After Dark Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg trodde det var noe som bare ble sagt da man gikk på barneskolen. Selv har jeg valgt å inkludere høyreøret i utvidingen til tross for at jeg er hetero. Var derfor jeg skrev "liksom". Har selv i begge ørene, men langt ifra like. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Når det snakkes om venstre/høyre, er det fra mitt synspunkt. eller en tredjeperson? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg mistenker at denslags tings om dette var noe som begynte før homofili ble tillatt og som ikke lenger har noen relevans... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har aldri brydd meg om det selv. Tror bare det er folk som "jeg er kul-typen" som bryr seg, men det ble nevnt på forrige side så dermed svarte jeg på det. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da var følgende sett bestilt : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200582924283&var=500013430045&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Noen tips jeg burde ta til meg før jeg setter igang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Tålmodighet og renslighet er to nøkkelord som har gjort min utstrekkingsprosses mer behagelig i alle fall. Rens ørene og tapers 2-3 ganger daglig med pyricept og masser øreflippene lett. Selv har jeg også massert med noe olivenolje faktisk. Naturlig glid som har funket fint for mitt vedkommende. Endret 31. mai 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Da var følgende sett bestilt : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200582924283&var=500013430045&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Noen tips jeg burde ta til meg før jeg setter igang? Pyrisept anbefales ikke, da det er alt for sterkt. Mekk heller egen saltvannsblanding og bruk denne. Bruk lang tid mellom strekkene. Minst, alle minst to uker mellom hver gang. Da er du på den sikre siden. Ser også at du har bestilt smykker i silikon, noe som heller ikke anbefales å strekke med. Dette, sammen med akryl hindrer såret/hullet i å puste og kan potensielt løse seg opp og inn i blodstrømmen. Kjempekult. Står forøvrig masse informasjon både her og her. Anbefaler at du bruker tid på å lese og sette deg inn i dette, da det vil komme deg til gode i det lange løp. Endret 31. mai 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noken som kan anbefale ei god tatoveringssjappe i København? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Neeei, jeg har lært at man skal aldri si aldri når det gjelder ørestrekking, men tror jeg stopper her. ..... DAMN YOU EAR STRETCHING. 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) :ph34r: Er egentlig ganske fornøyd.... Men begynte å se på tunneler/plugger, og de med ordentlige mønster er så mye finere fra 16mm og opp Også er det jo gleden/spenningen ved å strekke da! Nå: Her er lynet mitt forresten, har grodd veldig fint Den er jo veldig enkel og forholdsvis liten (13-14 cm lang), men jeg liker den. Spesielt at linjene er så bene og jevne og at spissen faktisk er spiss Men tenker å bygge på snart. edit: Nå ser den jo faktisk ikke perfekt ut øverst til venstre på bildet, men det er bare dårlige lysforhold eller kanskje at jeg bøyer/strekker meg rart for å få tatt bildet selv. Og hår teller kanskje ikke som bodymod, men jeg føler meg så noob/lite gjennomført med den fattige bodymoden min. Veier det opp med håret enn så lenge Endret 1. juni 2011 av Charlotte Q Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei! Jeg skal til London om en måneds tid, og vurderer tattoo der. Så jeg lurer på om det er noen her som har noen erfaringer/anbefalinger ang. studioer, tatovører o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Og hår teller kanskje ikke som bodymod(...) Håret er jo en del av kroppen, er det ikke? Noen klipper og farger håret, farger negler, lepper og øynebryn, trimmer skjegget, tar botox, bygger muskler, tar sol, tar silikon i bryster og lepper, sminker seg og bleker tennene. Andre tar piercinger og tatoveringer, splitter tunga, utvider øreflippene og leppa, får seg horn og tar scarification. Felles er at det handler om å endre utseendet sitt til et man er mer fornøyd med eller føler fremhever ens iboende skjønnhet osv. Det er bare noen, oss, som tyr til litt andre måter å utsmykke oss på, rett og slett. Så hår teller selvfølgelig som bodymod. (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Pyrisept anbefales ikke, da det er alt for sterkt. Mekk heller egen saltvannsblanding og bruk denne. Såpass ja. Har ikke merket noen problemer med det selv, men da tar jeg det til etteretning. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ideer til sleeve med Norge-tema? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Ideer til sleeve med Norge-tema? Kong Harald. Endret 2. juni 2011 av The Fashionista Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Fjorder, troll og karl johan Og blondiner Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Denne er jo ganske spennende :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå