Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som har erfaringer med implantat eller vet om et sted jeg kan lese litt om det? Sitter å tenker på 2 kuler som "øyne" på tatoveringen min. Her står det litt diverse, spørs litt hva du lurer på. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som har erfaringer med implantat eller vet om et sted jeg kan lese litt om det? Sitter å tenker på 2 kuler som "øyne" på tatoveringen min. Her står det litt diverse, spørs litt hva du lurer på. Der var det litt ja Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Da har jeg også opplevd å miste en del av et smykke. Den ene piggen på en av ørepiercingene mine falt nettopp av og det var umulig å skru den på alene så måtte ta en kule fra et av de gamle smykkene mine. Skal ned til senteret og få ordnet det i morgen den dag. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Finnes det noen tattovører som spesialiserer seg på blackwork og andre rare greier i Norge, eller Skandinavia? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Praktisk å ha reserve Gjett om... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ja, jeg fant ut jeg manglet flere svarte 1,6x5mm kuler, så da bestilte like greit 6 stykker Lenke til kommentar
martia Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ok, visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette men det ble her! Jeg har 5 hull i det ene øret + 3 i det andre + en i targusen og naturfagslæreren min reagerte på dette. Hun hørte tilfeldigvis da jeg sa at jeg var sulten hele tiden og sa at forklaringen på dette var pga jeg hadde truffet en nerve i øret som gjorde at jeg ble konstant sulten. (Noe jeg er.) Pluss: jeg har tatt alle hull selv, bortsett fra de to nederste i hvert øre. Kan noen avkrefte/bekrefte denne saken? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Tragus, ikke targus. Nei, det finnes ikke "bli sulten"-nerver. Spis mindre raske karbohydrater (loff med sirup) og mer fiber og proteinrik mat (pumpernickel med eggesalat, varmrøkt makrell og litt finhakket dill), så skal du se at du blir mett i magen din. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Tragus, ikke targus. Nei, det finnes ikke "bli sulten"-nerver. Spis mindre raske karbohydrater (loff med sirup) og mer fiber og proteinrik mat (pumpernickel med eggesalat, varmrøkt makrell og litt finhakket dill), så skal du se at du blir mett i magen din. Ja, nå ble jeg sulten. Edit: Slenger meg forøvrig på det Psilo sier. Det er ca. like stor sjanse for at du traff en "sult-nerve" som at gutter med piercing i venstre (eller var det høyre?) øreflipp treffer en homonerve. Endret 30. mai 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Høyre som liksom skal være homosiden. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Det var høyre! Så jeg safet og tok i venstre når jeg var liten. Edit: Han over meg skylder meg en iskald cola Endret 30. mai 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Morn igjen! Et kjapt spørsmål: Hvor mye kan man regne med at fargene på en tattovering vil fade etter å ha blitt tattovert? Blitt litt overrasket over hvor mye det fadet i forhold til da jeg akkurat hadde tatt den, men dette er selvsagt ikke noe som er umulig å rette opp Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Spørs hvor mye du har tattoveringa i sola uten solfaktor, eller sliter på den. Har du tørr hud ser den også mer fadet ut, men det er bare å ta på litt fuktighetskrem så blir fargene sterkere igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Høyre som liksom skal være homosiden. Jeg trodde det var noe som bare ble sagt da man gikk på barneskolen. Selv har jeg valgt å inkludere høyreøret i utvidingen til tross for at jeg er hetero. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg fikk høre at man faktisk var jente om guttene hadde hull i begge ørene når jeg var "mindre". Så da har jeg nok vært både ultra homo og jente siden jeg var 12 år... "Sulten" nerve ja... Den var ny. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Begge øreflippene = bifil, alle vet jo det. 3 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Spørs hvor mye du har tattoveringa i sola uten solfaktor, eller sliter på den. Har du tørr hud ser den også mer fadet ut, men det er bare å ta på litt fuktighetskrem så blir fargene sterkere igjen. Har ikke hatt tattoveringen i sola uten solfaktor +50 Tørr hud har jeg vel heller ikke slitt noe særlig med ettersom den er på armen og skulderbladet. Kan se om jeg får tatt bilder før og etter! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvor viktig er det med solfaktor på tatoveringer? Glemmer meg støtt og stadig med å smøre den og går alltid i tskjorte så den er veldig eksponert. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Du har vel sett reklameskilt som har stått for lenge ute i solen? Jeg er i alle fall kjempenazi på å ikke være i solen uten solfaktor på tatoveringene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå