Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen plass de selger tunge piercinger på nettet utenom illusion? planer om å skaffe meg noe litt mer fancy enn den orginale :p, men hadde svært lite utvalg på tattoo sjappa

6469463[/snapback]

Ikke kjøp på nettet....

Dra på piercingsjappa og kjøp/bestill gjennom de.

Jeg vet ikke med deg, men jeg putter ikke hva som helst i munnen min ;)

Lenke til kommentar

Syns tatoveringa e kjempe fint e..! Har en sjøl og har tenkt å skaffe mj fleire..! Syns at tatoveringa e en smakssak..! viss du (les: alle generelt) ikkje lika tatoveringa ikkje ta... Ikkje ta en du e usikker på..!! For all del vent til du har funne den rette visst du vil ha en tatovering..! Ikkje forhast dj me å finne en og berre ta den lixom... Du ska vere 110 % sikker..!!

Berre nokren råd til dei som har tenkt til å ta tatovering..!

*klem*

Lenke til kommentar
Syns tatoveringa e kjempe fint e..! Har en sjøl og har tenkt å skaffe mj fleire..! Syns at tatoveringa e en smakssak..! viss du (les: alle generelt) ikkje lika tatoveringa ikkje ta... Ikkje ta en du e usikker på..!! For all del vent til du har funne den rette visst du vil ha en tatovering..! Ikkje forhast dj me å finne en og berre ta den lixom... Du ska vere 110 % sikker..!! 

Berre nokren råd til dei som har tenkt til å ta tatovering..!

*klem*

6471283[/snapback]

Hvor tatoverer de 15'åringer?

Lenke til kommentar

6471290[/snapback]

Det finnes visstnok de også. En venninne av søsteren min var på besøk i forrige uke. Hun er vel 13-14 år og hadde akkurat tatt tatovering :ermm:

EDIT:

I Bergen altså.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Edit: Bildet funker ikke, og photobucket er nede, legger opp igjen bildet seinere.

Kan folk slenge opp nettbutikker som selger piercinger? Fant en bra en for lenge siden, men den finner jeg ikke igjen.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

6471290[/snapback]

Det finnes visstnok de også. En venninne av søsteren min var på besøk i forrige uke. Hun er vel 13-14 år og hadde akkurat tatt tatovering :ermm:

EDIT:

I Bergen altså.

6471305[/snapback]

Hm. Ingen i Bergen som tatoverer småttiser, med mindre det er snakk om en av de kjøkkentatovørene hvis arbeid vi stadig må fikse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...