Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å ta min første tatovering i nærmeste framtid.

Tenkte å ta noe lignende som dette på innsiden av overarmen.

funny-picture-9979524905.jpg

Skal ikke ha med fiskehuden. :p

Tenkte å bare ha det svart der puslebrikken mangler.

Hva synes dere? :)

 

Har har blitt frarådet å gjøre det nå, siden det er midt i bade og solingssessongen.

Jeg tenker at det ikke er så stort problem å ikke bade og sole meg på to uker da jeg uansett jobber mye i tiden framover. Får eventuelt dekke den til om jeg skal ut i solen.

Tanker om dette?

 

Hvilket tatoveringsstudio i Trondheim anbefales?

Freaks, Flaming heart eller Trondheim Ta2 Studio?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket tatoveringsstudio i Trondheim anbefales?

Freaks, Flaming heart eller Trondheim Ta2 Studio?

 

Du har jo også Lowlife og Purple Pain i Trondheim som har ganske gode artister.

Men sjekk porteføljen deres som ligger ute på nett/facebook

og finn den artisten som har den stilen du liker best.

De er alle veldig gode. :)

Lenke til kommentar

Hvis tatoveringen er rimelig fersk, f.eks en uke, er det greit å bruke sunblock da, eller må jeg vente til den har grodd helt?

 

 

På en så fersk tatovering, så ville jeg dekket den til helt til skorpa er falt av. Etterpå ville jeg smurt sunblock på hver gang jeg var ute uten tildekning, da ferske tatoveringer kan miste farge i sola.

Lenke til kommentar

Skal ikke ha med fiskehuden. :p

Tenkte å bare ha det svart der puslebrikken mangler.

Hva synes dere? :)

 

Om ikke fiskehud, så burde du ha ett eller annet der og ikke bare svart, synes jeg. Ellers mister tattisen mye av looken. Poenget med hele tattisen er jo at man fjerner det øverste laget og viser det som er under. Fiskehud, muskler og sener, kretskort og elektronikk (du er en robot), etc. Hvis det bare er helt svart så blir det kjedelig, spør du meg.

Lenke til kommentar

Om ikke fiskehud, så burde du ha ett eller annet der og ikke bare svart, synes jeg. Ellers mister tattisen mye av looken. Poenget med hele tattisen er jo at man fjerner det øverste laget og viser det som er under. Fiskehud, muskler og sener, kretskort og elektronikk (du er en robot), etc. Hvis det bare er helt svart så blir det kjedelig, spør du meg.

Skjønner poenget ditt, men for meg er ikke poenget med tatoveringen å vise det som er under.

 

Har hatt ideen om manglende puslespillbrikke en god stund. Fikk ideen fra coveret til Biffy Clyro - Puzzle. Men å fylle den helt svart kan fort bli litt kjedelig ja. Kan rissikere å ende opp men en småkjedelig tatovering som dette:

draft_lens17254601module145851491photo_1294589826tattoo.jpg

 

Får høre med folka på studioet om de har noen ideer om hva som bli seende bra ut. :)

Endret av Gaut1
Lenke til kommentar

Tar min første tatto i morgen på Oslo Ink, meget spent og gleder meg.

Jeg har tenkt på dette i flere år og det er samtidig en tatoveringen som betyr mye for meg, og jeg er ikke redd for å angre.

 

 

Noen som har vært på Oslo Ink og kan dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar

Hmm, har ikke hørt noe om henne. Så det skal jeg ikke uttale meg om, og prisen synes jeg var litt stiv. (Da sammenligner jeg bare med de jeg selv har tatt). Men jeg har ikke hørt noe negativt om utførelsen til Oslo Ink, så du blir nok fornøyd :) Penger skal ikke være noen hindring når man skal ha det resten av livet!

 

Som noen småtips så vil jeg anbefale å sove godt, slik at du er uthvilt og i god form til å bli mishandlet. Og ha med deg noe proviant underveis. Ikke noe er som litt cola og sjokolade underveis for å få litt ekstra energi :)

Lenke til kommentar

For de som måtte lure, Lucky 7 har bare 2-3 ukers ventetid nå. De har visst henta inn ekstrahjelp i sommer. Jeg kontakta de her om dagen, fordi jeg trodde det var lang kø overalt. Hadde ikke tenkt å ta noe før i høst, eller kanskje til våren.

 

Forøvrig likte han som svarte meg (Pero) ideen min. Så satser vi på at noen der kan lage noe kult. :)

Lenke til kommentar

Tattisen er tatt, og er meget fornøyd til tross for at jeg måtte vente litt over en time ekstra. Utrolig god betjening og hyggelig tattovør som tatoverte meg. Fikk det til minstepris (1500kr), tror det var litt pga forsinkelsen :)

 

Bilde kan jeg komme med senere om det er ønskelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...