surtei Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nokså bestemt for å prøve å få tatovert meg imorgen. Har tenkt å ha teksten "You'll never be forgotten" rundt håndleddet med ett kors på undersiden hvor teksten starter og slutter. Blir dette for mye tekst for ett tynt håndledd? Lurer også på om teksten bør gå oppover mot biceps eller nedover mot hånden viss dere skjønner? Tenker selv den bør gå oppover, så viss jeg holder armene rett ned så er det mulig å lese den rundt håndleddet for folk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kommer jo ann på hvor stort du vil ha det. Er nok litt enklere å snakke med tatovøren om når han eller henne får se størrelsen på armen din. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Da fikk jeg hjelp til å ta et bedre bilde vettu. Mindre vridd, og ikke speilvendt. Er ikke meninga at den skal glitre, men ble seende sånn ut da den var nysmurt 2 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Da var tattoveringen på plass Obligatorisk med bilder? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jævla vanskelig å få til noe brukbart bilde av armen når jeg må ta bilde selv ser så forbanna skjev ut då Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Selvutløser? Neida, få se! vi vet jo at den ikke er skeiv i virkeligheten da KOM IGJEN, FÅ SEE!! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sånn ser den sa ut. Det er en minne tattovering om en vennine av meg som døde for 4 år siden i en bilulykke, med meg og en kompis som første mann til ulykkestedet. Dette satte kraftige arr i meg, og jeg tenker forsatt enormt mye på dette. Derfor valgte jeg denne tattoveringen, med teksten "You will never be forgotten" etterfulgt av ett kor. Tattoveringen ble tatt i Wales, her er link til tattoo sjappen : http://www.docgrahams.co.uk/ Tattoveringen tok vell ett kvarter og kostet meg 50 pund, altså rundt 450 norske kroner. Skulle egentlig kostet 15 pund per ord, pluss 20 pund for korset, men han sa jeg fikk det billigere på grunn av min historie. Meget fornøyd, skal se om jeg får til bedre bilder senere. 4 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hmm, hva hvis noen hadde f.eks Hitler som profilbilde? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Får håpe hun screenet det litt... Hvor stort kan man ta hull i øreflippen med en nål? Er det ikke noen øvre grense for det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Får håpe hun screenet det litt... Hvor stort kan man ta hull i øreflippen med en nål? Er det ikke noen øvre grense for det? 5mm, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Om man kan starte på 5mm så hørtes det jo ikke så uoverkommelig ut å komme seg til 8mm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Om man kan starte på 5mm så hørtes det jo ikke så uoverkommelig ut å komme seg til 8mm. Mest sannsynlig kan du skalpellere rett til 8mm om du ikke skal særlig mye høyere. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det hørtes litt voldsomt ut for meg Lenke til kommentar
surtei Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ingen kommentarer på min forever alone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå