BertNaked Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Tok en for 2 mnd siden ca. Blitzen gjorde fargene litt blasse, er mye sterkere (og mørkere til vanlig) her Monoke?! Den var rå! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 To uker?! 4-6 uker for en vanlig tungepiercing. Selv om hevelsen og smerten er borte er ikke såret grodd. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 4-6 uker hørtes voldsomt ut. Lenke til kommentar
NattensDronning Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Alle piercinger tar lang tid å gro, du lager tross alt et hull i kroppen som ikke skal være der fra naturens side. Det tar kroppen lang tid å lege. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 4-6 uker hørtes voldsomt ut. Det gjør det sikkert, det gjør det ikke mindre rett. Mine brukte 8-10 uker på å gro, men de er ikke vanlige tungepiercinger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Vanlig grotid for en vanlig tungepiercing (mellom musklene) er 4-6 uker. Et lite fåtall kan bruke både kortere og lengre tid, men for 99% er 4-6 uker det man må regne med. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) dagens lille økt. EDIT: skifta bilde Endret 7. juli 2011 av RaW_DeNiM 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Speaking of: 7mm medusa gir verandaleppe. Til informasjon. Endret 7. juli 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Søtt ekorn Kunne jeg fått sett hele armen/hånden? Overrasket? For å legge til dagens "økt" for meg også og jeg titulerer den: "Hvorfor gjøre seg ferdig med piercinger før man får barn". Min sønn krasjet inn i mitt høyre øre i dag, det som jeg tok 5 piercinger i i mai. Han klarte å få en kule til å hoppe av, noe jeg aldri har fått til selv før og han fikk to av piercingene til å begynne å blø, og selv om piercingene er plassert i grupper så var det bare en fra hver gruppe som begynte å blø. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 dagens lille økt. Får jeg spørre hva du jobber med? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 jobber på/i ett kjøkken. joda.. kundebehandling også. hvordan det? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei, det er som regel umulig å få seg/beholde jobb når man går for henda med tatovering. Så ble nygjerrig Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hva baserer du det på? Pluss hvis en arbeidsgiver hadde prøvd å sparke en ansatt over noe slikt så hadde h*n hatt et artig søksmål mot seg.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Vel. Om noen ikke vil ansette meg pga mitt utseende så fortjener dem ikke å ha meg som ansatt heller^^ Så klart.. noen advokat blir jeg nok aldri men er nok av dem som har mye blekk der også, Så tror det er helt opp til sjefene selv om hva og hvem dem vil ansette. EDIT: Såklart om det hadde stått Fuck off på fingra og bilde av hitler osv på henda kunne fort gitt ett helt feil budskap^^ EDIT 2: Så selv tror jeg det har veldig mye med hva man har og hvordan man fremstiller seg selv. Endret 8. juli 2011 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hva baserer du det på? Pluss hvis en arbeidsgiver hadde prøvd å sparke en ansatt over noe slikt så hadde h*n hatt et artig søksmål mot seg.. Det er jo åpenbart fordommer mot tatoverte mennesker innen arbeidsmarkedet. Har vi kommet såpass langt i utviklingen at de fleste ser forbi tatoveringene? (tenker å på offentlig sektor) @RaW_DeNiM: Var nygjerrig skjønner du for skal ta en utdannelse som gir meg statlig arbeidsplass, og lurer egentlig på hvordan andres erfaring med å ha synlige tatoveringer påvirker jobbmulighetene. Mener det samme som deg at det er hvordan personen er og hans kvalifikasjoner / erfaringer som er viktigst, for dette går jo på det med utseende, men så er jeg ingen arbeidsgiver igjen. Tatoveringa di var fantastisk den. Tok du den i Trondheim? Takker for svar Endret 8. juli 2011 av Sower Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Vi har faktisk (slik jeg opplever det) kommet forbi de fleste fordommer mot folk med tatoveringer. Du vil selvsagt møte fordommer som man gjør ved alle valg i livet der man skiller seg litt ut fra normen, og det finnes en sjanse for at du møter en sjef som er såpass snever at h*n ikke vil ansette deg.. Da vil du ikke jobbe for den sjefen uansett.... Slenger meg på det Raw_Denim sa at det går mer på hvordan man bærer seg og hvilken type person man er, fremfor om man har blekk eller ikke. 1 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hva baserer du det på? Pluss hvis en arbeidsgiver hadde prøvd å sparke en ansatt over noe slikt så hadde h*n hatt et artig søksmål mot seg.. Det er jo åpenbart fordommer mot tatoverte mennesker innen arbeidsmarkedet. Har vi kommet såpass langt i utviklingen at de fleste ser forbi tatoveringene? (tenker å på offentlig sektor) @RaW_DeNiM: Var nygjerrig skjønner du for skal ta en utdannelse som gir meg statlig arbeidsplass, og lurer egentlig på hvordan andres erfaring med å ha synlige tatoveringer påvirker jobbmulighetene. Mener det samme som deg at det er hvordan personen er og hans kvalifikasjoner / erfaringer som er viktigst, for dette går jo på det med utseende, men så er jeg ingen arbeidsgiver igjen. Tatoveringa di var fantastisk den. Tok du den i Trondheim? Takker for svar Freaks tattoo parlour.... Fjordgata Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Freaks tattoo parlour.... Fjordgata Samme stedet jeg tar min! David eller Lars? Har aldri sett hva Lars har gjort, så kan ikke identifisere det. Endret 8. juli 2011 av Sower Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 vel. Lars har gjort det meste på meg så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå