Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen plass de selger tunge piercinger på nettet utenom illusion? planer om å skaffe meg noe litt mer fancy enn den orginale :p, men hadde svært lite utvalg på tattoo sjappa

6469463[/snapback]

 

Ikke kjøp på nettet....

 

Dra på piercingsjappa og kjøp/bestill gjennom de.

 

Jeg vet ikke med deg, men jeg putter ikke hva som helst i munnen min ;)

Lenke til kommentar

Syns tatoveringa e kjempe fint e..! Har en sjøl og har tenkt å skaffe mj fleire..! Syns at tatoveringa e en smakssak..! viss du (les: alle generelt) ikkje lika tatoveringa ikkje ta... Ikkje ta en du e usikker på..!! For all del vent til du har funne den rette visst du vil ha en tatovering..! Ikkje forhast dj me å finne en og berre ta den lixom... Du ska vere 110 % sikker..!!

 

Berre nokren råd til dei som har tenkt til å ta tatovering..!

*klem*

Lenke til kommentar
Syns tatoveringa e kjempe fint e..! Har en sjøl og har tenkt å skaffe mj fleire..! Syns at tatoveringa e en smakssak..! viss du (les: alle generelt) ikkje lika tatoveringa ikkje ta... Ikkje ta en du e usikker på..!! For all del vent til du har funne den rette visst du vil ha en tatovering..! Ikkje forhast dj me å finne en og berre ta den lixom... Du ska vere 110 % sikker..!! 

 

Berre nokren råd til dei som har tenkt til å ta tatovering..!

*klem*

6471283[/snapback]

 

Hvor tatoverer de 15'åringer?

Lenke til kommentar
Hvor tatoverer de 15'åringer?

6471290[/snapback]

Det finnes visstnok de også. En venninne av søsteren min var på besøk i forrige uke. Hun er vel 13-14 år og hadde akkurat tatt tatovering :ermm:

 

EDIT:

I Bergen altså.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hvor tatoverer de 15'åringer?

6471290[/snapback]

Det finnes visstnok de også. En venninne av søsteren min var på besøk i forrige uke. Hun er vel 13-14 år og hadde akkurat tatt tatovering :ermm:

 

EDIT:

I Bergen altså.

6471305[/snapback]

 

Hm. Ingen i Bergen som tatoverer småttiser, med mindre det er snakk om en av de kjøkkentatovørene hvis arbeid vi stadig må fikse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...