BadFurDay Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 *snip* Jeg synes du skal gå for denne idéen! Er ingen Stor HP fan selv, ikke lest bøkene - men likte filmene veldig godt Om du føler denne representerer det du sier, så er det ikke så mye å tenke på i grunn! Eneste råd jeg vil gi er å finne en dyktig tatovør!!! (Kan ikke få sagt det nok ) Om du vil få enda mer ut av tatoveringen din, så er det ofte en idé å høre med tatovøren om h*n har forslag til designet. Hei dere dyktige mennesker! Hvordan skal man etterbehandle tatoveringer etter påfylling? Samme måte som helt nye? Var litt uheldig å få time til det dagen før jeg reiser på ferie. Klart man skal etterbehandle det likt. Det er jo fortsatt en ny fersk tatovering. Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) skrevet ny post lengre ned.. Endret 3. august 2011 av christinaz Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Utøya tatovering kan man skrive ¨in memory to friends and family¨ ? eller skal det være ¨in memory of friends and family¨ ? Endret 31. juli 2011 av mandodiao Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Utøya tatovering kan man skrive ¨in memory to friends and family¨ ? eller skal det være ¨in memory of friends and family¨ ? Har tenkt på det samme, da jeg så det. Jeg mener det er feil. Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Utøya tatovering kan man skrive ¨in memory to friends and family¨ ? eller skal det være ¨in memory of friends and family¨ ? Rimelig sikker på at det skal være "of" .. Vet faktisk om han fyren som har tattovert det der.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det som faktisk er tatovert er en dårlig oversettelse fra norsk til engelsk. En vandlig feil hos nordmenn er å oversette hvert enkelt og og fremstille setningen på norsk, men med engelske ord. Men hey... Kunne vært værre Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) ny post lengre ned.. Endret 3. august 2011 av christinaz Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Syntes "Line" er litt langt ifra resten av teksten, og kan fort bli oppfattet som jentenavne Line, som jeg tenkte ved første øyekast. Lenke til kommentar
christinaz Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Syntes "Line" er litt langt ifra resten av teksten, og kan fort bli oppfattet som jentenavne Line, som jeg tenkte ved første øyekast. Dette er bare noe jeg har "kastet" sammen, så detaljene er ikke helt perfekte. Har også tenkt på å bare tatovere teksten "I walk the line" sånn som du ser det i den første tegningen jeg posta, slik at jeg har mulighet til å bygge på tatoveringen senere. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvilke studioer i trondheim anbefales? Vurderer sterkt å pynte litt på huden i vinter, så vil researche så mye som mulig på forhånd. Om alt går etter planen min så blir det nok en relativt stor førstegangstatovering (er dette lurt egentlig? Tenker at når jeg først skal gjøre noe så vil jeg gjøre det skikkelig og stort...). Hvordan er det med skissering fra tattovørens side... Man har jo sett pittelitt på Miami ink og lignende programmer og det virker som de fleste bare rusler inn og tar den første skissa de får servert. Skjønner jo at dette er veldig mye satt opp fra produsentes side og sånn , men er det "frekt" å eventuellt spørre etter flere design? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det som vises på tv, er jo ikke ekte i utgangspunktet. Tatoveringene er jo naturligvis ekte, men man må gjennom en casting-prosess for å havne på tv, og da gidder de mest sannsynlig ikke kaste bort tid på å vise 4-5 andre skisser som ble forkastet av kunden. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Hey, lurer litt og ta tattovering selvom det kanskje ikke blir med engang. men er rimelig sikker på hva jeg vil ha, og da bare lurte jeg på om dere har noen anbefalinger rund oslo området og ca pris på hvor mye det koster, evt om det er dumt med tanke på plassering av tattovering og slikt. det jeg tenker er at jeg tar denne tattoveringen over hele ryggen og halen til dragen følger nedover ryggraden (hørt dette er sykt vondt) altså blir en ganske stor tattovering. Selvom jeg er litt redd for att tatto'ern fucker det opp og alt blir jævlig... Endret 12. august 2011 av R3pulsive Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvilke studioer i trondheim anbefales? Vurderer sterkt å pynte litt på huden i vinter, så vil researche så mye som mulig på forhånd. Om alt går etter planen min så blir det nok en relativt stor førstegangstatovering (er dette lurt egentlig? Tenker at når jeg først skal gjøre noe så vil jeg gjøre det skikkelig og stort...). Hvordan er det med skissering fra tattovørens side... Man har jo sett pittelitt på Miami ink og lignende programmer og det virker som de fleste bare rusler inn og tar den første skissa de får servert. Skjønner jo at dette er veldig mye satt opp fra produsentes side og sånn , men er det "frekt" å eventuellt spørre etter flere design? Har god erfaring hos David Leon (Freaks tattoo, Trondheim). Kjempekoselig fyr som er utrolig flink. Om alt går etter planen min så blir det nok en relativt stor førstegangstatovering (er dette lurt egentlig? Tenker at når jeg først skal gjøre noe så vil jeg gjøre det skikkelig og stort...). Ingen tatovering er for stor Min første ble ikke akkurat så liten.. angrer ikke. og det virker som de fleste bare rusler inn og tar den første skissa de får servert. Er vel mer bak det, men du rusler egentlig bare inn på studio og prøver å få en planleggingstime med artisten (gratis), så vil han komme med en skisse den dagen eller senere (spørs på kø) men er det "frekt" å eventuellt spørre etter flere design? Absolutt ikke, det er din kropp som skal ha kunsten på seg og dine penger som betaler for dette. Artisten vil selv at du skal bli fornøyd. Husker at jeg selv var noe vanskelig med designet i begynnelsen, men det påvirket ikke artisten. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Takk for svar, skal sjekke ut Freaks Tattoo, andre tips er det jo selvfølgelig bare å komme med. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen studioer i Oslo som anbefaler? Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen studioer i Oslo som anbefaler? Kommer litt an på type tatovering du skal ha det. Portrett, Old School, black n`grey, farge? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hei! Tenker på å ta min første tattovering. Er initialene til mamma og pappa i et hjerte. Har tegnet den selv, er ikke så flink, men tipper de på tattoostudioet kan fikse den så den ser bedre ut. Her er den: http://bildr.no/image/937883.jpeg Har noen spørsmål til de litt mer erfarne: 1. Hva synes dere om tattoveringen? 2. Hvor på kroppen burde jeg ta den? 3. Jeg tenkte meg en liten tekst også - "family", men vet ikke hvor jeg burde plassert den i forhold til tegningen? Jeg har litt sansen for tattiser man tegner selv. Så klart kan artisten hjelpe deg med å finpolere den og videreutvikle den, men idéen er din, og da blir tattisen noe særegent. Utøya tatovering kan man skrive ¨in memory to friends and family¨ ? eller skal det være ¨in memory of friends and family¨ ? Det skal være «in memory of friends and family». Det demonstrerer utmerket hvordan hastverk er lastverk, spesielt når det gjelder tattiser. Ikke alle ofrene er begravet enda, og allerede så har folk klart å tattovere dårlig tasta-engelsk på kroppen. Forståelig, men ikke mindre trist av den grunn. Endret 2. august 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen studioer i Oslo som anbefaler? Kommer litt an på type tatovering du skal ha det. Portrett, Old School, black n`grey, farge? Planlegger en Portal-inspirert tattoo. En portal på hver fot, med hjertekuben inni eller noe sånt. Lenke til kommentar
super-ss Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Heisann Regner med at det er noen smarte hoder som har noen glupe ideer :-) Jeg har allerede tatovert 2 av mine barns navn og nå står navn nummer 3 for tur. Men jeg begynte å tenkte litt på om det kanskje kunne være mulig å kombinere den sammen med mammaen sin navn eller symbol for mamma hvis dere skjønner hva jeg mener. Noen glupe ideer??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå