No14 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 En glup idè: Dropp mammaen sitt navn! Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Planlegger en Portal-inspirert tattoo. En portal på hver fot, med hjertekuben inni eller noe sånt. Hmm. Ville tatt meg en runde og hørt, Lucky 7, Hellspawn, Memento Tattoo (Kari, driver med prikketeknikk). Google litt på dem, sjekk ut bilder av det de gjort, etc Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Nå begynner jeg å nærme meg et motiv jeg er skikkelig fornøyd med! Har tegna konstant i et par dager nå, og har bestemt meg at den ideèn jeg er forelska i (så langt) er dette: Erlik (equal) tegnet vil jeg ha på venstre håndledd (noe som skal stå for at alle bør ha like rettigheter) På det høyre håndleddet vil jeg enten ha "Born This Way" eller bare initialene "BTW" Så hvis jeg da setter armene ved siden av hverandre så vil det også stå = Born This Way. Altså Jeg = Born This Way Dette er en veldig personlig greie for meg, så akkurat nå er jeg sikker på at dette er det umulig å angre på. Hva synes dere? Høres dette ut som en god idè? Endret 3. august 2011 av christinaz 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg vil anbefale Lucky 7. De andre er også å anbefale, men jeg har lagt min elsk på Lucky 7. Hele sjappa der er så gjennomsyret med atmosfære at andre studioer jeg har vært innom blekner i forhold! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nå begynner jeg å nærme meg et motiv jeg er skikkelig fornøyd med! Har tegna konstant i et par dager nå, og har bestemt meg at den ideèn jeg er forelska i (så langt) er dette: Erlik (equal) tegnet vil jeg ha på venstre håndledd (noe som skal stå for at alle bør ha like rettigheter) På det høyre håndleddet vil jeg enten ha "Born This Way" eller bare initialene "BTW" Så hvis jeg da setter armene ved siden av hverandre så vil det også stå = Born This Way. Altså Jeg = Born This Way Dette er en veldig personlig greie for meg, så akkurat nå er jeg sikker på at dette er det umulig å angre på. Hva synes dere? Høres dette ut som en god idè? Bare vær obs på at mange vil mistolke BTW for By The Way, vil jeg tro i alle fall. Ellers en veldig fet idè! 1 Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nå begynner jeg å nærme meg et motiv jeg er skikkelig fornøyd med! Har tegna konstant i et par dager nå, og har bestemt meg at den ideèn jeg er forelska i (så langt) er dette: Erlik (equal) tegnet vil jeg ha på venstre håndledd (noe som skal stå for at alle bør ha like rettigheter) På det høyre håndleddet vil jeg enten ha "Born This Way" eller bare initialene "BTW" Så hvis jeg da setter armene ved siden av hverandre så vil det også stå = Born This Way. Altså Jeg = Born This Way Dette er en veldig personlig greie for meg, så akkurat nå er jeg sikker på at dette er det umulig å angre på. Hva synes dere? Høres dette ut som en god idè? Bare vær obs på at mange vil mistolke BTW for By The Way, vil jeg tro i alle fall. Ellers en veldig fet idè! Tenkte akkurat det samme, som sikkert flere andre gjør også "BTW" er på en måte den forenkla ideèn, altså.. Jeg selv vet jo hva det står for, så tenkte at det kunne gå helt fint. Eller? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 iausgisgo Du er Gaga fan du Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 iausgisgo Du er Gaga fan du Jeg er vel en av de ja.. Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har noen vært borti Art & Soul Tattoo i Oslo? Det virker som et troverdig og proft studio ihvertfall. Anbefales eller ikke? Hørt mye bra om House of Pain også. Har tenkt på tribal-design (se side 1444 i denne tråden for mer konkret forklaring). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Denne altså.... http://youtu.be/HtkuvF7VbSQ Vet ikke helt om man skal le eller gråte så det blir en blanding. edit: Dersom filmen virkelig er ekte altså. Endret 7. august 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
PlanetEclipse Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som har en idè om hvor lang en tattovering som dette vil ta? http://www.google.no/imgres?q=phoenix&hl=no&gbv=2&tbm=isch&tbnid=fCW5byYZsQRTVM:&imgrefurl=http://phoenixwithin.blogspot.com/&docid=podrLPgQypH-KM&w=797&h=835&ei=kXk_TtKuJMXdsgbeg-W-Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=497&vpy=333&dur=413&hovh=230&hovw=219&tx=164&ty=115&page=2&tbnh=153&tbnw=142&start=21&ndsp=21&ved=1t:429,r:2,s:21&biw=1440&bih=675 Men etter å ha sett den videoen over meg blir jeg litt skeptisk til og ta i det hele tatt.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Størrelsen på den da? Over hele ryggen, langs siden på overkroppen/baken eller overarmen? Edit: Har sett andre videoer av den ungen som klikker i stolen. Enten er det fake, eller så er det en usedvanlig bortskjemt drittunge. Tatovering på utsiden av overarmen er ikke så vondt. Men man kjenner det ja. (Også er det litt fra person til person da..) Endret 8. august 2011 av bandreas Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som har en idè om hvor lang en tattovering som dette vil ta? http://www.google.no/imgres?q=phoenix&hl=no&gbv=2&tbm=isch&tbnid=fCW5byYZsQRTVM:&imgrefurl=http://phoenixwithin.blogspot.com/&docid=podrLPgQypH-KM&w=797&h=835&ei=kXk_TtKuJMXdsgbeg-W-Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=497&vpy=333&dur=413&hovh=230&hovw=219&tx=164&ty=115&page=2&tbnh=153&tbnw=142&start=21&ndsp=21&ved=1t:429,r:2,s:21&biw=1440&bih=675 Men etter å ha sett den videoen over meg blir jeg litt skeptisk til og ta i det hele tatt.. Han på den videoen troller... det må han. Tatovering er ikke så vondt som han skal ha det til. Do eet! Lenke til kommentar
PlanetEclipse Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 ca 10x15 cm over skulderen eller leggen tenker jeg. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Regner med at du skal ha bare fønixen, og ikke hele bildet. Med farger og the works, 3-4 timer. Ren gjetting riktig nok. Har du et sted du vet du skal ta den burde du vel gå innom og forhøre deg. Er vel det tipset alle får For det varierer jo fra tatovør til tatovør. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Denne altså.... Vet ikke helt om man skal le eller gråte så det blir en blanding. edit: Dersom filmen virkelig er ekte altså. Haha.. Det er ikke mulig! Herregud noe så idiotisk! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 han på videon er han som stapper fjernkontrollen oppi ræva, masse videor av han når han rager på alt og alle. han og bestmora hans sloss og slikt.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Aha...syns det var noe kjent med karen! Helt utrolig! Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kan kristne ha tatovering? Lenke til kommentar
PlanetEclipse Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ombestemte meg litt da jeg hørte det :!: Ble litt lenge. Er i Bulgaria og skal ta den her med tanke på aldersgrenser i Norge.. Ser på to andre men klarer ikke og bestemme meg om hvilken og om jeg skal ha den på skulderen/over håndleddet under armen/leggen. http://www.google.no/imgres?q=phoenix+tattoo&um=1&hl=no&tbm=isch&tbnid=_04c8kyzBT-rMM:&imgrefurl=http://tribal.tattoospicture.us/tribal-phoenix-tattoo-design.html&docid=sJJmjmJ3Ko-f5M&w=600&h=672&ei=4HNAToyRGdDOswal-aXZBQ&zoom=1&iact=rc&dur=248&page=8&tbnh=144&tbnw=129&start=178&ndsp=23&ved=1t:429,r:1,s:178&tx=76&ty=78&biw=1440&bih=675 Bildet forsvinner fort, men scroller du nedover finner du det igjen. Det andre jeg tenkte på er det til venstre for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå