Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikkje braaa :p Lenge siden jeg var innom tråden her nå gitt..men fortsatt lov å si meninga si eller? Bare lurte siden det så ut som høflighetsfraser om at en tattoo ser bra ut når den slettes ikke er det. Men kan hende bildet lyver da..

Lenke til kommentar

Tror ikke en fotball fan er enig i det :p

 

Jeg er fotball fan og synes fotball tattoo er litt teit! :)

 

Grunnen er at jeg ville aldri ha en tattovering som mange tusen andre har tatt akkurat maken til. (Jeg har riktignok en tattoo som jeg vil tro sykt mange har, men til mitt forsvar var jeg ung og dum!)Selv om jeg aldri bytter lag og er blod fan av et lag! Andre måter å vise tilknytning til laget på!

Lenke til kommentar

Ikke sant :)

 

Det er jo ikke teit, er du selv fornøyd med både bande og tattisen, så er det vel ingen grunn og og bry seg hva andre mener?

Du skal selvfølgelig få lov til å ta fotballpiece om du vil det. Det skal jeg absolutt ikke legge meg opp i. Det eneste jeg vil si er litt i samme stil som forrige innlegg. Om du venter til du er 18 så har du all verdens dyktige tatovører der ute som kan gjøre jobben for deg. Da har du både tid selv til å tenke litt kreativt, finne ut hva du vil ha med i designet. Og du kan finne en dyktig og kreativ tatovør som får det til å fremstå som et mesterverk.

 

Spør du meg så er vel det bedre enn å ende opp med en generisk tatovering som tusen andre også har, og som også er bygd opp av skeive og usammenhengende streker?

 

Vent til du blir 18. Bruk tiden på å planlegge. Det er halve moroa med det spør du meg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var dette et hotell i Side? I såfall så vet jeg hvilken tatovør det er. Og jeg er glad jeg aldri gikk til han.

 

Ingen problemer med tilbakemeldinger, ellers hadde jeg ikke postet i denne tråden her :p Dette var ett Hotel sentralt i Alanya så det er sagt :)

Lenke til kommentar

Kommer aldri til å angre

 

Det er ganske tøft å si når du er atten år :fun:

 

Håper du får rett i det :)

Manchester United er en klubb jeg har fulgt siden jeg var 5 år og jeg har vokst opp med den klubben. Jeg kan ikke tenke meg et liv uten å følge den klubben. Hvorfor skal jeg angre på en tatovering som betyr så mye for meg nå og kommer til å gjøre det resten av livet?

 

Dessuten har jeg også gjennomtenkt denne tatoveringen og har tatt den en plass som jeg kan skjule lett. Er en grunn til at jeg har ventet flere år på min første tatovering.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Det var ikke ment skarpt/ironisk/sarkastisk hvis du trodde det :fun: Jeg synes rett og slett det er en tøff ting å si så tidlig i livet, uansett person. Jeg tør ikke mer enn å håpe selv :)

 

 

edit: Med det sagt, virker det som du har bedre sjanser enn enkelte andre jeg kjenner som har uttalt nøyaktig de samme ordene... i en alder av typ femten, med splitter ny sydentattoo... Jeg er bare generelt kritisk til ord som "aldri" og "alltid", var ikke ment som noe personangrep eller noe ;)

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar

Var nok jeg som gikk for skarpt ut, så beklager selv :p

 

Har jo selv tatovert meg ung, har ikke fylt tjue enda. Men jeg har også tenkt lenge og vel, og har min på et lett skjulbart sted (ribbeina), og da er det egentlig ingenting å angre på. Støtter Eplefe lenger opp.

 

Dessuten tror jeg fordommer mot tatoveringer - "Da får du aldri jobb der og der" osv - er på vei ut. Alle tatoverer seg jo nå, så når vi skal søke jobb om fem-ti-tjue år er sjefen sannsynligvis tatovert selv :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg kommer neppe til å angre, men om jeg gjør det så er det bedre å angre på noe man HAR gjort enn noe man IKKE har gjort, eyh? :fun:

 

Nja-aa, jeg tror det er en del som vil være uenig med akkurat det. Jeg så nok av teite 16-åringer på jobb som viste frem den stygge triballen Willy eller andre leketatovører hadde laget. Svære greier, gjerne hele underarmen eller korsryggen, dekket av ujevne linjer og flekkete ifylling. Samme med sydentatoveringer, det var mye stygt ute og gikk. Jeg ser ikke for meg at noen av disse er særlig stolt over tatoveringene sine pdd.

 

Som alltid, velg den beste tatovøren penger kan oppdrive. Jobber tatovøren på 16-åringer, så går man ikke til denne. Det utviser mangel på integritet og yrkestolthet, og det vises i arbeidet. Tenk lenge på motivet, og når man er klar, tenk litt til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har faktisk planer om å ta min andre tatovering på ribbeina. Da vil det nok bli en pause på tatoveringer på en stund. Var det vondt på ribbeina? :p

 

Jeg ble veldig positivt overrasket! Jeg har jo ingen andre steder å sammenlikne med, men nei, jeg kan ikke kalle det "vondt" engang. Det er mye vondere når katten min vil "kose" for å si det slik... men jeg tok jo bare et omriss, skyggelegging er sikkert verre.

 

Akkurat nederst, når han lagde en strek som følger avslutningen på det siste ribbeinet og nesten er over på det mye området under, var "verst". Men fortsatt var det jo bare som å risse i huden med en spiss blyant.

 

 

Grugleder meg litt til jeg skal bygge på da, tenker jeg skal følge hoftekammen/siden av magen. Og da blir det farger og skyggelegging også. Dét kan bli interessant :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...