Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare anbefale de som tilfeldigvis skulle være i Krakow, Polen og ha lyst på en god og billig tatovering å gå til:

Graff Tattoo. Krakow, Polen

Tok min første tatovering der. Etter 1 uke pr mnd i Krakow i nesten to år fant jeg ut hvilken sjappe jeg skulle la tatovere meg for første gang (nå gjorde jeg selvfølgelig ikke research hele tiden :p).. Lokale folk sine anbefalinger, sett tatoveringer gjort på dem og ikke minst besøk i sjappa gjorde at valget falt på dem. En vennine av meg tatoverte seg der for et par uker siden og er stor fornøyd, de tegnet en norrøn sak for henne og resultatet ble over all forventning.

Jeg skal garantert til Krakow igjen på ferie og kommer da til å ta turen innom for å få en ganske stor sak tatovert. Har fast tatovør i Norge men kan ikke la han fylle hele kroppen alene :p

Lenke til kommentar

*snip*

Jeg synes det var ganske kjedlig arbeide. Både utførelsen og motivene. Og når det gjelder pris, som du sier er billig der, så er ikke jeg stor fan av å gå etter det billigste når det gjelder tatoveringer. Kvalitet foran kvantitet spør du meg. Til en viss grad. Tatovøren skal være bra dyktig for at jeg betaler 2000 i timen...

Lenke til kommentar

Hei.

Min bestemor døde nettopp, og jeg tenkte å ta en tattovering som kan minne meg om henne. Har lyst å gjøre dette i Oslo og har ikke lyst å betale så alt for mye penger for en tattovering i og med at jeg er student. Noen som vet om rimelige plasser i oslo som er nokså flink å tattovere?

MVH Espenfe

Lenke til kommentar

Noen som har en formening om hvor mye en slik vil koste, og et cirka tidsbruk?

PS: Gigantisk bilde

supernatural-tattoos-supernatural-904161_1920_1275.jpg

supernatural-tattoo-blogsimpledesignch-s-m-tattoodonkey.com.jpg

Tenker størrelsen og plassering skal være mer eller mindre det samme.

Og: Er det der en region det gjør ekstra vondt å ta tattovering på? Midt på brystet?

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Hadde heller dratt til www.victorportugal.com hvis jeg skal til Krakow. Elsker rett og slett stilen hans! Vet ikke hvordan det er med priser hos Victor.

Problemet med Victor Portugal er ikke bare prisen men ventelista.. mener å ha hørt at han har en helt syk ventetid. At han er flink og kanskje blant verdens beste er uten tvil om man liker stilen hans.

Graff gjør bra tatoveringer, de er nok ikke ledende hverken i polen eller i forhold til norge. Men man får tatoveringer som ser bra ut og ikke koster skjorta.

Når det er sagt,hadde jeg hatt penger og tålmodighet skulle Victor Portugal fått tatovert sleeves på begge armene mine, begge leggene + en hel rygg han, for jeg elsker stilen hans! ;)

Lenke til kommentar

Noen som har en formening om hvor mye en slik vil koste, og et cirka tidsbruk?

PS: Gigantisk bilde

supernatural-tattoos-supernatural-904161_1920_1275.jpg

supernatural-tattoo-blogsimpledesignch-s-m-tattoodonkey.com.jpg

Tenker størrelsen og plassering skal være mer eller mindre det samme.

Og: Er det der en region det gjør ekstra vondt å ta tattovering på? Midt på brystet?

2-3000,- vil jeg gjette. Spørs på tatovøren du finner. De har varierende timespriser, men de går vel på 1500,- timen. (og jeg gjetter 2 timer, derav 3000+/-)

Og det er helt jævlig å ta den midt på brystet sammenlignet med andre steder. MEN vil du ha den der, så er det absolutt verdt det.

Lenke til kommentar

Niesen min på 7 ønsker seg hull i ørene, får ikke høre annet fra den kanten nå for tiden :!:

Har skjønt at det å ta hull hos frisør er fyfy, så da er jo et piercingstudio det eneste valget, eller? Får man tatt hull i ørene på så små barn hos et studio? Vil jo ikke at hun skal risikere å få noen ekle sykdommer fra skytepistolen til frisørene :ohmy:

Lenke til kommentar

Ikke alt for mye :) hun likte at det skulle være enkelt, så tenkte "Besta" med ei rose under :) men ikke noe off-topic, reiser snart nedover, og hadde vært fint om dere kunne anbefalt meg

1. Finn fram bilde av bestemoren din i sine glansdager

2. Dra til Electric Linda på Moss.

3. Finn en passende plass på armen.

4. Bzzzzz.

? Win.

Koster 9000,- for en på størrelse med en håndflate. Bedre å spare opp til noe skikkelig, enn å ta noe raskt og billig tbh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...