Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Tattoo-Harald har visst gått under nå. Snakket med en overtattovert fyr her i basen. Vi snakket om tattoveringer, så spurte jeg om han hadde hørt om Tattoo-Harald, så spurte han ja, hvordan det, og jeg svarte freidig som faen: Stakkars dem som har latt seg merke av ham, haha! Fyren jeg snakket med var heldekket med Harald, for å si det sånn, og alle tattoveringen hans måtte ha korrektur i etterkant av andre studioer. Og ja, de så heeeelt jævlige ut enda.

Lenke til kommentar
Fyren jeg snakket med var heldekket med Harald, for å si det sånn, og alle tattoveringen hans måtte ha korrektur i etterkant av andre studioer. Og ja, de så heeeelt jævlige ut enda.

6443118[/snapback]

 

Vent nå litt...

 

Han ble skamfert av Harald og kom tilbake for mer??

Lenke til kommentar

sjekk også ut han her. http://www.tattoojo.com/

 

Hvis man leser litt på sida finner man ut at han og tattoo-harald er kompiser. Tattisen han har på armen er gjort av ingen ringere enn Tattoo-Harald himself. Bilde av den finnes i Haralds galleri.

 

Det mest skremmende er at Tattoo-Harald og Tattoo-Jo nå har full kontroll over tattoo-markedet i hele nordtrøndelag. Og imperiet kan vokse...man risikerer å få en hel landsdel skamfert...

 

eksempel på en av Jos eksepsjonelle vikinger: Sjekk ut resten av galleriet

post-86697-1152439149_thumb.jpg

Endret av dr Gonzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...