Mord-Sith Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Mine klødde nesten ikke i det hele tatt, hadde vel flaks Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Trodde jeg skulle dø når låret mitt begynte å gro. Herrefred, for et lite helvete! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg måtte lage et skrubbsår nede på armen min så jeg ikke skulle merke all kløa øverst Trodde jeg skulle bli gal i overgang fra dag 1 til 2. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har gitt seg her nå Tok tatoveringa på mandag, flassa og klødde no ekstremt i går, og nå har det roa seg betraktelig =) Satser på den oppfører seg fint når bunaden skal på i morgen. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Da var jeg endelig i gang med øre strekkningen Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) da har jeg tatt jomfruen på låret mitt og etter første session så ser det sånn ut. EDIT: skiftet bilde Endret 11. juni 2011 av RaW_DeNiM 2 Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Raw Denim: Nice, Alucard om jeg ikke tar helt feil? Blir bra når du får skikkelig rødfarge på den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) @RaW_DeNiM: Ser foreløpig veldig bra ut. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Endret 12. juni 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Raw Denim: Nice, Alucard om jeg ikke tar helt feil? Blir bra når du får skikkelig rødfarge på den! Stemmer stemmer:D jepp farge skal på men blir nok ikke ferdig på en god stund da andre ting må gjøres i sommerferien^^ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Har du sett på: http://www.bodyjewelleryshop.com/ http://www.bodyartforms.com/ http://www.crazy-factory.com/ Jeg skal ikke si noe om strekkingen, det har jeg ikke peiling på, selv om jeg tipper at du bør gå innom 9. Er gansket pirkete på design.. eneste i de butikkene som virker interessante, er disse: http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?jewelry=plugs&gauge=00g&ProductID=9132&index=14 Men er midlertidig utsolgt.. står også at 00g er 9-10mm.. vil jo gjerne vite om det enten er 9 eller 10, ikke fra 9 til 10.. da blir jo poenget borte med å kjøpe 9mm plugger som midlertidig. Som Frk. Forsberg sier er det gjerne best å gå innom 9mm, for sikkerhets skyld. Hvor lenge siden er det du strakk? Har du mye plass mellom øret og ditt nåværende smykke? Som oftest vil det gå greit å strekke fra 8 til 10, så fremt øret er klar for det. Er 2 mnd siden jeg strakk nå. Kan du utdype hvor du lurer på om det er plass? Tar jeg ut pluggen ved dusj så tar det litt tid å få dem inn igjen, må dra flippen i litt retninger for å få gjennom. Endret 14. juni 2011 av Scotty Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Men er midlertidig utsolgt.. står også at 00g er 9-10mm.. vil jo gjerne vite om det enten er 9 eller 10, ikke fra 9 til 10.. da blir jo poenget borte med å kjøpe 9mm plugger som midlertidig. Problemet er jo at du ønsker deg organisk materiale, noe som gir større potensiale for variasjoner i størrelse. Hvis du ser på titanium eller glass så vil du ikke ha de samme problemene. Disse liker jeg godt, men selvfølgelig, det er jo min egen smak, men de kommer i 9mm: http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=7627&index=1 Lenke til kommentar
NattensDronning Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har planer om å ta tattovering i nærmeste fremtid, men jeg er veldig usikker på hvilken tattovør jeg skal bruke. Hva vil folk her si er det beste tattovøren dere vet om? Jeg skal ha en G-nøkkel(musikksymbol) mellom skulderbladene, og jeg vel at den skal være perfekt, det betyr så utrolig mye for meg! Jeg tenker eventuelt på å få vinger på skulderbladene også, men det er G-nøkkelen som er det viktigste, og derfor vil jeg ta den hos en tattovør som jeg vet kan gjøre det perfekt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er 2 mnd siden jeg strakk nå. Kan du utdype hvor du lurer på om det er plass? Tar jeg ut pluggen ved dusj så tar det litt tid å få dem inn igjen, må dra flippen i litt retninger for å få gjennom. Et bilde sier mer enn tusen ord. Her har jeg "plass", altså at hullet i øret passer et større smykke en det du går med. Når jeg strekker er det ofte mye mindre plass en på dette bildet, men det er allikevel nok til at jeg får det nye smykket gjennom. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da var jeg igang, første økt ferdig , tipper det blir en økt til med black/grey , så en siste økt med fargelegging av hele greia ! Min første tattoo , å den som sier at tattovering ikke er vondt, den lyver , greide meg fint , og trengte ikke noen stopp , men smerten var absolutt til stedet (beklager dårlige mobilbilder!) 4 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da var jeg igang, første økt ferdig , tipper det blir en økt til med black/grey , så en siste økt med fargelegging av hele greia ! Min første tattoo , å den som sier at tattovering ikke er vondt, den lyver , greide meg fint , og trengte ikke noen stopp , men smerten var absolutt til stedet (beklager dårlige mobilbilder!) Whoa, ser fett ut! Hva er tanken bak motivet? Zoo? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har fått en liten bump ved siden av inner conch delen av orbitalen min, kunne noen fortelle meg hva det er og hvordan få det bort? Middels stort bilde her og stort bilde i lenke: Stort bilde Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hjemmesnekra plugger! Mistet den ene teflonpluggen min da jeg var å badet på ferie, og jeg tok bare med meg ett sett. Jeg ble kjent med en dame der nede som var gift med en thailandsk tatovør, og han fikk "vaktmestern" dems til å lage et par til meg av teak. Han hadde aldri sett noe sånt før, men etter to forsøk ble de helt perfekte! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå