CaZpeR Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Om man skader seg slik så koster det vel ikke altfor mye å få det reparert heller. Om ikke man har fått hele siden revet av en hai elns. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Seriøst den tøffeste tattooen jeg har sett siden sist jeg kikka på min egen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Den er rett og slett konge. Btw, en kompis røyket seg stein på Roskilde og våknet opp med Heartagram midt på brystkassa. Jeg lo sammenhengende i 25 minutter da jeg møtte han i dag. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 HEAHAHaHahaa Du MÅ skaffe bilde PLZ PLZ PLZ Lenke til kommentar
divad Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er ikke for jenter og homoer, for å si det sånn. 6364675[/snapback] Det må være det tåpeligste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tattoo-Harald har visst gått under nå. Snakket med en overtattovert fyr her i basen. Vi snakket om tattoveringer, så spurte jeg om han hadde hørt om Tattoo-Harald, så spurte han ja, hvordan det, og jeg svarte freidig som faen: Stakkars dem som har latt seg merke av ham, haha! Fyren jeg snakket med var heldekket med Harald, for å si det sånn, og alle tattoveringen hans måtte ha korrektur i etterkant av andre studioer. Og ja, de så heeeelt jævlige ut enda. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hehe, godt å høre. Synd at folk ikke henger seg opp i hvor elendig arbeid han gjorde før de satt seg i stolen. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hmm, man bør være rimelig lidenskaplig før man setter igang med noeslikt? (ekkelt kanskje for de som ikke liker blod og slikt?) 6364660[/snapback] Det var jo dritstilig, syes jeg. Selv om jeg viler på at jeg hadde gjort det med det første. Driver du med sånn, psilo? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg har lyst på scarification på armen eller noe. Syns det er fett, bare ikke for stort. Hvordan gjøres det? Peller bare av huden? Strør salt i såret? Endret 7. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Tror jeg måtte hatt full narkose, helst til hele ryggen var grodd igjen for å ta noe sånt. Ble faktisk litt uvel av å se på det der. Auch! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Fyren jeg snakket med var heldekket med Harald, for å si det sånn, og alle tattoveringen hans måtte ha korrektur i etterkant av andre studioer. Og ja, de så heeeelt jævlige ut enda. 6443118[/snapback] Vent nå litt... Han ble skamfert av Harald og kom tilbake for mer?? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) hvordan funker det med tatovering og slanking? kan det se rart ut ettervert? det funker fett med tatovering rett på utsiden av hjertet? Endret 7. juli 2006 av Spazz Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) sjekk også ut han her. http://www.tattoojo.com/ Hvis man leser litt på sida finner man ut at han og tattoo-harald er kompiser. Tattisen han har på armen er gjort av ingen ringere enn Tattoo-Harald himself. Bilde av den finnes i Haralds galleri. Det mest skremmende er at Tattoo-Harald og Tattoo-Jo nå har full kontroll over tattoo-markedet i hele nordtrøndelag. Og imperiet kan vokse...man risikerer å få en hel landsdel skamfert... eksempel på en av Jos eksepsjonelle vikinger: Sjekk ut resten av galleriet Endret 9. juli 2006 av dr Gonzo Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ser ut som han fikk litt dårlig plass til "Harley Davidson"-teksten der gitt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Hehe, lenge siden jeg var innom der, men det ser jo absolutt trygt og fint ut. Slitt kontorstol med en utildekket tøy/skumrygg og en tatovør med det sløveste blikket noensinne. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg fant en skikkelig lekker tatovering av en fe i går. Jeg klippte den ut av ett blad, men nå har jeg mistet den Noen som vet om websider med motiver? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Tja, du finner sikkert noen få om du søker på Google. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Noen som vet om noen sider med evil clown tattoveringer? HAr lyst på en på leggen... Endret 11. juli 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Er du sikker på at du vil ha en klovn på leggen resten av livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå