Rett og slett fantastisk :D

Lenke til kommentar
Har pratet med mamma om tatto, så fort jeg blir 18, så skal jeg ha en Slayer logo på ryggen, eller skriften på armen! I løpet 20 åra, så skal armen være stappfull av tattoveringer, nei jeg tuller ikke! :D

6475803[/snapback]

 

Det er en grunn til at man ikke får tatt tatoo før en viss alder, og jeg håper for din del du blir smarere med åra ;)

 

Tatoo kan være utrolig fint det, men det kan også være kjempestygt.

 

Det er dødsfint med slanke veltrente gutter med godt plasserte og utvalgte tatoos. Men... hvor fint er det egentlig med en fyr på 120 kg som har tatoos på ryggen sin og overarmene sine? Eller ei jente på 80 kg som har tatoos i korsryggen...

6475901[/snapback]

Jeg skal ha masse tattoveringer, jeg poster her når jeg er 18-19 år, ok? ;)
Lenke til kommentar
Håhåhå, det er jo Hel! Hele Norges Darkthrone-whore numero uno. Isengard-tattooen hennes er ganske minneverdig.

6475984[/snapback]

Gran!!

 

Furu!!

 

:D

6476419[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

anita6.jpg

 

btw, jeg tror hun bruker litt for trange briller.

Lenke til kommentar
Håhåhå, det er jo Hel! Hele Norges Darkthrone-whore numero uno. Isengard-tattooen hennes er ganske minneverdig.

6475984[/snapback]

Gran!!

 

Furu!!

 

:D

6476419[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

anita6.jpg

 

btw, jeg tror hun bruker litt for trange briller.

6478482[/snapback]

Gran>Furu type ord

 

Furu>Gran --->drite fra.

 

Tranger briller, ja :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

har vurdert tattis en stund nå og har "bestemt" meg for motiv.

45.gif

 

Tenkte på ett av skulderbladene, vendene utover, og gjerne med reiste ører, men det er en grunn til at jeg fortsatt vurderer det. Flere faktisk, jeg er ikke helt sikker på om jeg vil like å ha en tatovering om 5 - 10 år, ei heller om det motivet er spesielt bra(selv om jeg syntes det nå). Noen tilbakemeldinger på smerte innvolvert, varighet, pris og motiv??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...